bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 Jeg er klar til at ta i byen, skal vi mødes på ølbaren vid en 9-tiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 Jeg er klar til at ta i byen' date=' skal vi mødes på ølbaren vid en 9-tiden?[/quote'] Ølbaren ?? Ölkafe'en `??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 det hedder den ja, den vid møllan. Edit: Med god tjekkisk øl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 det hedder den ja, den vid møllan. Edit: Med god tjekkisk øl. Deal ... kl 21, Ölkafen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 Jeg regner med at tage en tur på bron iaften , men først lilla torg med min kammi..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 Well vi kunde ikke se dig i aften, men vi blev stive alligevel. hvor er min sweater mcmanden? og hvordan kommer jeg hjem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 Well vi kunde ikke se dig i aften' date=' men vi blev stive alligevel. hvor er min sweater mcmanden? og hvordan kommer jeg hjem?[/quote'] HAHAHAHA .... Ja, jeg har din sweater ... jeg ved sgu ikke lige hvordan du kommer hjem, det må du selv rode dig ud af Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2006 heeeeey der. Ny på sitet. :th2: Hvornår skal vi i byen igen ??????? Ps. Ja jeg er et hankøn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dchristensen 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2006 Halløj til alle jer herinde... :) jeg er rimelig ny herinde. eller snare helt ny :P men flyttede til malmö i marts. men har desværre utrolig meget arbejde så er ikke kendt her :P Men jeg er hvertfal med i denne 'single klub' :) er 21 år hankøn... hvor mange er vi efter hånden herinde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2006 hvor mange er vi efter hånden herinde? I er nok fyrer til et fodboldhold i hvert fald ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dchristensen 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2006 Hehe ja det kan vi vidst roligt blive enige om... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret December 26, 2006 hej Jeg er blevet single igen (mangler bare min skilsmisspapier) Jeg blev gift med med min Tyrkiske mand den 11.11.2006. vi hade haft nogle problemer men vi blev gift. Fandt ud af at han kun hade gifte sig med mig for at komme ud af Tyrkiet. så jeg sendt ham hjem den 17.11. Så nu er jeg single og meget glad for det, selv om jeg savner en at komme hjem til(2 katte er ikke det samme). Så jeg håber at finde en som kan lige katte og liverpool fc:tongue2: Hilsen ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2006 Så jeg håber at finde en som kan lige katte og liverpool fc:tongue2: Hilsen ann Ja det bliver nok ikke kattene der bliver det største problem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 26, 2006 hej Jeg er blevet single igen (mangler bare min skilsmisspapier) Jeg blev gift med med min Tyrkiske mand den 11.11.2006. vi hade haft nogle problemer men vi blev gift. Fandt ud af at han kun hade gifte sig med mig for at komme ud af Tyrkiet. så jeg sendt ham hjem den 17.11. Ikke at jeg ved ret meget om den slags, men er det ikke bedre at få det annuleret? Med mindre din "mand" har en formue du ønsker halvdelen af så er det måske federe at få det streget... http://www.familieadvokaten.dk/Breve-500/b500-135.html Nu lyder denneher sag godt nok lidt ekstrem, men umiddelbart vil jeg mene du kan få det omstødt... Jeg sidder stadig og stener over grund nr 3. Ægteskabslovens § 24 § 24. Et ægteskab omstødes endvidere ved dom efter påstand af den ene ægtefælle: . . . 3) hvis han ved en fejltagelse blev viet til en anden end sin forlovede eller uden at ville indgå ægteskab, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 hej nej kan ikke få det omstødt.(blev gift I malmö) men papierne er aflever og jeg venter bare på at få dommen.men det skulle være overstå snart.han var en men han var da ikke ude efter mine penge. han ville bare væk fra turkiet. hilsen ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pfrylle 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2007 Ja det var da altid noget at ikke var ude efter dine penge, så kan du da have dem i fred. Men vil da også mene at hverken kattene og Liverpool FC som er de største problemer :) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 han ville have at jeg skilte mig af med Baloo og begheera(ksttene) da de var "urene" og man ikke har katte inde.:( men nu er han hjemme og katten er hvor de høre til. Så den næste kærste skal være en som kan lige mine katte:o og det vil være en bonus hvis han holder med liverpool fc. men hvis ikke kan jeg jo lære ham det:tongue2: hilsen ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 hvis han holder med liverpool fc. men hvis ikke kan jeg jo lære ham det:tongue2: hilsen ann Ja det burde heldigvis ikke være noget problem:th2: YNWA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest liverpool Anmeld indhold Besvaret January 8, 2007 nej vel har være "gal" fan af Liverpool fc siden jeg var 8 år så i år kan jeg fejer 30 år som fans:lol: men lige nu nyder jeg mine katte og at jeg er sluppe af med den nar:mad: men hvis jeg falder over mr right slog jeg til:tongue2: hilsen ann Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Diiing... endnu en single i Malmö Jeg er lige kommet herind idag/nat(?) - og fandt lige denne fremragende tråd :) Jeg kender kun min søster, min søsters kæreste og min niece (1 år) her i Sverige, så jeg kommer skisme ikke så meget ud i weekenderne, da alle mine venner osv. bor i København, eller på midtsjælland. Har faktisk slet ikke været i byen i Malmö endnu, selvom jeg snart har boet her i 2 mdr. så det kunne da være lidt sjovt at mødes med nogle, single eller ej, men singler er nu sjovere :) PS: Er der nogle andre i Almvik området herinde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Du kan bare lave et arrangement så skal der nok dukke folk op.. og ellers må du jo holde øje med hvornår jeg endnu engang inviterer til øl og fest.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Lsv > hun eller han????;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Lsv > hun eller han????;) Kig under offentlig profil :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Lsv > hun eller han????;) Beklagligvis for nogle... en ham :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pfrylle 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2007 Hejsa Og velkommen til, hvor er det et dejligt forslag du kommer med. Bor selv i Almvik, Serenadgatan 4, og er da altid (mere eller mindre ) med på at tag i byen (også bare kaffe slapper-ras). Og ikke mindst vise lidt rundt hvis det kræves guidet tur :) Så kommer man da til at lærer lidt flere at kende. Med venlig hilsen Paw Diiing... endnu en single i Malmö Jeg er lige kommet herind idag/nat(?) - og fandt lige denne fremragende tråd :) Jeg kender kun min søster, min søsters kæreste og min niece (1 år) her i Sverige, så jeg kommer skisme ikke så meget ud i weekenderne, da alle mine venner osv. bor i København, eller på midtsjælland. Har faktisk slet ikke været i byen i Malmö endnu, selvom jeg snart har boet her i 2 mdr. så det kunne da være lidt sjovt at mødes med nogle, single eller ej, men singler er nu sjovere :) PS: Er der nogle andre i Almvik området herinde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites