Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2006 Måske vi skulle tage en Torsdag, det ser ud til at en del er klar på den dag, og det passer også fint med mig, så kolidere det ikke med Champions League:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2006 Torsdag er også fin for mig:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2006 Mega idé !! Torsdag er oz helt fin med mig !! Så kom i gang med at finde en hal vi kan komme og svede i. -Kress. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2006 Jeg er på, det lyder fint med noget ekstra træning. Let me know når vi kommer tættere på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2006 Jeg er klar... spiller vi med hån? :-) Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2006 Jeg er klar... spiller vi med hån? Klart vi gør !!!.... bortset fra at jeg er cirka lige så god som FC Zulu's 2. hold, så jeg burde måske ikke sige noget ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kim poulsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2006 jeg er frisk hvor er det planen at der skal spilles? og hvor mange har meldt sig til? det er længe siden, at jeg har kunne dyrke en hold sport, og vil ca kunne deltage hver anden gang. men 500 kr er ok. måske vi kan lave et hold udendørs resten af året. kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Hvad sker der Faldt projektet til jorden eller hvad?????????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Det virker sådan! Pisse ærgeligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Det virker sådan! Pisse ærgeligt Det tror jeg ikke, men Morten rejser meget med jobbet for tiden + han bruger meget tid på sin 4 mdr. gamle datter. Også er det måske heller ikke det nemmeste at finde en hal der er til at betale eller få tid i her i malmø hvor innebandy får 90 % af ledige tider:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2006 Det tror jeg ikke, men Morten rejser meget med jobbet for tiden + han bruger meget tid på sin 4 mdr. gamle datter. Også er det måske heller ikke det nemmeste at finde en hal der er til at betale eller få tid i her i malmø hvor innebandy får 90 % af ledige tider:) Jeps Zeni arbejder på sagen, vi venter i spænding:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Jeps, Thomas har ret. Lige så let som nogle ting er, lige så besværlige er andre. Malmö kommune har et fantastisk koncept, hvor man kan søge om ledige tider på specifikke dage, og områder, og så kan man få en hal . . . hvis man har en forening. Så jeg har forsøgt at udgive mig som forening, og give dem vedtægter fra en firma forening, men de er lidt omfattende og tunge, så jeg kan ikke få en fast tid/hal. Men jeg har tidligere flere gange forsøgt at arrangere i weekender, uden noget stor tilmelding, men jeg har nu erfaret, at mange af jer kan i hverdagene, så nu er det bare at arrangere torsdag i hverdagene for mig istedet. Det vil dermed være tilmelding fra gang til gang istedet, og prisen ved 12 mand vil være cirka 45 pr gang for en time. Det vil enten være Kockum Fritid i Vestre Hamnen, Sportshallen i Rosengården eller Stadion hallen. Jeg ser om jeg kan finde en hal, så KICKOFF kan være torsdag 28/9 19:00 Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Ved ikke hvordan det kommer til at foregå med tilmelding osv., men jeg er ihvertfald klar... Glæder mig til at komme ud og bevæge mig lidt :) Super initiativ :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Klar :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Det lydder godt, enentuelt kan kallenderen her på debatten jo bruges som tilmelding så kan man se hvem der kommer og hvor mange. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 Det lydder godt' date=' enentuelt kan kallenderen her på debatten jo bruges som tilmelding så kan man se hvem der kommer og hvor mange.[/quote'] Ja lyder som en go idé, jeg er ihverfald også frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Thomas er også på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Indefodbold Hmmm bliver det til noget? hmm venter spændt på at starte, selv om jeg er flytte ikke før jul heh men klart jeg er med om det er onsdag eller torsdag , bare ikke søndag for det plejer være lidt tørremænd i luften.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Hmmm bliver det til noget? hmm venter spændt på at starte, selv om jeg er flytte ikke før jul heh men klart jeg er med om det er onsdag eller torsdag , bare ikke søndag for det plejer være lidt tørremænd i luften.. Hmm hvis læser det sidste indlæg fra Zeni så tror jeg du bliver lidt klogere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Hmm hvis læser det sidste indlæg fra Zeni så tror jeg du bliver lidt klogere. tak Lynge hermed læst og nok venter til det kommer noget jeg kan hoppe på.. fortsat go dag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 tak Lynge hermed læst og nok venter til det kommer noget jeg kan hoppe på.. fortsat go dag No problem. Der kommer nok snart vi kan melde os til. Hygge:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Klar jeg er også klar på næste torsdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 ja hvis det bare først bliver ved en 20-21 tiden så er jeg klar , muligvis også min kammi..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2006 Hverken onsdag eller torsdag aften kan jeg finde haller. I er mange som gerne vil spille og som bor rundt om i Malmö, så I må meget gerne være behjælpelige med at opsnuse en hal. Det er ikke så let endda. Kockum, Bellevue og FairPlay er ikke muligt i hverdagene. Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites