Jump to content
Toft

BOWLING AFTEN i Big Bowl (Malmö), fredag den 6. okt 2006

Recommended Posts

Lukket For Flere Tilmeldinger!! Nu har arrangementet været slået op i små to måneder, og der er hermed LUKKET FOR FLERE TILMELDINGER!! Lars C er den sidste tilmeldte, så sådan er det :) Det har først været muligt idag (3 dage forinden) at booke baner hos Big Bowl, og jeg har kunne booke 5 baner fra kl. 19-21. Vi bliver 26, men der er jo nok en eller anden der har glemt vedkommende har meldt sig til for længe siden, og nu hellere vil noget andet, så det kommer sikkert til at passe med at vi bliver 5 spillere pr bane. Følgende er tilmeldt arrangementet på fredag:

Vær venlig at give besked ASAP hvis du/I ikke kommer alligevel, det handler også lidt om min økonomi det her :th2: Den flinke dame jeg bookede hos, kiggede i øvrigt lige op og ned af mig, og bad os så om at komme i nogenlunde pænt tøj, og så pegede hun på min kasket, og sagde det var forbudt - Så ved I ligesom stilen på fredag :D Vel mødt! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den flinke dame jeg bookede hos' date=' kiggede i øvrigt lige op og ned af mig, og bad os så om at komme i nogenlunde pænt tøj, og så pegede hun på min kasket, og sagde det var forbudt - Så ved I ligesom stilen på fredag :D [/size']
Gad vide om de synes deres bowlingsko er god stil :confused::scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den flinke dame jeg bookede hos, kiggede i øvrigt lige op og ned af mig, og bad os så om at komme i nogenlunde pænt tøj, og så pegede hun på min kasket, og sagde det var forbudt - Så ved I ligesom stilen på fredag :D
Er der ikke nogen som har fortalt hende, at man ikke kan bowle i gallatøjet. Må man spørge hvad du havde på, siden hun sagde sådan? Jeg kunne selvfølgelig godt beholde "arbejdstøjet" på, men vil ærlig talt hellere skifte til civil, når nu man har fri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Er der ikke nogen som har fortalt hende, at man ikke kan bowle i gallatøjet. Må man spørge hvad du havde på, siden hun sagde sådan? Jeg kunne selvfølgelig godt beholde "arbejdstøjet" på, men vil ærlig talt hellere skifte til civil, når nu man har fri.
Vi var flere der havde alm civilt tøj på sidste år. Jeg havde ihvertfald jeans på og blev ikke afvist i døren:) Om så det skyldes jeg er en tøs ved jeg ikke. Synes også flere af mænnerne havde jeans på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må man spørge hvad du havde på' date=' siden hun sagde sådan?[/quote'] Nu er det jo ikke sådan at jeg er rystet, tog bare hendes kommentar med et smil og tænkte "jaja" :) Men jeg havde almindelige mørke cowboy bukser på, en helt hvid t-shirt (uden motiv/skrift), og så en sort kasket hvor der ikke står andet end et hvidt "M" på. Jeg har ikke tænkt mig at komme i noget særligt på fredag, det bliver nok i stil med idag (uden hjelm), og jeg tror heller ikke de afviser folk med cowboy bukser på i døren. Så læg ikke for meget i det, det er stadig et sted man bowler og drikker øl, ikke en gallamiddag vi skal til :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ehee.. jeg tilmeldte mig før jeg så du havde lukket.. nice feature. Vi er to hvis der er plads. Men ikke med et par timers varsel :)
Desværre er vi de 25 vi pt kan være. Jeg kan ikke stoppe folk fra at tilmelde sig i kalenderen, da (de manglende) kalender funktioner STINKER :thumbdown Så jeg var nød til at skrive at Lars C var sidste tilmeldte, så folk havde "noget" at forholde sig til, men jeg tænkte nok at det ville gå galt alligevel. Latterlige lorte kalender :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lukket For Flere Tilmeldinger!! Nu har arrangementet været slået op i små to måneder, og der er LUKKET FOR FLERE TILMELDINGER!! Lars C er den sidste tilmeldte, så sådan er det :) Det er ikke muligt for mig i kalenderen at rette i Bowling-tråden, så folk også der kan se at der er lukket for tilmeldinger. Det er ej heller muligt for mig at gøre noget så folk ikke kan tilmelde sig arrangementet i kalenderen mere, selv om at det står her i denne tråd at der er lukket for tilmeldinger. Det kan så diskuteres at der ikke har været en deadline for tilmelding. Men jeg synes ærlig talt, at når man har haft fra den 9. august til den 3. oktober til at melde sig til, så burde det være tid nok. Havde der været en tilmeldings deadline, så havde den helt sikkert ligget ca. 10 dage før eventen, og ikke kun som nu, tre dage før. Så desværre "sorry" til dem der evt gerne ville have været med, men som ville tilmelde sig i sidste øjeblik... Jeg har ikke kunne få flere end 5 baner, så det giver ligesom sig selv at vi ikke kan være mere end 25. At det så passede med at vi var 25 tilmeldte igår, da banerne kunne bookes, det var jo bare super (for mig) :thumbup: Følgende er tilmeldt arrangementet på fredag:

Vær venlig at give besked ASAP hvis du/I ikke kommer alligevel, det handler også lidt om min økonomi det her :th2: Vi er så pt 25 til 5 baner, så det passer perfekt! Adressen til Big Bowl er: Östra Förstadsgatan 32 Vi mødes ikke senere end kl. 18.45 således at vi alle lige kan nå at bytte vores sko ud med et par super nice bowling sko, så vi er helt klar til kick off kl. 19.00. Efter kl. 21 når vi er færdige med at bowle, så er aftenen jo sådan set fri til hvad folk måtte have lyst til. Nogen vil måske hjem, og andre vil måske have en øl mere et andet sted (det er f. eks mig). Planen var at tage på Harry's, men igår blev jeg gjort opmærksom på at stedet brændte godt og grundigt i juni, og endnu ikke er bygget op igen... Så jeg arbejder på at finde et alternativ, et sted hvor vi forhåbentlig kan sidde ned, og hvor der ikke blæser hjernedød hip-hop ud i skallen på os, så det er umuligt at snakke sammen. Mere om det senest på fredag. Vel mødt! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er desværre kommet et enkelt afbud til i morgen, så hvis der sidder en der meget gerne vil med ud og bowle, så send mig en PM :) PS. Ja, det var én plads der var ledig til i morgen, ikke to, tre eller flere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anna og Lone har desværre måtte melde afbud, men deres pladser overtages af Bluee og kæresten - så er vi 25 igen :thumbup: Nu håber jeg så ikke der kommer flere afbud til i morgen :th2: Følgende er tilmeldt arrangementet på fredag:

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville bare lige ønske alle der skal ud i bowle i aften en fantastisk tur ! Selv vil Moerke og mig, ja og vores mænd sidde her hjemme og zappe, og håber på at der er en god gammel genudsendelse , Matador måske hvem ved :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville bare lige ønske alle der skal ud i bowle i aften en fantastisk tur!
Jeg takker lige på alle 25 folks vegne, så ikke vi skal opleve en hel mængde indlæg i tråden her hvor der står: Tak! :)
Selv vil Moerke og mig' date=' ja og vores mænd sidde her hjemme og zappe, og håber på at der er en god gammel genudsendelse , Matador måske hvem ved[/quote'] God fornøjelse til jer :D Kan se jeg går glip af en del af mine personlige favoritter i aften. TV2 kl 20.00 - SV1 kl 20.00 - SV2 generelt hele aftenens program - TV3 kl 19.00 - TV4 kl 20.00 eller også bare hele aftenen. Ja, I får sgu svært ved at følge med i alle lækkerierne :eek:http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten/w3c/epg.asp?media=TV&page=1&seldate=0&seltime=1 :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor mange baner kommer i til at beside i aften?? Får bror og svigerinde over og de syntes vi skulle tage ud og bowle så tænkte på om i havde booket alt Simon
Øh, seriøst?! :D Prøv at ring til Big Bowl, jeg har ikke styr på hvem der har booket hvad hos Big Bowl (og evt aflyst), siden jeg bookede baner i tirsdags. Jeg kunne booke 5 baner, om de har nogle nu ved jeg da ikke noget om :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Last Update!! Så er det idag at vi indtager Big Bowl i Malmö, og heldigvis er der ikke kommet flere afbud. Ligeledes går jeg ud fra at ALLE som har tilmeldt sig, og hvis navn står herunder, dukker op i aften :)

Vi mødes kl. 18.45 i Big Bowl, som ligger på Östra Förstadsgatan 32. http://clients.kartena.se/start/visaobjektmnav.asp?objektid=20378&kundid=&kartid=&mode=〈= Vi bowler fra kl. 19.00-21.00 så det er nok en god idé at spise lidt inden da :) PRISEN ER 120 SEK PR PERSON (eksklusiv skoleje), som man betaler til mig kontant efter vi har bowlet. Efter kl. 21 ser vi lige hvor mange der har lyst til at tage videre til en pub, og hygge videre med et par kolde vaser. Jeg har et par steder i tankerne, men jeg skal lige tjekke et af stederne ud på vej til Big Bowl i aften. Så hvor vi tager hen efter Big Bowl, må I vente med at høre til vi mødes i aften i Big Bowl. Men regn med at det bliver en pub med noget live musik, og ikke discotek-agtigt. Er der nogle som helt sikkert vil noget andet efter kl. 21, så er det også bare helt fint :th2: Vi ses om et par timer, vel mødt! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for igår til jer alle, det var vældig hyggeligt hele vejen :) ...har lige kigget mine lommer i gennem, og der forsvandt præcis 2.000 sek, så lidt sjovt har jeg vel haft det :th2: Nu er det vist så på tide at få lidt nattesøvn, "godnat" :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites