Jump to content
Single i Sverige

Single i sverige ?

Recommended Posts

Jamen, så skal jeg da gerne ta' noget initiativ... Hvem vil med i biografen på tirsdag ?? Og nej, jeg ANER ikke hvad de viser, men man kan jo bare gå derind. Send mig en PM
Æv, jeg skal til et møde med en kunde tirsdag aften :( Måske næste gang så

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Single i Malmö Jamen davs de herrer og damer:) Fiskede nu ikke efter en singleklub eller en date - er sgu bare lidt langt at køre til Fredericia hver gang jeg får lyst til en spontan cafe- eller biftur........ Men er bestemt klar på biffen på tirsdag:th2: Pia:new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen davs de herrer og damer:) Fiskede nu ikke efter en singleklub eller en date - er sgu bare lidt langt at køre til Fredericia hver gang jeg får lyst til en spontan cafe- eller biftur........ Men er bestemt klar på biffen på tirsdag:th2: Pia:new:
Jeg er heller ikke til en date, men derfor kan jeg altså godt gå i biografen alligevel.... Og, det kunne jo være der er flere der vil med ? Anyway... kl 18.30 ved Stora torget ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er heller ikke til en date, men derfor kan jeg altså godt gå i biografen alligevel.... Og, det kunne jo være der er flere der vil med ? Anyway... kl 18.30 ved Stora torget ??
Århh Palle, ingen dates???? Heller ikke med mig ????? :cry: Tak for sidst, det var sgu en hyggelig komsammen som Sidsel og Allan havde stablet sammen.... :th2: mvh Schacke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

After Work för Singlar 5/12 på Smak vid Konsthallen Hej alla glada! Jag är ny här fast pendlare sedan en tid tillbaka. Jag vill tipsa er om ett träff på den fina Konsthallen i Malmö. After Work för singlar är nytt i Malmö men har funnits med stor framgång i Göteborg och Stockholm sedan en tid. Har ni lust att hänga med kan jag lova att det blir spännande, alltid kul att träffa nya människor! Kolla Smaks hemsida eller annonsen nedan. Hoppas ni kommer! Varma hälsningar till er alla Susanne http://www.blocket.se/vi/14005727.htm?ca=11_s

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

så er vi også snart klar nu er jeg endelig "poppet" (dvs fået barn) og trænger til at komme ud.. (altså ikke på date) men har jo en svigerinde der stadig er singel og gerne skulle afsættes.. hehe:D' jeg har oprettet hende herinde, men pga den nye familie øgelse har der ikek været meget tid til at være på nettet (det skal lige siges at svigerinde pt bor hos os og hjælper til i hjemmet) hun kan forresten heller ikke finde denne side på hendes egen computer.. jeg har den under favoritter, men når jeg prøver at skrive det på hendes internet, ja så kan den ikke finde det... meget mystisk.. virker måske med et link... prøver i morgen da kl er røv og nøgler lige nu... nå men når jeg lige er kommet ud af min lille lykke boble er jeg helt frisk på lidt fis og ballade... det trænges der virkeligt til efter godt 2 år som gravid... ;) millis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nå men når jeg lige er kommet ud af min lille lykke boble er jeg helt frisk på lidt fis og ballade... det trænges der virkeligt til efter godt 2 år som gravid... ;) millis
Phy ha:scared:, det var lang tid og jeg som syntes at 9 måneder var mere end rigeligt:eek:, så var det oven i købet konen der var gravid.:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites