Jump to content
birkster1977

God hjemmeside. (Kriminalitets-statistik over hele Sverige)

Recommended Posts

Da jeg har i tankerne om at flytte, kontaktede jeg polisen i malmö for at høre om hvilke områder de kan anbefale, altså hvilke områder som ikke er hærget af bande-kriminalitet og høj procent af indbrud. Svaret var at det var svært for dem at give et bud på (som jeg jo allerede var klar over er der kriminalitet stort set overalt i malmø). Dog blev jeg anbefalet at slå et smut forbi denne website: www.bra.se som er en website der omhandler forbygning af kriminalitet og statestik over kriminalitet i hele sverige. Det er meget oplysende og der er god information og rettigheder osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Da jeg har i tankerne om at flytte, kontaktede jeg polisen i malmö for at høre om hvilke områder de kan anbefale, altså hvilke områder som ikke er hærget af bande-kriminalitet og høj procent af indbrud. Svaret var at det var svært for dem at give et bud på (som jeg jo allerede var klar over er der kriminalitet stort set overalt i malmø). Dog blev jeg anbefalet at slå et smut forbi denne website: www.bra.se som er en website der omhandler forbygning af kriminalitet og statestik over kriminalitet i hele sverige. Det er meget oplysende og der er god information og rettigheder osv.
Jeg vil nu sige at jeg synes der er flere steder der ikke ser ud til at være præget af kriminalitet, men det kommer jo selvfølgelig også an på om det er huse, lejligheder osv. Om det er ejer eller lejer etc.. Men det er en super hjemmeside .. Jeg har ledt efter sådan en selv faktisk, desværre ikke så udbygget som den politiet har..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ser man på deres statistik er der faktisk nedgang i flere af de kriminelle aktiviter og det er jo glædeligt at se. Men der er jo ikke mærkeligt at i en by hvor der bor så mange så må der jo sket et eller andet hver dag.
pas nu på .. så mange hvad ? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar
pas nu på .. så mange hvad ? ;)
Det må väre så mange forskellige kulturer i gettoer!! se bare Anestadt ! :scared: der er fuldt af mennekser fra et bestemt udland!!!:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites