Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2006 De godt nok finurlige efterhånden de kædebreve :) Man er lige ved at hoppe på dem. Læste et eller andet at sted at det meste åbenbart var påfund, bl.a. citatet fra Koranen. Men fantasifulde er de :)Lige præcis! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Var jeg Bush' date=' så havde jeg trukket samtlige soldater ud af Irak..... hegnet skidtet inde med minefelter og pigtråd. Så havde jeg givet dem 10 min til at finde et sted de kunne gemme sig.......FÆRDIG!!!! De fatter kun én ting og det er en MEGET hård hånd.....INTET andet!!!!! :mad:[/quote'] Måske noget generaliserende....:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Jeg tror du giver USA sikkerhedssystem mere kredit end fortjent' date=' hvorfor skulle det ikke være muligt. USA's lufthavnssikkerhed var været utrolig ringe i mange år, men sikkert ikke noget du ved noget om..[/quote'] Men det gør du helt sikkert :th2: - du sidder med en masse insiderviden om amerikanske sikkerhedssystemer ;) Måtte lige kommentere på det, da det virkede meget hånende imod den anden ord-battler, som det vel reelt er blevet i denne tråd..... Men en herfra og innge sure miner... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Men det gør du helt sikkert :th2: - du sidder med en masse insiderviden om amerikanske sikkerhedssystemer ;) Måtte lige kommentere på det, da det virkede meget hånende imod den anden ord-battler, som det vel reelt er blevet i denne tråd..... Men en herfra og innge sure miner... Tjoh.. insiderviden er vidst for meget sagt, men det er jo dokumenteret både før og efter 9/11 hvordan man har kunne tage ting med som kunne udgøre en risiko og derfor være en form for våben for terrorister som ønskede at kaprere et fly.. Håndende var som sådan ikek min mening, men hvis du har læst hele den andens tråd, så stiller den person spørgsmålstegn ved hændelsen af 9/11 fordi USA åbenbart er et sikkert land der har styr på sin sikkerhed og deraf også lufthavnssikkerheden. Der er jo en grund til at det nu er forbudt at have hobbyknive med i sin håndbaggage som var en af de ting de mennesker der kapredede fly til 9/11 benyttede sig af. Jeg har ikke særlig meget insiderviden.. Den er frit tilgængelig hvis nogen gad læse den :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Nej bare kolde facts......... Baseret på 2 års ophold i Saudi Arabien..... Måske noget generaliserende....:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Nej bare kolde facts......... Baseret på 2 års ophold i Saudi Arabien..... - stadig generaliserende........ * Alle danskere i Skåne er flyttet hertil pga. billige biler * Baseret på 2 års ophold i Stockholm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Tjoh.. insiderviden er vidst for meget sagt' date=' men det er jo dokumenteret både før og efter 9/11 hvordan man har kunne tage ting med som kunne udgøre en risiko og derfor være en form for våben for terrorister som ønskede at kaprere et fly.. Håndende var som sådan ikek min mening, men hvis du har læst hele den andens tråd, så stiller den person spørgsmålstegn ved hændelsen af 9/11 fordi USA åbenbart er et sikkert land der har styr på sin sikkerhed og deraf også lufthavnssikkerheden. Der er jo en grund til at det nu er forbudt at have hobbyknive med i sin håndbaggage som var en af de ting de mennesker der kapredede fly til 9/11 benyttede sig af. Jeg har ikke særlig meget insiderviden.. Den er frit tilgængelig hvis nogen gad læse den :-)[/quote'] Det er rigtigt nok, men det ændrer ikke ved det faktum, at dit udbryd virkede meget bedre-vidende og "nu skal jeg lære dig lille dreng" - agtigt, det var bare det jeg påpegede. ;) Præcis som du også gjorde i svaret til mig! :thumbdown P.S. så har jeg læst hele jeres tråd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Det er rigtigt nok, men det ændrer ikke ved det faktum, at dit udbryd virkede meget bedre-vidende og "nu skal jeg lære dig lille dreng" - agtigt, det var bare det jeg påpegede. ;) Præcis som du også gjorde i svaret til mig! :thumbdown P.S. så har jeg læst hele jeres tråd Jeg kan desværre ikke bestemme hvordan folk vil tolke mine tråde, men hvis du læser den anden debattørstråde, så undre det mig at du netop vil fremhæve det jeg har skrevet som et ekempel på bedre videnhed. Hvorfor ikke pege fingre af en person som påstår at 9/11 ikke kan ske fordi USA er en supermagt og det derfor er fysisk umuligt at kapre fly.. I øvrigt synes jeg det er mærkeligt at du vil bruge taletid på at påpege noget i et indlæg i stedet for at bidrage med noget, det er altid nemmere at kigge en diskussionstråd igennem efter diskussionen er slut og så pege fingre af folk. Mit svar til dig var ikke særlig nedladende, jeg påpeger bare at informationen er der ude hvis man vil læse den. Hvis man hellere vil beskylde folk for at være bedre videnede, så er det også fint for mig, jeg gider ikke sidde og undskylde hvad jeg har skrevet i sidste uge og hvis mine ordvalg virker stødende så er det jo beklageligt for dig, for så tror jeg ikke du har forstået hvad jeg skrev. Og nu er det jo ikke mig der beskylder nogen for at sidde med insider information og være bedre vidende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 - stadig generaliserende........ * Alle danskere i Skåne er flyttet hertil pga. billige biler * Baseret på 2 års ophold i Stockholm. Undskyld men hvad har dine 2 eksempler at gøre med en krise i mellemøsten. Saudi Arabien er styret 100% af religion og derfor er det religionen der diktere folks levevej.. Ikke fordi jeg er enig med Supermules indlæg, men diplomatik og demokrati er jo nogle svære ord, hvis den ene part kun henviser til sin religion som det rigtige og derfor vil diktere hvad andre skal tænke ud fra sin religion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites