Jump to content
Martin R

Erfaringer Audi S3 ??

Recommended Posts

Den går längre på literen ind en S4 :)' date=', Kan ikke lade väre med at köre i den og der viser den 10,8L på 100 km.. synes det er ok for sådan en bil.. du må komme op og pröve den inden Tommy finder ud af at den er kommet hjem .:)[/quote'] Tænkte det nok den var til Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

japaner? Ingen der tænker japansk? Nissan Skyline R34 V-spec 2 (farvel til det hele) Lancer Evo Subaru Impreza Mazda Rx8 Udover mit forslag :) kan nogen fortælle om gode og dårlige ting ved en Audi TT 225HK Cab. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ærligt talt.... jeg havde høje forventninger til en Lancer EVO9, men blev skuffet da jeg var ude at prøve den.... Bevares..... Køreegenskaberne kan man ikke klandre den for, men kvalitets fornemmelsen i kabinen er lig nul.... :( Alt for meget plastic og ikke en bil man har lyst til at køre til Frankrig i.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den nye Pontiac GTO er jo en rebranded Holden/Vauxhall Monaro. Så reelt er det ikke en amerikansk bil. men derimod en australsk. (Australsk design, baseret på Amerikansk corvette motor og Opel Vectra karroseri) Peter: hvad ligger priserne på, for dem. ? Hørte en importør sidste år, og der ville det koste over 450.000skr. at hente en 2005'er (6.0 motor) hjem, hvilket var pænt i overkanten efter min mening.
http://www.mobile.de/SIDdwsyxg1VfPFPVc-LuROXAA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1156105053A8LsearchPublicD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A9%81L-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100B10E20000BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=8&sr_qual=GN&top=3&id=11111111219848888& 197K SEK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da maule hvor er den Pontiac grim!! Den ligner en krydsning af en Hyundai og en gammel Skoda Octavia HB (sorry Skoda-fans)... :) Man må da håbe at køreegenskaberne kan kompensere, for køn er den absolut ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold da maule hvor er den Pontiac grim!! Den ligner en krydsning af en Hyundai og en gammel Skoda Octavia HB (sorry Skoda-fans)... :) Man må da håbe at køreegenskaberne kan kompensere, for køn er den absolut ikke...
Kom op og se den rigtig,Den er rigtig fin.:) Nielsen: jeg gir dig 50.000 sek oven i hvis du lev den til mig ...Ann er helt skäv ingen tlf nr osv..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites