Jump to content
Single i Sverige

Single i sverige ?

Recommended Posts

Jeg tillader mig at oprette denne tråd, i håb om at andre singler vil være med på ideén. Jeg beder alle som har kone, kæreste, mand og andet godt se bort fra denne tråd. Den henvender sig ikke til dig/jer. Desværre. Jeg har en fornemmelse af at der sidder en masser singler i alle aldre her i sverige/malmö (hvor jeg selv bor) og jeg tror alle kender fornemmelsen af at mangle et "single-netværk". Vi har nok alle venner som er i parforhold, og vi ved vist alle hvordan det er at sidde for enden af bordet når man samles til middag/hygge. Dette er ikke en opfordring til en "score-tråd" men til en "danne-netværk-med-andre-singler-tråd" For mit eget vedkomne, så syntes jeg tit jeg mangler nogle at gå med i byen, på cafe, i biografen eller noget helt tredie. Skriv gerne her i tråden, eller send en PM. ... PS. jeg er selv i 30'erne, og gider ikke hænge på en bar til kl. 6 ... Men, naturligvis vil jeg stadig gerne i byen engang imellem, eller cafe eller hvad der nu dukker op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dette er ikke en opfordring til en "score-tråd" men til en "danne-netværk-med-andre-singler-tråd" For mit eget vedkomne, så syntes jeg tit jeg mangler nogle at gå med i byen, på cafe, i biografen eller noget helt tredie. Skriv gerne her i tråden, eller send en PM. ...
Ja...jeg må jo gerne skrive her i tråden - og skal nok holde op, hvis jeg bliver "afsat" og danner tosomhed pludselig ;) Idéen er ganske fin - men burde vel egentlig ikke kræve en decideret "single-tråd", hvis ikke netop formålet var at snuse evt. kandidater op. Så var det jo bare at arrangere et eller andet, eller selv hoppe på nogle af de mange arrangementer der bliver sat op herinde. Når dét så er sagt, så forstår jeg dig skam til fulde. De fleste muligheder skal afprøves, når vi bliver trætte af at være os selv hele tiden, og ikke gider smadre søndagen p.g.a. gigant-promille på Krogen natten inden. Jeg melder mig gerne, helt frivilligt :), til at møde endnu flere spændende mennesker herfra - plus dem som nu kender dem og deres venner - danske som svenske, som norske, som engelske, som...ja. Bekendte, venner, netværk og oplevelser tror jeg de fleste af os er friske på. Og skulle det udvikle sig til mere - trådens tema til trods - så tager vi det jo nok som det kommer. :thumbup: ...og "30´erne" er jo en dejlig alder - med alle sine minus´er og plus´er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tillader mig at oprette denne tråd, i håb om at andre singler vil være med på ideén. Jeg beder alle som har kone, kæreste, mand og andet godt se bort fra denne tråd. Den henvender sig ikke til dig/jer. Desværre. Jeg har en fornemmelse af at der sidder en masser singler i alle aldre her i sverige/malmö (hvor jeg selv bor) og jeg tror alle kender fornemmelsen af at mangle et "single-netværk". Vi har nok alle venner som er i parforhold, og vi ved vist alle hvordan det er at sidde for enden af bordet når man samles til middag/hygge. Dette er ikke en opfordring til en "score-tråd" men til en "danne-netværk-med-andre-singler-tråd" For mit eget vedkomne, så syntes jeg tit jeg mangler nogle at gå med i byen, på cafe, i biografen eller noget helt tredie. Skriv gerne her i tråden, eller send en PM. ... PS. jeg er selv i 30'erne, og gider ikke hænge på en bar til kl. 6 ... Men, naturligvis vil jeg stadig gerne i byen engang imellem, eller cafe eller hvad der nu dukker op.
god ide, jeg melder mig også under fanen. ps: så så supermule, jeg sladder til konen.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
god ide' date=' jeg melder mig også under fanen.[/quote']Det går jo støt fremad :thumbup: Lad os så se hvor mange der opretter en ny profil herinde, for at gå med i vores nye SuperSingleSociety ;) Jeg overvejede brugernavnet "Lækkermås" et kort øjeblik - men mente godt jeg kunne tåle at stå ved mig selv...fortsat :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det går jo støt fremad :thumbup: Lad os så se hvor mange der opretter en ny profil herinde, for at gå med i vores nye SuperSingleSociety ;) Jeg overvejede brugernavnet "Lækkermås" et kort øjeblik - men mente godt jeg kunne tåle at stå ved mig selv...fortsat :p
ha ha, morsomt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu har jeg jo set den G....... Så nøjes du bare med Gio...... :D

Det går jo støt fremad :thumbup: Lad os så se hvor mange der opretter en ny profil herinde, for at gå med i vores nye SuperSingleSociety ;) Jeg overvejede brugernavnet "Lækkermås" et kort øjeblik - men mente godt jeg kunne tåle at stå ved mig selv...fortsat :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har jeg jo set den G....... Så nøjes du bare med Gio...... :D
Fedt ud af vores single-tråd ;)
Selvom Gio's overvejelser om at bruge navnet "Lækkermås" kan gøre en hetero lidt bekymret.
Nå ja...lidt humor skader vel ikke *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
me too' date=' me too - så skal vi bare have støvet 20-30 (eller hvor mange der nu er og kommer med i denne tråd) lækre single tjejor op :laugh:[/quote']Al´så...indtil videre er der, så vidt jeg kan se, en enkelt tjej her i tråden. Jeg ved ikke hvilket køn OP ér - men jeg gætter på en XY-kromosom´er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OP?? okay, nu kender jeg jo ikke så mange herindefra og det er jo ikke alle man kan gennemskue kønnet på ;) og hvem siger at en tjej ikke kunne være interesseret i en tjej?:laugh: (nå, det var nok bare min mandlige singlehjerne, der fantaserer ;-) ... men ingen skal snydes, så lad os da bare sige 20-30 tjejor og en kille :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites