Jump to content
ZeNi

Indefodbold - hver onsdag !

Recommended Posts

Det virker sådan! Pisse ærgeligt
Det tror jeg ikke, men Morten rejser meget med jobbet for tiden + han bruger meget tid på sin 4 mdr. gamle datter. Også er det måske heller ikke det nemmeste at finde en hal der er til at betale eller få tid i her i malmø hvor innebandy får 90 % af ledige tider:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det tror jeg ikke, men Morten rejser meget med jobbet for tiden + han bruger meget tid på sin 4 mdr. gamle datter. Også er det måske heller ikke det nemmeste at finde en hal der er til at betale eller få tid i her i malmø hvor innebandy får 90 % af ledige tider:)
Jeps Zeni arbejder på sagen, vi venter i spænding:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, Thomas har ret. Lige så let som nogle ting er, lige så besværlige er andre. Malmö kommune har et fantastisk koncept, hvor man kan søge om ledige tider på specifikke dage, og områder, og så kan man få en hal . . . hvis man har en forening. Så jeg har forsøgt at udgive mig som forening, og give dem vedtægter fra en firma forening, men de er lidt omfattende og tunge, så jeg kan ikke få en fast tid/hal. Men jeg har tidligere flere gange forsøgt at arrangere i weekender, uden noget stor tilmelding, men jeg har nu erfaret, at mange af jer kan i hverdagene, så nu er det bare at arrangere torsdag i hverdagene for mig istedet. Det vil dermed være tilmelding fra gang til gang istedet, og prisen ved 12 mand vil være cirka 45 pr gang for en time. Det vil enten være Kockum Fritid i Vestre Hamnen, Sportshallen i Rosengården eller Stadion hallen. Jeg ser om jeg kan finde en hal, så KICKOFF kan være torsdag 28/9 19:00 Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indefodbold Hmmm bliver det til noget? hmm venter spændt på at starte, selv om jeg er flytte ikke før jul heh men klart jeg er med om det er onsdag eller torsdag , bare ikke søndag for det plejer være lidt tørremænd i luften.. :tongue2::eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm bliver det til noget? hmm venter spændt på at starte, selv om jeg er flytte ikke før jul heh men klart jeg er med om det er onsdag eller torsdag , bare ikke søndag for det plejer være lidt tørremænd i luften.. :tongue2::eek:
Hmm hvis læser det sidste indlæg fra Zeni så tror jeg du bliver lidt klogere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hverken onsdag eller torsdag aften kan jeg finde haller. I er mange som gerne vil spille og som bor rundt om i Malmö, så I må meget gerne være behjælpelige med at opsnuse en hal. Det er ikke så let endda. Kockum, Bellevue og FairPlay er ikke muligt i hverdagene. Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites