Jump to content
Single i Sverige

Single i sverige ?

Recommended Posts

Well vi kunde ikke se dig i aften' date=' men vi blev stive alligevel. hvor er min sweater mcmanden? og hvordan kommer jeg hjem?[/quote'] HAHAHAHA .... Ja, jeg har din sweater ... jeg ved sgu ikke lige hvordan du kommer hjem, det må du selv rode dig ud af :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj til alle jer herinde... :) jeg er rimelig ny herinde. eller snare helt ny :P men flyttede til malmö i marts. men har desværre utrolig meget arbejde så er ikke kendt her :P Men jeg er hvertfal med i denne 'single klub' :) er 21 år hankøn... hvor mange er vi efter hånden herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool

hej Jeg er blevet single igen (mangler bare min skilsmisspapier) Jeg blev gift med med min Tyrkiske mand den 11.11.2006. vi hade haft nogle problemer men vi blev gift. Fandt ud af at han kun hade gifte sig med mig for at komme ud af Tyrkiet. så jeg sendt ham hjem den 17.11. Så nu er jeg single og meget glad for det, selv om jeg savner en at komme hjem til(2 katte er ikke det samme). Så jeg håber at finde en som kan lige katte og liverpool fc:tongue2: Hilsen ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
hej Jeg er blevet single igen (mangler bare min skilsmisspapier) Jeg blev gift med med min Tyrkiske mand den 11.11.2006. vi hade haft nogle problemer men vi blev gift. Fandt ud af at han kun hade gifte sig med mig for at komme ud af Tyrkiet. så jeg sendt ham hjem den 17.11.
Ikke at jeg ved ret meget om den slags, men er det ikke bedre at få det annuleret? Med mindre din "mand" har en formue du ønsker halvdelen af så er det måske federe at få det streget... http://www.familieadvokaten.dk/Breve-500/b500-135.html Nu lyder denneher sag godt nok lidt ekstrem, men umiddelbart vil jeg mene du kan få det omstødt... Jeg sidder stadig og stener over grund nr 3. Ægteskabslovens § 24 § 24. Et ægteskab omstødes endvidere ved dom efter påstand af den ene ægtefælle: . . . 3) hvis han ved en fejltagelse blev viet til en anden end sin forlovede eller uden at ville indgå ægteskab,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool

hej nej kan ikke få det omstødt.(blev gift I malmö) men papierne er aflever og jeg venter bare på at få dommen.men det skulle være overstå snart.han var en :mad: men han var da ikke ude efter mine penge. han ville bare væk fra turkiet. hilsen ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool
:scared: han ville have at jeg skilte mig af med Baloo og begheera(ksttene) da de var "urene" og man ikke har katte inde.:( men nu er han hjemme og katten er hvor de høre til. Så den næste kærste skal være en som kan lige mine katte:o og det vil være en bonus hvis han holder med liverpool fc. men hvis ikke kan jeg jo lære ham det:tongue2: hilsen ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool

nej vel har være "gal" fan af Liverpool fc siden jeg var 8 år så i år kan jeg fejer 30 år som fans:lol: men lige nu nyder jeg mine katte og at jeg er sluppe af med den nar:mad: men hvis jeg falder over mr right slog jeg til:tongue2: hilsen ann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Diiing... endnu en single i Malmö Jeg er lige kommet herind idag/nat(?) - og fandt lige denne fremragende tråd :) Jeg kender kun min søster, min søsters kæreste og min niece (1 år) her i Sverige, så jeg kommer skisme ikke så meget ud i weekenderne, da alle mine venner osv. bor i København, eller på midtsjælland. Har faktisk slet ikke været i byen i Malmö endnu, selvom jeg snart har boet her i 2 mdr. så det kunne da være lidt sjovt at mødes med nogle, single eller ej, men singler er nu sjovere :) PS: Er der nogle andre i Almvik området herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Og velkommen til, hvor er det et dejligt forslag du kommer med. Bor selv i Almvik, Serenadgatan 4, og er da altid (mere eller mindre :rolleyes:) med på at tag i byen (også bare kaffe slapper-ras). Og ikke mindst vise lidt rundt hvis det kræves guidet tur :) Så kommer man da til at lærer lidt flere at kende. Med venlig hilsen Paw

Diiing... endnu en single i Malmö Jeg er lige kommet herind idag/nat(?) - og fandt lige denne fremragende tråd :) Jeg kender kun min søster, min søsters kæreste og min niece (1 år) her i Sverige, så jeg kommer skisme ikke så meget ud i weekenderne, da alle mine venner osv. bor i København, eller på midtsjælland. Har faktisk slet ikke været i byen i Malmö endnu, selvom jeg snart har boet her i 2 mdr. så det kunne da være lidt sjovt at mødes med nogle, single eller ej, men singler er nu sjovere :) PS: Er der nogle andre i Almvik området herinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites