bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Siger også tak, men kan ikke rigtigt forholde mig til at det var GIO som var bedst på vores bowlingbane. Klarede mig med "kun" 900 i går.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Siger også tak' date=' men kan ikke rigtigt forholde mig til at det var GIO som var bedst på vores bowlingbane. Klarede mig med "kun" 900 i går..[/quote']Well, Bertil....måske vi skal drikke lidt mere næste gang - og her mener jeg ikke volume-mæssigt (øl fylder pokkers meget) - men derimod noget booooze :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2006 Jeg tilslutter mig også koret og vil gerne takke alle for en rigtig hyggelig aften.. bare ærgeligt jeg skulle tidligt op næste dag.. Håber jeg ikke skal noget næste gang :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2006 Toft! tak for arrangementet fra konen og undertegnede.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites