Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Velkomen til, Malene... Og du finder nok en del FCK´ere iblandt single-fyrene herinde Tak Gio :-) Hehe.. se det er jo absolut ikke det værste der kan ske.. ;-) Bliver hyggeligt med fodboldaftener sammen med jer gutter :-p Malene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 damm en ny FCK- fan, velkommen i klubben og velkommen over broen too carwah Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Hehe.. se det er jo absolut ikke det værste der kan ske.. ;-) Bliver hyggeligt med fodboldaftener sammen med jer gutter :-p...det bliver så uden mig - medmindre der er andet at tale om en bold (og ekstra booze) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Velkomen til, Malene... Og du finder nok en del FCK´ere iblandt single-fyrene herinde Ja det er så ikke mig i hvert fald.. der er FCK'er... Only one team in the world!!! Man. Utd... men det er jo en helt anden diskussion.. Men fodbold ser jeg gerne.. dog sjældent superliga bold.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 ...det bliver så uden mig - medmindre der er andet at tale om en bold (og ekstra booze) Vi kan skam sagtens snakke om andet end bold.. Men det må blive EFTER kampen *G* (booze skal der også være det? :-/ ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Ja det er så ikke mig i hvert fald.. der er FCK'er... Only one team in the world!!! Man. Utd... men det er jo en helt anden diskussion.. Men fodbold ser jeg gerne.. dog sjældent superliga bold.. Hehe.. Man kan jo ikke være lige heldig.. men fair nok.. Nu var jeg selv på Old Trafford da vi mødte Man U i CL.. Og ja ja.. vi tabte.. men vi havde en fed tur :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 damm en ny FCK- fan, velkommen i klubben og velkommen over broen too carwah Tak Carwash.. :-) Og dig henvender jeg mig så til når jeg skal have vasket min fine nye fede store bil? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Velkommen til. Jeg bor i Spångaten som er lige om hjørnet. Friisgatan er rar - mange gode cafe'er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Tak newport :-) Og tak for oplysningen om de mange caféer :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 hva hulen malgre, skål unge jas. Længe siden. Så du vil til det svenske land som alle os andre hva??. Hehe. /hint 3gotrip. Verden er sku lille, eller var det danmark. (eller sverige) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2007 hva hulen malgre, skål unge jas. Længe siden. Så du vil til det svenske land som alle os andre hva??. Hehe. /hint 3gotrip. Verden er sku lille, eller var det danmark. (eller sverige) Hvad pokker... *G* Jeps.. Det vil jeg.. Dvs.. det hele glippede lige.. men jeg er ved godt mod.. og afventer bare at jeg får et endeligt beløb som jeg kan købe for.. og så kan det kun gå for langsomt :D Hvor længe har du boet i Sverige? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Halløjsa malgre. Jamen jeg har haft min lejlighed siden 9 juni sidste år, så jeg har snart 1 års jubilæum her i det svenske. Købte mig en 1 værelses på 50kvm. Det var udemærket til at starte med, men er dog ved at køre lidt surt i den lille plads :) Jeg håber jeg kan tjene lidt gryn på lejligheden før jeg vil sælge, elz er det jo skruen uden ende. Altså det uoverkommelige boligmarked for singler uden en mill. på kontoen. Håber du har det godt, det har jeg. Skal du pendle over broen når du flytter til sverige ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malgre 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2007 Halløjsa malgre. Jamen jeg har haft min lejlighed siden 9 juni sidste år, så jeg har snart 1 års jubilæum her i det svenske. Købte mig en 1 værelses på 50kvm. Det var udemærket til at starte med, men er dog ved at køre lidt surt i den lille plads :) Jeg håber jeg kan tjene lidt gryn på lejligheden før jeg vil sælge, elz er det jo skruen uden ende. Altså det uoverkommelige boligmarked for singler uden en mill. på kontoen. Håber du har det godt, det har jeg. Skal du pendle over broen når du flytter til sverige ? Hej igen.. Jo tak.. jeg har det ganske udemærket. Det med at pendle kommer lidt an på hvor jeg køber en lejlighed, for arbejder inde ved Vesterport station, og der er det sq ikke til at få en p-plads uden at det koster en krig. Jeg sender dig lige en pm, tror ikke at folk er så fandens interesseret i at læse om vores liv *GG* Malgre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tullee 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Hej til alle, Jeg er ny herinde og i Malmö =) Er hunkøn (kan forstå der er stor efterspørgsel på sådan nogen herinde :p). Er flyttet til Oxie kristineberg og so far er det super lækkert =) Jeg er frisk på at deltage i nogen arrangementer, kunne være rart at møde nogen mennesker på denne side af sundet.... Håber at høre fra nogen friske peeps =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Så er det bare at møde op sammen med resten af malmø-mafiaen når de fra tid til anden mødes på lille/store torg til nogle øl *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tullee 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Jamen det vil jeg da glæde mig til =) Håber bare det bliver planlagt inden kl 16 så jeg kan se det på siden inden jeg smutter fra jobbet hehe. Det er godt nok omstændigt at få internettet op at køre i det svenske. Faktisk umuligt indtil man får sit person nummer =( -Og alt for mange muligheder for en der bare vil ha' noget der fungerer uden for megen ballade hehe =) Men helt bestemt vi ses på lille/store Torg når der er arrangement.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 Ja det kan vel ikke vare længe .....Thyge skal bare lige komme hjem igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 det er sku nok det klogeste jeg længe har hørt... hej du fortvivlet single.... kender udemærket godt til det der med de der middag... har selv været ret god til at andre spolere forhold (det var ikke med vilje).. men jo jeg er med på den idé.. skal dog lige siges at jeg overhovedet ikke har noget problem med at være single herover påden rigtige side af sundet..... så smid en hilsen og lad os finde ud af et eller andet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Jeg er på den der single-klub... hvornår starter festen....? Gokkeparty.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Jeg er på den der single-klub... hvornår starter festen....? Gokkeparty..Løb du lige hornene af dig først.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 Løb du lige hornene af dig først.... løb hornene af !!!????!!! herover.???? de bliver sku da aldrig løbet af herover?????!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2007 de bliver sku da aldrig løbet af herover?????!!!Nej - det kan jeg åbenbart høre. Men jeg ville nok springe over det dér haneparty du omtaler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2007 jeg tillader mig at skrive på min svigerindes vegne *gg* ja hun er så 27 og singel.. bor hos os da hun lige skulle prøve landet af.. kommer oprindeligt fra island... rigtig sød pige med god humor.. kender ikke nogle mennesker her i landet andet end mig og min mand... og vi er jo ikke lige specielt sjove med baby på 11 md og endnu en på vej.. så der bliver ikke til så mange byture.. altså!!! så nu er jeg gået i gang med at lege kirsten gifte kniv for hende, da hun er ret så genert.. på den gode måde..*gg* nå men så er der da endnu en singel kvinde i jeres tråd... det kunne jo være i kunne lokke hende med ud og se malmø by nigth en dag... så jeg følger med i tråden og opfordrer hende kraftigt til at deltage, hvis der skulle være nogle arrangementer en dag... millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bigbird 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2007 Lyder da spændende ;) Men hvor i verdenen og hvad laver hun da tildagligt, hvis man må spørge :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2007 chokolade fabrik hun arbejder simpelthen på en chokolade fabrik i hvidovre... mmmmm og det er vi jo ikke kede af her i huset... :) jeg vil lige en af dagene prøve at ligge et billede ind af hende... så man kan se hvem det er jeg prøver at "sælge" hehe... hun ved det godt nok ikke selv endnu... men vil logge hende med på en øl et sted... (når jeg har født om et par uger, eller hvis jeg kan nå det inden...) og så kunne vi jo samtidigt mødes med nogle af alle jer herinde.. jeg tror hun ville have svært ved at gå alene uden "støtte pædagog" nu når hun ikke aner hvad det er jeg lokker hende ud i.... jeg har oprettet en side til hende inde på dating. dk men hun er ikke så god til at bruge den.... (tror hun har glemt det) men der hedder hun kataloa, hvis der var nogle af jer som skulle have en profil derinde... ;-) nå må hellere komme i omdrejninger.. millis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites