Jump to content
Single i Sverige

Single i sverige ?

Recommended Posts

Hejsa Og velkommen til, hvor er det et dejligt forslag du kommer med. Bor selv i Almvik, Serenadgatan 4, og er da altid (mere eller mindre :rolleyes:) med på at tag i byen (også bare kaffe slapper-ras). Og ikke mindst vise lidt rundt hvis det kræves guidet tur :) Så kommer man da til at lærer lidt flere at kende. Med venlig hilsen Paw
Nu begynder det jo rigtig at blive sjovt... jeg bor Serenadgatan 29, i et af de HØØØJE huse :) Uhh ja, en guidet tur ville skam slet ikke gøre noget - kommer sku ikke så langt væk når min moped ikke kan køre mere end ½ dag adgangen... SUK! - Men heldigvis kører buslinje 2 da lige til min dør, og lige til hoveddøren på gågaden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu begynder det jo rigtig at blive sjovt... jeg bor Serenadgatan 29, i et af de HØØØJE huse :) Uhh ja, en guidet tur ville skam slet ikke gøre noget - kommer sku ikke så langt væk når min moped ikke kan køre mere end ½ dag adgangen... SUK! - Men heldigvis kører buslinje 2 da lige til min dør, og lige til hoveddøren på gågaden :)
Syntes også at det begynder at blive mere sjovt. Det kunne blive i en hel udflugt for alle de dansker som bor på Serenadgatan :th2: Så kan vi jo se hvem der skal gå forrest men det løftede paraply. Men kan godt huske da jeg ikke havde fået bil, så så jeg heller ikke så meget til byen, og byen så heller ikke så meget til mig he he. Det kunne da godt være at man skulle prøv at afsætte en lørdag, til lidt guidet tur/hyggetur/eller hvad man nu kan kalde det, det kan da kun blive en sjovere dag. Og så kan man jo tag bussen, hvis det skulle gå helt galt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Syntes også at det begynder at blive mere sjovt. Det kunne blive i en hel udflugt for alle de dansker som bor på Serenadgatan :th2: Så kan vi jo se hvem der skal gå forrest men det løftede paraply. Men kan godt huske da jeg ikke havde fået bil, så så jeg heller ikke så meget til byen, og byen så heller ikke så meget til mig he he. Det kunne da godt være at man skulle prøv at afsætte en lørdag, til lidt guidet tur/hyggetur/eller hvad man nu kan kalde det, det kan da kun blive en sjovere dag. Og så kan man jo tag bussen, hvis det skulle gå helt galt :rolleyes:
Det ville da være helt kanont, count me in! Jeg var lige ud og bowle i Limhamn igår sammen med lidt familie, det var faktisk et meget hyggeligt sted, og piger var der rigeligt af - Buffeten var også kanon. Det eneste der egentlig træk ned var at over halvdelen af deres "Let's Vegas" ikke fungeret, og det tydede ikke på at de ville gøre særlig meget ud af det. En anden ting der trak ned var lidt prisen - ikke fordi den var vildt dyr, men i forhold til dansk "bowling standard" så var den i den dyrere ende. Prisen var på ca. 300 skr pr person - dette var eksl. drikkevarer - dog var der da både gratis golfsimulator (der ikke var virkede) og gratis pistolskydning (der virkede halvt om halvt). Det kunne jo være man skulle hive nogle gutinder og gutter med derned og have en hyggelig aften? Der var rigelig med plads i restauranten, og der var nok en små 15-20 bowlingbaner tror jeg. PS: Jeg gik forbi en kvinde da jeg var på vej hjem fra Svågertorp der stod og diskuteret pris med en taxa chauffør, er det normalt at prutte om prisen herover? Jeg ved i Danmark at man aftaler en fast pris hvis man skal langt, men slet ikke prutte om prisen som hende her gjorde. Det lød nærmere som et skænderi end en prutten af prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest liverpool

yeeeeeeeeeeeeees så er jeg skilt jeg er bare så lykkelig selv on jeg er syg. fik ringe til tingsretten og spurt om min sag. jeg blev skilt den 30.11.2006 men jeg har bare aldrig modtag dommen:scared: men nu sender hun mig et nyt:th2: jeg har beholder min lejlighed en meget lykkelig single hilsen ann:tongue2: :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Velkommen i klubben da' date=' hvor joine du os henne hvilke by?[/quote'] Jeg er en af "outsiderne", Har købt lejlighed lige uden for selve Helsingborg by, i Ödåkra. Håber ikke jeg bliver overfaldet af "Malmø Mafiaen" - det gaaas :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det her er en rigtig god tråd og vil da lige melde mig under fanen savner ikke at være i et forhold men kan da godt bruge en cafe eller biograf ven/veninde
Tror sku næsten du har frit valg mellem alle fyrerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flytter til Malmø 01.06.07, så kommer nok til at bruge en del tid på denne fremragende debatside, men da det hele ikke kun skal blive til en masse læsning, og intet sjov.. Melder jeg mig hermed til denne single tråd. Jeg er kvinde, 31 og single. Og så kunne det jo være rart med nogle bekendtskaber allerede inden jeg forlader DK, så kom frisk :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du er jo altid velkommen til at kigge over til en fest eller et andet arrangement allerede inden du flytter.. hænder jo der er en enkelt herovre af og til :-) Og ellers er man jo velkommen til at arrangere noget når man er flyttet over.. sikker på der nok skal komme nogen.. :th2: Men velkommen herover til den tid :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen du er jo altid velkommen til at kigge over til en fest eller et andet arrangement allerede inden du flytter.. hænder jo der er en enkelt herovre af og til :-) Og ellers er man jo velkommen til at arrangere noget når man er flyttet over.. sikker på der nok skal komme nogen.. :th2: Men velkommen herover til den tid :-)
Tak tak Thygesen Som skrevet før, ( er ret ny i det her debat halløj så er ikke klar over i hvilken rækkefølge mine indlæg bliver lagt ) så kunne det da absolut være en mulighed at arrangere noget housewarming.. Kommer I så med gaver? :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak tak Thygesen Som skrevet før, ( er ret ny i det her debat halløj så er ikke klar over i hvilken rækkefølge mine indlæg bliver lagt ) så kunne det da absolut være en mulighed at arrangere noget housewarming.. Kommer I så med gaver? :-p
Hahaha.. selvfølgelig kommer folk med gaver.. man kommer jo ikke til en housewarming uden gaver.. Så husk at sende den store ønskeseddel med ud :th2: Der er selvfølgelig også nogen der mener de er gave nok i sig selv.. men sådan er der jo så meget :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hahaha.. selvfølgelig kommer folk med gaver.. man kommer jo ikke til en housewarming uden gaver.. Så husk at sende den store ønskeseddel med ud :th2: Der er selvfølgelig også nogen der mener de er gave nok i sig selv.. men sådan er der jo så meget :lol:
Jow jow.. hvilken kategori hører du så under? ;-) Aii spøg til side.. faktisk kunne det være ganske underholdende. Jeg vil da helt klart overveje det.. og selvfølgelig tage en snak med min roommate omkring denne geniale mulighed, for at møde en masse andre tilflyttere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jahhh.. det er jo det der vil være det spændende ik' sandt? ;) Skal du læse i Lund eller i København?
Ehmm.. læse??? :-s Var en masse læsning herinde på debatten, om hvordan jeg forholder mig ang, SKAT, biler, forsikringer osv osv.. ;-) Jeg arbejder søreme.. og dette skal foregå i København. Jeg har en kammerat som bor i Malmø, og der har jeg så fået lov til at flytte ind, også lige for at finde ud af om det er mig osv. Hvis det er mig, jamen så køber jeg noget derovre.. På den måde får jeg ikke kastet mig hovedkuls ud i noget som jeg måske ikke kan holde ud om 6 mdr :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...' date=' men da det hele ikke kun skal blive til en masse læsning, og intet sjov.. .....inden jeg forlader DK, så kom frisk :-p[/quote'] Det var skam derfor jeg troede du læste.. for det var nemlig din første besked herinde ;) men det kan jo selvfølgelig være at du bare mente Bøger.. sådan for sjov læsning:rolleye: Men spændende.. og super du har fået lov til at bo hos en anden midlertidigt.. men tror nu du kommer til at blive lige så glad for byen som os andre :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var skam derfor jeg troede du læste.. for det var nemlig din første besked herinde ;) men det kan jo selvfølgelig være at du bare mente Bøger.. sådan for sjov læsning:rolleye: Men spændende.. og super du har fået lov til at bo hos en anden midlertidigt.. men tror nu du kommer til at blive lige så glad for byen som os andre :-)
Har lige brugt den fine edit knap til mit sidste indlæg.. Så læs der.. Men kan godt se.. at mit første indlæg måske virker som om jeg studere.. men det gør jeg ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites