Jump to content
Xenius

Må gud forbarme sig over os..

Recommended Posts

Xenius, er du i familie,måske langt, langt ude, med Michael Moore? eller er du bare en standhaftig skribent på liberator.dk Hvad er egentligt din ærlige grund til dit oprindelige indlæg? Du lagde ud med en simpel fordømmelse af nogle personer der havde gjort én kedelig handling, og ender op nu, med at have den halve sydskånske befolkning mod dig. Hvor vil du hen med dit korstog, og hvad blev der af din tro på at kun gud kan frelse os? Hvorfor er din retorik så "blødende"? alle bløder dernede iflg. dig, landet, folket og det hellige martyrium, hvor vil du hen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Xenius, er du i familie,måske langt, langt ude, med Michael Moore? eller er du bare en standhaftig skribent på liberator.dk Hvad er egentligt din ærlige grund til dit oprindelige indlæg? Du lagde ud med en simpel fordømmelse af nogle personer der havde gjort én kedelig handling, og ender op nu, med at have den halve sydskånske befolkning mod dig. Hvor vil du hen med dit korstog, og hvad blev der af din tro på at kun gud kan frelse os? Hvorfor er din retorik så "blødende"? alle bløder dernede iflg. dig, landet, folket og det hellige martyrium, hvor vil du hen?
Jeg har bedt om svar tidligere, men jeg tror godt man kan droppe det, Xenius vil ikke diskutere sine meninger, men han vil gerne betingelsesløst have lov til at ytre dem offentligt uden vi andre må tage stilling til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er lidt pudsigt at se sig selv i det lys' date=' der stråler fra Xenius' indlæg: Så meget ondskab er der vist ikke i os. Det er alt for megen ære. [b']Vi er jo bare en flok tørnossede lutheranere, der gerne vil have der skal være orden i tingene - og helst frihed og demokrati, hvis nogen spørger. Vi har ikke rigtig de samme hade-gaver, som du tilsyneladende har, Xenius, så vores knapt tilmålte ressourcer af had kan vi ikke spilde på enkeltstående kriminelle handlinger begået af psykisk syge mennesker. Så kunne de hurtigt slippe op. Man kan da blive hidsig i øjeblikket, men de fleste kriminelle er jo stakler, der ikke rigtig dur som personificeret ondskab. Du foragter og hader og forbander og brækker dig og jeg ved ikke hvad. Det er skønne evner at have - hvis det ikke bare er papirbræk... Det gibber lidt i os, når nogen brænder vores flag af etc, men vi ser det næppe som udtryk for "ondskab", sådan som du vil have det. Vi synes vel stort set, de er latterlige. De spilder ned ad sig selv. Uciviliserede, ja, der kan vi godt blive enige. Din analyse af Mellemøsten går på voldtægt mig her og voldtægt mig der. Der er et stort bunkepul i gang i Mellemøsten, kan vi forstå, hvor Vesten tager røven på araberne. For mig at se er det terrorhandlinger og militære operationer, der er i gang, som ikke er affødt af ondskab (eller sædspænding?) men af såkaldte politiske interesser, hvoraf nogle er vores egne interesser, hvorfor vi jo også er repræsenterede i området. Angående Israel, den hurtige udgave: Hvis araberne indstillede volden, ville volden ophøre med at eksistere. Hvis Israel indstillede volden, ville Israel ophøre med at eksistere. Folk der mener, at et andet land skal forsvinde fra jordens overflade, vil jeg tillade mig at udstyre med den ifølge Xenius stærkt nedsættende betegnelse "dem". Og hvis de pågældende mener, det en god ide at forfølge et sådant efter min mening rent ud sagt ondt politisk mål ved hjælp af det efter min mening onde politiske middel, der består i at maskinudbene uskyldige børnefamilier ved at hjernevaske forvirrede teenagere, binde sprængstoffer om maven på dem og så sende dem ind i menneskevrimlen, så tillader jeg mig at være imod "dem". Angående Irak: Det er jo en gang rod. Sådan kan det gå, når man starter på en ombygning, så dukker der problemer op, og så må man jo få det bedste ud af det. Tænk hvis amerikanerne bare rejste hjem nu og smækkede Saddam tilbage på tronen. De ville være damned forever. Det er de så alligevel. Eller rettere sagt "vi" er, for den verdensorden, der blev skabt efter Anden Verdenskrig er en amerikansk verdensorden på godt og ondt, som vi har frihed til at hade, så længe der er demokrati. Du kan mene, vi er kæmpe kolde møgsvin og du kan råbe død over ditten og død over datten. Get it while you can. Du er en skide amerikaner som os andre. Hvis man synes, at Saddam Hussein er en kernekarl, så er det jo ikke så fedt, at han sidder i spjældet, men kun en forsvindende minoritet af irakerne ønsker gamle dage tilbage. Og det er så en minoritet af minoriteten, der i bundter af 30 makulerer deres landsmænd med semtex. Det er ikke amerikanerne, der gør det, selv om man nogle gange kunne få det indtryk. Angående WTC. Hvis man kan bortforklare 9-11, så kan man bortforklare alt. Hvis man ryger på de "teorier" så er man dum i hovedet af en kamel og tænker med røven, men det er jo på en måde positivt, at Arabvärlden (som svenskerne kalder det med deres sublime sans for os-og-dem) i meget stort omfang fornægter at have lod og del i 9-11. 30 der ryger i en "martyraktion" er alle tiders, men 3000 er alligevel for meget til at man vil tage det på sig. Så der er håb for verden. :)
Nils, jeg har meget svært ved at forholde mig til (sluge?) dine små sarkastiske angreb/bemærkninger i forhold til min person. Det er godt nok ikke så lidt du får sagt om mig der. Jeg må da virkelig have ramt et ømt punkt, siden du slynger om dig med så skarpe metaforer. Måske du har set en genspejling af dig selv i mit "lys" og taget fejl i forvirringen? Man skulle tro på dit indlæg, at jeg havde ophøjet mig selv til profet, og hoppet i synds-havet iklædt selvforherligelsens dykkerdragt. I så fald, har du da godt nok lige skudt mig med din harpun.. Måske du har lagt lidt for meget i mine udtalelser? Selvom jeg er dybt uenig, i essensen af budskabet der ligger gemt i din sædvanlige kryptiske skrivemåde, må jeg give dig credit. For den er beundringsværdig. Det er en kunst du mestrer til fulde. Ordkløveri. Man kan næsten ikke andet end at give dig ret, som du får pakket det ind. For jo mere man tror man forstår det du skriver, desto mere forvirret bliver man. Nu hvor du skriver i så skarpe vendinger, kan du vel også selv tage lidt "på den hårde måde": Jeg har det nemlig lidt med dine anskuelser, og dine spændende metaforer og ordlege, som jeg har det med en ligegyldig gave pakket ind i det flotteste gavepapir for at kompensere for det kedelige indhold: Når man først er kommet igennem det flotte gavepapir, er der blot den ligegyldige gave tilbage. Øv. Et meget enkelt eksempel på denne følelse, kan være dette argument du har været så flink at fremhæve: "Hvis araberne indstillede volden, ville volden ophøre med at eksistere. Hvis Israel indstillede volden, ville Israel ophøre med at eksistere. " Ved førset øjekast ser det egentlig meget imponerende ud. Lige til at sluge. Men desværre ender man med at tænke "hov, kunne det mon tænkes at VOLDEN ville ophøre med at eksitere hvis de begge valgte at indstille den? Ja, jeg ved det ikke.. Hvis mine anskuelser er ensporede og fordømmende, er dine det da ligeså, blot i den modsatte ende af spektret. Slynger jeg om mig med en omgang vesntreorienteret volapyk, har du da lige vundet verdensmesterkabet i at få presset en ordentlig omgang højreorienteret volapyk ind i meget lidt plads. Tillykke. Angående WTC er vi i øvrigt begge lige dumme i hovedet. Den dag jeg ser et billede, der viser vraget af det fly som ramte Pentagon, vil jeg tro jeg på den officielle forklaring på hændelsen. Ikke før. Du har tilsynladende fundet dit bevis, så jeg må vel bare lede (leve?) videre i min uvidenhed.. Jo, der er såmænd håb for verden endnu :) Furland: Var jeg det, må du da så nødvendigvis være i familie med Bush, langt langt ude? Og siden hvornår er Skånes befolkning blevet skåret ned til ca. 10 mennesker? At jeg ender hvor jeg gør, kunne jo godt tænkes, havde noget at gøre med hvordan denne debat har udviklet sig. Eller havde du da forventet jeg ville kommentere ethvert svar med "Læs artiklen. Er det ikke grusomt?"? Nej, vel? At mellemøsten bløder var forresten ikke retorisk ment, de bløder faktisk dernede. Ved desværre ikke helt hvad du hentyder til med korstoget. jxhab: Jeg synes faktisk du er lidt barnlig nu. Du har da fået svar? Hvad savner du svar på? Jeg valgte at gøre det kort, da jeg ikke ville ende med at gentage mig selv 4-5 gange, som det var tilfældet med de efterlyste kilder til Wolfovitz udtalelse.. Så kig igen.. Svaret er såmænd givet.. ------------------------------- En lille en at tygge på, nu vi er i mellemøsten (især det allersidste der bliver sagt): http://news.sky.com/skynews/video/videoplayer/0,,31200-galloway_060806,00.html# Endnu en lille en, nu hvor vi også har været rundt om Irak:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
jxhab: Jeg synes faktisk du er lidt barnlig nu. Du har da fået svar? Hvad savner du svar på? Jeg valgte at gøre det kort, da jeg ikke ville ende med at gentage mig selv 4-5 gange, som det var tilfældet med de efterlyste kilder til Wolfovitz udtalelse.. Så kig igen.. Svaret er såmænd givet..
Det jeg efterlyste var en forklaring på din kommentare vedr. TDC's indlæg omkring at Wolfovitz var blevet fejlciteret.. Men lad det nu ligge. Nils har jo en god pointe for forklar mig venlgist hvordan du vil løse en konflikt mellem Israel og Hamas, når Hamas ikke anderkender staten Israel og yderligere hvorfor skulle Israel bare stå og kigge på at deres soldater bliver bortført af Hizbollah og ja sidst men ikke mindst, hvordan kan det være at Libanons regering først nu trækker i soldatertøjet og endnu ikke har afvæbnet Hizbollah? Hvis Hizbollah blev afvæbnet, så ville Israel jo også indstille angrebene.. Men Hizbollah vil ikke stoppe sine angreb, fordi de fundementalt set ikke anerkender Israel og derfor har du en konflikt der ikke kan løses umiddelbart og derfor vil der altid være krise i mellemøsten, det er bare et spørgsmål hvor kontrolleret den vil være. Nøglen til dette ligger i Palæstina, men det er problematisk for begge parter at give sig. Historisk var det jo en bommert at Israel fik det tildelt, men det kan man ikke blive ved med at dvæle ved, så må man finde en løsning og komme videre.. Men igen stopper det jo ikke her. Se hvad der er ved at ske i Somalia, hvor muslimske fundamentalister har taget en stor del af magten og nu har afskaffet det demokratiske retsystem til fordel for sharia lov

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis Hizbollah blev afvæbnet, så ville Israel jo også indstille angrebene.. Men Hizbollah vil ikke stoppe sine angreb, fordi de fundementalt set ikke anerkender Israel og derfor har du en konflikt der ikke kan løses umiddelbart og derfor vil der altid være krise i mellemøsten, det er bare et spørgsmål hvor kontrolleret den vil være. Nøglen til dette ligger i Palæstina, men det er problematisk for begge parter at give sig. Historisk var det jo en bommert at Israel fik det tildelt, men det kan man ikke blive ved med at dvæle ved, så må man finde en løsning og komme videre.. Men igen stopper det jo ikke her. Se hvad der er ved at ske i Somalia, hvor muslimske fundamentalister har taget en stor del af magten og nu har afskaffet det demokratiske retsystem til fordel for sharia lov
Denne konflikt er mere end bare Hizbollah/Palæstina/Israel. I mine øjne drejer det sig mere om Iran kontra Israel/USA. Faktum er at Israel ikke kan tillade Iran at udvikle og besidde A-våben. Det ville være selvmord fra Israels side at lade denne udvikling fortsætte. De ønsker ikke en nedtrapning af Libanon konflikten, men nærmere en optrapning og inddragelse af Iran. Israel/US kommer til at rette angreb mod Iran inden alt for længe. En skræmmende udvikling som kan ende med at Israel sønderbomber Iran med A-våben. Hvem udsletter hvem først ? Oilepriser snart over $200 :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Denne konflikt er mere end bare Hizbollah/Palæstina/Israel. I mine øjne drejer det sig mere om Iran kontra Israel/USA. Faktum er at Israel ikke kan tillade Iran at udvikle og besidde A-våben. Det ville være selvmord fra Israels side at lade denne udvikling fortsætte. De ønsker ikke en nedtrapning af Libanon konflikten, men nærmere en optrapning og inddragelse af Iran. Israel/US kommer til at rette angreb mod Iran inden alt for længe. En skræmmende udvikling som kan ende med at Israel sønderbomber Iran med A-våben. Hvem udsletter hvem først ? Oilepriser snart over $200 :eek:
Jo men du skal huske på at grunden til at Iran hader Israel er på grund af Palæstina.. Iran ved godt hvornår de ikke kan spille med musklerne længere og derfor tror jeg ikke faren er så stor endnu, men der er ingen tvivl om at Israel handler på egen hånd og ikke spøger om lov i FN's sikkerhedsråd og det er også fordi de mere eller mindre har en carte blanche fra USA. Jeg tror ikke USA angriber Iran, det har de ikke råd til. Det er langt mere hensigstmæsigt for USA hvis Israel går ind i Syrien tror jeg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yes det er muligt. Man skyder da ikke blot fly ned med civile ombord uden at være fuldstændig sikker på, at det er allersidste udvej og det vil redde flere liv, ellers er man ikke et hak bedre end dem, der kaprer flyet. Det er da en ualmindelig svær beslutning at tage. Samtidigt så blev det første fly kapret kl. 08:29 og crashede ind i WTC kl. 08:47. Det giver kun 18 minutters responstid. Det andet blev kapret kl. ca. 08:47 og crashede ind i WTC 09:03. Man forsøger jo at finde en løsning på en flykapring ved at tvinge flyet ned på jorden i en lufthavn, og så tage den derfra. Dertil sender man ikke jagerfly på vingerne med det samme. 16 minutter efter det første crash kom det næste. Her er vurderingen generelt, at man har udnyttet de kaotiske tilstande overalt til næsten ubemærket at flyve ind i WTC.
Sjovt nok så svarede du ikke på det her Xenius, men du er måske stadig blindt overbevist om, at det ikke kan lade sig gøre at kapre de fly uden, at jagerfly skulle skyde dem ned...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan I huske, hvad der skete i juni 1981? Nej vel. Da bombede israelske fly Saddam Husseins atombombefabrik uden for Bagdad. Et eklatant brud på folkeretten. Fy Israel. Men tja, måske var det meget godt, at Saddam ikke fik atomvåben. Hvad mon vi blev skånet for? Iran bliver aldrig en atommagt, så længe Israel findes, og så længe USA findes. Visse ting skal tages i opløbet. Jo længere tid man venter, jo værre bliver det. Og så kan man læse en naiv kommentar i en svensk avis, hvor ræsonnementet er, at når Israel har bomben, så har Iran også ret til at lave sig en. :eek: Det argument kan man sikkert også genfinde på den danske venstrefløj, der nu er begyndt at samles under Hizbollahs faner. "Når jeg ser et gult flag smælde" skal det snart hedde. Tænk hvis nogen havde givet Hitler en kugle mellem øjnene i - hvad skal vi sige - 1938. En frygtelig handling, som hele verden ville have fordømt, denne betydningsfulde statsmand alt for tidligt revet bort midt i sin store gerning for Tyskland. Og 55 millioner mennesker kunne have reddet livet. Måske. Det har unægtelig sine omkostninger at sætte Hizbollah ud af spillet, men måske er det prisen værd målt i fred, hvis man kan det. Almindelige menneskers muligheder for at leve et almindeligt liv kan kun blive bedre af, at der er en fjernstyret terrororganisation mindre. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi nu snakker om atommagter, så er der faktisk gode grunde til, at man lidt glemmer Nordkorea. Forskellen på Nordkorea og Iran er, at Nordkorea ikke støtter terrororganisationer, som er en stor trussel. Samtidigt, så tvivler man i verdenssamfundet på, at Nordkorea kunne finde på at trykke på den røde knap, mens Iran må formodes at være noget mere triggerhappy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi nu snakker om 11. september, så er det sjovt, at der altid er den samme mekanik i de der konspirationsteorier som f.eks. holocaustbenægterne, der mener, at de kan bevise, at massemordet ikke har fundet sted med en eller anden detalje, som deres modstandere skal tvinges til at diskutere. Men de glemmmer bare altid, at over for denne detalje, som måske bare er en misforståelse, står en overvældende mængde af evidens. Der er 10.000 ting, der peger i samme retning og så én ting, der peger i modsat retning, og det er så den ene ting konspirationisterne vil have, man skal diskutere. Hvor er flyvraget? Her en tidsplan med nogle minutter, hvor der kunne ske alt muligt, så det gjorde der nok. Man behøver kun én ting at hænge sig i. Et fly der rammer en bygning eller rammer jorden med fuld fart bliver nærmest pulveriseret. Bare se på billederne fra Pennsylvania. Her har vi så også en brand, så det meste - også metal - går op i røg. De fleste flyulykker sker jo med langt lavere hastigheder, hvis det er det, man sammenligner med. Lidt stumper var der da også at fotografere, men dem har Bush vel placeret ud. :rolleyes: Der bliver også lidt problemer med at få plottet til at hænge sammen. Hvis flyveren ikke fløj ind i Pentagon, hvor fløj den så hen? Bor passagererne med nye identiteter og falske erindringer i Montana? For slet ikke at tale om den dybere mening selvfølgelig. :confused: :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der bliver også lidt problemer med at få plottet til at hænge sammen. Hvis flyveren ikke fløj ind i Pentagon, hvor fløj den så hen? Bor passagererne med nye identiteter og falske erindringer i Montana? For slet ikke at tale om den dybere mening selvfølgelig. :confused: :)
LOL Men bestemt bekymrende som venstrefløjen og Islamisternes har flere træk tilfælles. Hvad vil venstrefløjen egentlig ? Ved de det selv ? http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article214799.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her mit lod i mellemøst debatten. Man kan finde en del breve på FN's hjemmeside . Et specielt interessant et er fra 2002 skrevet af den Israelske gesandt til FN's sikkerhedsråd. Yderligere kommentarer fra min side er vist ikke nødvendige. http://domino.un.org/UNISPAL.NSF/22f431edb91c6f548525678a0051be1d/bb095796d02d589785256b910058cc00!OpenDocument

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Og fordi pladderhumanisterne vandrer rundt om den varme grød, så får en konflikt lov til at eskalere uden restriktioner fra FN og dermed kan den drage hele mellemøsten ind i konflikten...... Det brænder snart dernede.....

Her mit lod i mellemøst debatten. Man kan finde en del breve på FN's hjemmeside . Et specielt interessant et er fra 2002 skrevet af den Israelske gesandt til FN's sikkerhedsråd. Yderligere kommentarer fra min side er vist ikke nødvendige. http://domino.un.org/UNISPAL.NSF/22f431edb91c6f548525678a0051be1d/bb095796d02d589785256b910058cc00!OpenDocument

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Det har du ret i Mule. Bosnien brændte i årevis imens Europærerne væltede hovedeløst rundt med lammede FN soldater, og prøvede at stoppe parterne. De eneste der rigtigt skød igen og skabte ro var de Engelske infanterister, og de Danske kampvogne i Tuzla. I FN sikkerhedsråd sad det ene pladderhumanistiske sludrehovede efter det andet ,og fordømte den ene masseudryddelse efter den anden. Det lykkedes aldrig, og kostede en masse tid = Civile og FN tab. Under massakren i Screbenica var US Navy på vingerne, men måtte ikke hjælpe de hollandske FN styrker der blev beskudt, og måtte opgive 8.000 civile til en massakre begået af Serbere. Jeg talte med nogle af dem på en øvelse i DK, de var stadigt pissed. Jeg har aldrig siden set så meget had, i så unge menneskers øjne. Først da man bad amerikanerne virkeligt komme herover og løse problemet i vores rige selvfede baghave, blev den store hammer fundet frem. Så sad vi igen sikkert med flødeskumskagerne foran fjernsynet, og så nogle der endnu engang løste vores problemer for os. Vi kunne gå selvfede i seng med fine rene hænder, og et veltilfreds smil. Nu er Amerikanerne gået i gang i Irak, nu bliver de nødt til at afslutte. Måske det er nu vi kunne betale gælden tilbage fra 40èrne, hvor vi blev af med en grum diktator. Se bare franskmændende, de burde sgu være de første der stod der og hjalp. Fred løser ikke krig. En stor hammer løser en krig. Når man rydder op får man snavsede fingre. Xenius. Nu har jeg simpelthen fået nok. Jeg kender en gæv dansk pige du burde møde, en som tør gøre en forskel, hun har aldrig sagt så meget, men hun har gjort en forskel. Medio 90erne. Hun sad som soldat i sin bedste alder i en dansk lejr i Kroatien, og prøvede beskyttende som sygehjælper at holde sin kammerats hjerne inde i hovedet på ham med fingrene, imens han døde i hendes arme. I luften over dem kredsede US Navy med F-14 klar til at bombe, og danskerne udpegede allerede mål med lasermarkør ... men FN ville ikke give grønt lys. Lejren var under artilleribeskydning i 36 timer. Dagen før havde de bevidnet at Kroaterne hev en masse gamle og invalide folk ud fra et plejehjem og nakkeskød dem, imens de jublede og vinkede af Danskerne. FN sagde de ikke måtte gengælde. Danskerne stod i stillingerne og råbte og hylede på tilladelse til at åbne ild, men blev holdt igen af ledelsen. Sig til den pige at det hun gjorde var forkert. Sig til hende og hendes kammerater det var rigtigt ikke at gribe ind over for agressoren, der myrdede de civile..... hun lystrede FN og har tit hørt deres angstskrig når hun skulle sove. Hun havde hendes kammerats blod og bræk på sin fragvest i 2 dage, inden de fik mulighed for at vaske tøj, efter delvis evakuering lidt væk. Mere fra samme begivenhed: http://www.fred.dk/artikler/ffiv/ffiv97-4/side9.htm http://www.lnd.dk/narrativ.htm På side 2. FN mission nej tak, NATO / andet - mission ja tak. Det her er måske lidt hårde ord, men det er lidt af den verden man ser når man forsøger at frelse civile i en konflikt, med en plapre organisation som FN bag sig. En masse danskere går stiltiende rundt med masser af den slags oplevelser, fra da de var afsted. I øjeblikket render en del danskere rundt i Irak og forsøger med livet som indsats at gøre verden bedre. Hvad tror du de mener om dine holdninger på pladderhumanismen, hvor du langer ud efter alle der vil gøre en forskel. Bemærk: Personer som dig Xenius har simpelthen ikke optjent retten til hverken at have en mening om lige præcis ovenstående liner, endsige prøve at kommentere dem. Men nu ved du hvordan nogen af os ser ting, der går langt bagom den elendige artikel i avisen, og meningsdannelse udfra journalistisk småinformation. Husk- du skal ikke engang kommentere dette indlæg, nok læse - men du holder flødeskumsfingrene fra det keyboard. :mad: P.s. Man skal ikke hakke på Nils indlæg, han mestrer i ny og næ en blanding af kancellisprog, sarkasme og sort humor. Der er jo nærmest en særlig egenskab, der kan være til ganske stor morskab, men hvor jeg hader den kæmpetiger i taggen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Når vi nu snakker om 11. september....
Sakset fra "et eller andet sted på Nettet"...og ikke nødvendigvis noget med mine meninger at gøre: 1) New York City har 11 bogstaver 2) Afghanistan har 11 bogstaver 3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993) har 11 bogstaver 4) George W Bush har 11 bogstaver Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere interessant: 1. New York er den 11. stat 2. Fly 11 havde 92 passagere ( 9 + 2 = 11) 3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagere (6 + 5 = 11) 4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 = 11) 5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1 = 11) Fortsat tilfældighed? læs videre...... 1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11) 2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11) 3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11) 4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien. Nu kommer noget som er endnu mærkeligere: Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen. Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen: "For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace." Det var vers nummer 9.11 i Koranen. Tror du stadig det er en ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du føler bagefter: Åbn Microsoft Word og gør følgende: 1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første fly som ramte Twin Towers. 2. Marker Q33 NY 3. Ændr størrelse til 48 4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første fly som ramte Twin Towers. 2. Marker Q33 NY 3. Ændr størrelse til 48 4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)
Ja, det er sikkert meget sjovt, og meget "godt" fundet på, men desværre holder den (sjovt nok) manglende dokumentation ikke vand :sick: INGEN flyruter benævnes: Q33 NY.. En flyrute benævnes med koden for pågældende flyselskab (f.eks UA for United Airlines), og så et antal cifre (2-4): UA175 f.eks :) Her er de fire flyruter der gik tabt: AA11 - Første fly der rammer WTC UA175 - Andet fly der rammer WTC UA93 - Styrtet ned i Pennsylvania AA77 - Rammer Pentagon :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sakset fra "et eller andet sted på Nettet"...og ikke nødvendigvis noget med mine meninger at gøre: 1) New York City har 11 bogstaver
heh.. den fik jeg også i mailboxen i dag.. men jeg nægter at sende den slags spammail videre. Men jeg tænkte også på at poste den her i den store konspirationstråd :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heh.. den fik jeg også i mailboxen i dag.. men jeg nægter at sende den slags spammail videre. Men jeg tænkte også på at poste den her i den store konspirationstråd :rolleye:
Jeps...samme scenarie hér. Dog med den forskel at jeg postede den herinde :laugh:...og nukede mailen bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jeps...samme scenarie hér. Dog med den forskel at jeg postede den herinde :laugh:...og nukede mailen bagefter.
Tsk og så skulle jeg logge ind via mobil telefon for at læse sådan noget bras argh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Heyy Toft.... Kunne det tænkes at det var flyets REG nr der var tale om???

Ja, det er sikkert meget sjovt, og meget "godt" fundet på, men desværre holder den (sjovt nok) manglende dokumentation ikke vand :sick: INGEN flyruter benævnes: Q33 NY.. En flyrute benævnes med koden for pågældende flyselskab (f.eks UA for United Airlines), og så et antal cifre (2-4): UA175 f.eks :) Her er de fire flyruter der gik tabt: AA11 - Første fly der rammer WTC UA175 - Andet fly der rammer WTC UA93 - Styrtet ned i Pennsylvania AA77 - Rammer Pentagon :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heyy Toft.... Kunne det tænkes at det var flyets REG nr der var tale om???
Nej, selvfølgelig er det heller ikke et flys registreringsnummer den kode der. "Q33 NY" anvendes ikke ifm amerikanske fly, det kan du være sikker på. Du kan kun bruge den kode til at smide ind i MS Word, og blive overrasket over "sensationen" der kommer frem :thumbdown Enhver der bare har arbejdet lidt inden for luftfart (som du jo selv har?), ved at et hvert amerikansk regisreret kommercielt fly starter med bogstavet "N" som er nationalkoden for USA. Ligesom "OY" er nationalkode for dansk registrede fly :th2: De fire fly der gik tabt den 9/11-01 bar registreringerne: American Airlines, Boeing 767: N334AA United Airlines, Boeing 767: N612UA American Airlines, Boeing 757: N644AA United Airlines, Boeing 757: N591UA ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites