Single i Sverige 10 Anmeld indhold Skrevet August 9, 2006 Jeg tillader mig at oprette denne tråd, i håb om at andre singler vil være med på ideén. Jeg beder alle som har kone, kæreste, mand og andet godt se bort fra denne tråd. Den henvender sig ikke til dig/jer. Desværre. Jeg har en fornemmelse af at der sidder en masser singler i alle aldre her i sverige/malmö (hvor jeg selv bor) og jeg tror alle kender fornemmelsen af at mangle et "single-netværk". Vi har nok alle venner som er i parforhold, og vi ved vist alle hvordan det er at sidde for enden af bordet når man samles til middag/hygge. Dette er ikke en opfordring til en "score-tråd" men til en "danne-netværk-med-andre-singler-tråd" For mit eget vedkomne, så syntes jeg tit jeg mangler nogle at gå med i byen, på cafe, i biografen eller noget helt tredie. Skriv gerne her i tråden, eller send en PM. ... PS. jeg er selv i 30'erne, og gider ikke hænge på en bar til kl. 6 ... Men, naturligvis vil jeg stadig gerne i byen engang imellem, eller cafe eller hvad der nu dukker op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2006 Dette er ikke en opfordring til en "score-tråd" men til en "danne-netværk-med-andre-singler-tråd" For mit eget vedkomne, så syntes jeg tit jeg mangler nogle at gå med i byen, på cafe, i biografen eller noget helt tredie. Skriv gerne her i tråden, eller send en PM. ...Ja...jeg må jo gerne skrive her i tråden - og skal nok holde op, hvis jeg bliver "afsat" og danner tosomhed pludselig ;) Idéen er ganske fin - men burde vel egentlig ikke kræve en decideret "single-tråd", hvis ikke netop formålet var at snuse evt. kandidater op. Så var det jo bare at arrangere et eller andet, eller selv hoppe på nogle af de mange arrangementer der bliver sat op herinde. Når dét så er sagt, så forstår jeg dig skam til fulde. De fleste muligheder skal afprøves, når vi bliver trætte af at være os selv hele tiden, og ikke gider smadre søndagen p.g.a. gigant-promille på Krogen natten inden. Jeg melder mig gerne, helt frivilligt :), til at møde endnu flere spændende mennesker herfra - plus dem som nu kender dem og deres venner - danske som svenske, som norske, som engelske, som...ja. Bekendte, venner, netværk og oplevelser tror jeg de fleste af os er friske på. Og skulle det udvikle sig til mere - trådens tema til trods - så tager vi det jo nok som det kommer. ...og "30´erne" er jo en dejlig alder - med alle sine minus´er og plus´er :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2006 Lyder som en fin idé.. jeg melder mig også under fanen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Jeg er også med.......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Og der er ikke engang damer i tråden.... hva sker der mule.... og ja jeg må godt skrive i tråden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Supermule... Jeg sladrer til Rikke, så kan det være du bliver single i en fart Men jeg er da også frisk på noget i ny og næ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Jeg tillader mig at oprette denne tråd, i håb om at andre singler vil være med på ideén. Jeg beder alle som har kone, kæreste, mand og andet godt se bort fra denne tråd. Den henvender sig ikke til dig/jer. Desværre. Jeg har en fornemmelse af at der sidder en masser singler i alle aldre her i sverige/malmö (hvor jeg selv bor) og jeg tror alle kender fornemmelsen af at mangle et "single-netværk". Vi har nok alle venner som er i parforhold, og vi ved vist alle hvordan det er at sidde for enden af bordet når man samles til middag/hygge. Dette er ikke en opfordring til en "score-tråd" men til en "danne-netværk-med-andre-singler-tråd" For mit eget vedkomne, så syntes jeg tit jeg mangler nogle at gå med i byen, på cafe, i biografen eller noget helt tredie. Skriv gerne her i tråden, eller send en PM. ... PS. jeg er selv i 30'erne, og gider ikke hænge på en bar til kl. 6 ... Men, naturligvis vil jeg stadig gerne i byen engang imellem, eller cafe eller hvad der nu dukker op. god ide, jeg melder mig også under fanen. ps: så så supermule, jeg sladder til konen.;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 god ide' date=' jeg melder mig også under fanen.[/quote']Det går jo støt fremad Lad os så se hvor mange der opretter en ny profil herinde, for at gå med i vores nye SuperSingleSociety ;) Jeg overvejede brugernavnet "Lækkermås" et kort øjeblik - men mente godt jeg kunne tåle at stå ved mig selv...fortsat :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Det går jo støt fremad Lad os så se hvor mange der opretter en ny profil herinde, for at gå med i vores nye SuperSingleSociety ;) Jeg overvejede brugernavnet "Lækkermås" et kort øjeblik - men mente godt jeg kunne tåle at stå ved mig selv...fortsat :p ha ha, morsomt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Nu har jeg jo set den G....... Så nøjes du bare med Gio...... :D Det går jo støt fremad Lad os så se hvor mange der opretter en ny profil herinde, for at gå med i vores nye SuperSingleSociety ;) Jeg overvejede brugernavnet "Lækkermås" et kort øjeblik - men mente godt jeg kunne tåle at stå ved mig selv...fortsat :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Så må jeg vel også skrive mig på. Selvom Gio's overvejelser om at bruge navnet "Lækkermås" kan gøre en hetero lidt bekymret.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Nu har jeg jo set den G....... Så nøjes du bare med Gio...... :DFedt ud af vores single-tråd ;)Selvom Gio's overvejelser om at bruge navnet "Lækkermås" kan gøre en hetero lidt bekymret.Nå ja...lidt humor skader vel ikke *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Jeg vil også være med:p De 30 er godt nok lidt lavt sat men 40 går vel også an. /Jesper PS Det er ikke mig på billedet:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2006 Jo men jeg kan da også være med på et hjørne.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 Tja jeg var næsten også sikker på at denne tråd ville blive den længste på debatten.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 me too' date=' me too - så skal vi bare have støvet 20-30 (eller hvor mange der nu er og kommer med i denne tråd) lækre single tjejor op [/quote']Al´så...indtil videre er der, så vidt jeg kan se, en enkelt tjej her i tråden. Jeg ved ikke hvilket køn OP ér - men jeg gætter på en XY-kromosom´er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 OP?? okay, nu kender jeg jo ikke så mange herindefra og det er jo ikke alle man kan gennemskue kønnet på ;) og hvem siger at en tjej ikke kunne være interesseret i en tjej? (nå, det var nok bare min mandlige singlehjerne, der fantaserer ;-) ... men ingen skal snydes, så lad os da bare sige 20-30 tjejor og en kille :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 OP?? Jeg tror det er "Single i Sverige" Gio tænker på.. selvom jeg heller ikke kender alle de smarte forkortelser han slynger om sig med.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 Sorry...jeg gik i nerd-mode :o OP = Original Poster Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 Nå, jeg må nok også hellere melde mig på banen, så vi kan få nogle hunkøn i denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pfrylle 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 Melder mig også med på tråden/vogene som single :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 Ligeledes single - så jeg må hellere melde mig under fanen også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 11, 2006 www.oresunddating.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 www.oresunddating.com Det bliver sgu lidt svært at finde nogen der ! :D "Unavailable" Har lissom hørt den der før et eller andet sted ! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mikkel_L 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 ny singel på vej til Sverige Hej Jeg er fornyeligt blevet singel, og overvejer meget at rykke fra København til Malmö, så jeg kan kun sige at et sådan tiltag, er endnu et plus for at flytte til Sverige. M Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites