Jump to content
Single i Sverige

Single i sverige ?

Recommended Posts

Guest carspar

Jeg har ingen berettigelse i denne tråd men Da jeg (for en del år siden) var single var jeg selv med til at drive en single klub. Hvorfor laver i ikke en i skåne (både for Danskere og Svenskere). Jeg ved at http://www.singlerock.dk/ har färdige koncepter klar til at hjälpe nye klubber op at stå? En singleforening/klub er normalt ikke en "find en kone klub" men et sted hvor singler laver mange forskellige arrangementer sammen i stedet for at sidde ensomt derhjemme. Og så er det bare derudaf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En singleforening/klub er normalt ikke en "find en kone klub" men et sted hvor singler laver mange forskellige arrangementer sammen i stedet for at sidde ensomt derhjemme.
Ja...det er vist en del år siden du var single, Carspar :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

når jo, det kan da godt være Caspar ikke har været singel længe, men ideen om at lave arrangementer hvor folk kan mødes er da meget god. Der er vel nok sider hvis det er egentlig dating man leder efter, men hvis jeg tager skridtet og hopper til sverige :laugh: så vil det da være fedt at have et sted at kunne starte med at møde nye mennesker. Det er trodsalt rart med venner der bor i nærheden, hvis man har lyst til at give en kasse kolde øl, eller se en film;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Jo det er nu ikke så mange år siden. Da jeg ville flytte til sverige var jeg single, og da jeg så havde solgt boligen i Dk så mödte jeg min blivende frue. Jeg lejede så en lejlighed i Sigtunagatan (februar 2002) af en bolighaj fra Göteborg. Men i löbet af kort tid så blev vi enige om at det var os, vi fandt så en bostadsrätte i Lund som vi köbte (august 2002) Vi blev så gift på Lunds Rådhus februar 2006. Vi har nu nästen solgt lejligheden, til en dansker, via Sunddebat uden mäklar, da vi bygger hus i Tygelsjö og skal flytte ind februar 2007, 5 år efter folkebofföringen i Sverige. Så det er ikke så länge siden jeg var Single trods alt, og havde det fint med de ture i byen vi havde. I byen er der jo ander end bar og diskoteker. Der er jo teater, opera, bowling, gocart räs o.s.v Men god vind hvis i laver sådan en forening, så kan det d aväre at vi ses på Malmös Operahus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frisk.... møde nye mennesker og så'en... Hej Alle Jeg er OGSÅ med på at få lavet en singelkomsammenaften, men mener da helt klart at der også er behov for nogle lokale, eneste problem er hvor finder man lige dem. Men møder meget gerne op til en singelkomsammenaften. :love2::scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe... så få piger? ;)
Tja...det er jo lidt svært at vide hvor mange der er. Jeg mener...det kan jo være lidt svært at se, hvis vedkommende ikke har profilbillede på - alternativt fortæller hvem han/hun er i sine indlæg. Lad dét være en opfordring til "i-ved-hvem-i-er" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Partnersögning. Ja jeg ved ikke om den er gammel men jeg kunne ikke lade väre med at trykke den her. Annonce efter en kvinde A tall well-built woman with good reputation, who can cook frogs legs, who appreciates a good fuc- schia garden, classical music and tal- king without getting too serius. But please only read lines 1, 3 and 5. Undskyld mig men det er ikke diskriminerende ment.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Partnersögning. Ja jeg ved ikke om den er gammel men jeg kunne ikke lade väre med at trykke den her. Annonce efter en kvinde A tall well-built woman with good reputation, who can cook frogs legs, who appreciates a good fuc- schia garden, classical music and tal- king without getting too serius. But please only read lines 1, 3 and 5. Undskyld mig men det er ikke diskriminerende ment.
Dét er go' humor!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen så vil jeg da også lige føje mig til listen over singler i Malmö :) Og skulle nogen være i tvivl på trods af navnet' date=' er jeg altså et stk 27-årigt hunkøn.[/quote']*der bukkes ærbødigst*...velkommen på tråden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Till Gio: Mange tak for velkomsten :) Alle: Jeg mangler lidt at se hvor stor aldersspredningen er? Kan gå ind på hver enkelt profil, men det er ikke alle der har skrevet sin alder der. Og skulle vi ikke finde på noget næste weekend? Mvh, Anine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Single i Sverige men besat i DK Hej jeg melder mig til single arrang. men det er lidt en hage ved det at jeg flytte først omkring jul og har dame på i Dk. men er det ikke noget man ser WATCH NO TOUCH ......:fight: hvem skal man henvende sig til og hvor og hvornår forgår det just in case..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
WATCH NO TOUCH ......
Bare roligt Patrick - we won't :laugh:
Alle: Jeg mangler lidt at se hvor stor aldersspredningen er? Kan gå ind på hver enkelt profil, men det er ikke alle der har skrevet sin alder der. Og skulle vi ikke finde på noget næste weekend?
Hvorfor afsløre alt... Weekend'en skal vel også byde på overraskelser :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare roligt Patrick - we won't :laugh: Hvorfor afsløre alt... Weekend'en skal vel også byde på overraskelser :tongue2:
>>> hehe Markowtich... jeg er helt roligt. men det lyder da fristende og social og da vi er fremmede i andet land kunne det være hyggeligt og samles og hygge, hehe. glæder mig til noget sammenkomst hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej igen! Men da jeg endnu ikke rigtig har et socialt liv i Malmö, så kender jeg slet ikke de forskellige steder, og tager derfor gerne imod anbefalinger fra jer! Hvor foreslår I at vi samles? Mvh, Anine
samme her, jeg ved ikke lige hvad der sker i min kalender næste uge, men ellers er der jo "stegt flæsk"-arrangement herindefra ugen efter :th2: (forhåbentlig, ved ikke lige hvor mange der positivt har meldt sig til) http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5912 og noget bowling i oktober. Kan være "single-klubben" her skulle forespørge på at få "eget" bord til disse arrangementer :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Kan være "single-klubben" her skulle forespørge på at få "eget" bord til disse arrangementer :cool:
Nej, men vi kan aftale alle singler tager en rød elastik om venstre håndled, så man ikke kommer i klemme, eller bliver antastet unødigt:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' men vi kan aftale alle singler tager en rød elastik om venstre håndled, så man ikke kommer i klemme, eller bliver antastet unødigt:eek:[/quote'] Jeg nægter at tage en rød elastik på :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg nægter at tage en rød elastik på :cool:
Ok, røde til dem der er aktivt søgende, blå til de optagede og grønne til dem der ikke gider have rød elestik på men ikke har gjort sig fortjent til en blå:love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ok' date=' røde til dem der er aktivt søgende, blå til de optagede og grønne til dem der ikke gider have rød elestik på men ikke har gjort sig fortjent til en blå:love2:[/quote'] Hmm ligefrem gøre sig fortjent til :fight: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites