BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2006 og som min yndlings kommentar til dette billede er "Why bother":laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 25, 2006 Er dette billede fake????? Det virker som om at TT er højere end broen baseret på det skydække i baggrunden. Jeg kan ikke få det til at passe...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2006 Er dette billede fake????? Det virker som om at TT er højere end broen baseret på det skydække i baggrunden. Jeg kan ikke få det til at passe......TT ligger ofte med toppen fri, når det er tåget/skyerne ligger meget lavt. Men ja - det ser dog ud som om TT er MEGET højrer end broen, så tja... Men jeg læste den der artikel om vinduespudserne på TT, som ofte nød når bunden var dækket af dis og tåge - men på den øverste tredjedel skinnede solen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2006 Kom med det i en ordentlig størrelse så vi bedre kan vurdere det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 25, 2006 Jeg kan desværre ikke trylle....Hentede det fra den sydsvinske.... Kom med det i en ordentlig størrelse så vi bedre kan vurdere det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2006 Jeg kan desværre ikke trylle....Hentede det fra den sydsvinske.......faldt også lige over det hér: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 26, 2006 Her er et mere oppe fra TT Virker ikke som om det første er ægte..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2006 og hvordan tror du TT ser ud fra toppen af én af pylonerne på broen? Tror du skal igang med målebånden for at finde løsningen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Det lykkedes mig i løbet af i dag og kæmpe mig ud på altanen og tage et par billeder af stormen. De fleste blev rystede, men nogen af dem blev dog OK: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Syntes lige jeg ville opdatere med lidt sne på Billinge Fälad - det er ikke engang fordi det er så slemt herude, men nok fordi det blæser væk vel nærmest før det kan nå at lægge sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Hundene syntes jo det er sjovt med sne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2007 Menneskene er knap så begejstrede... ...loftet over stalden er ikke ligefrem vindtæt - såeeh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Også lidt snebilleder fra os - på Lars Görans Marker [ATTACH]1032[/ATTACH] Det rød lyn var ikke så meget lyn men DAIM en gang sne under motorhjælmen og den var effektivt lyddæmpet [ATTACH]1031[/ATTACH] Vores lille vej ... på toppen af bakken holde en spritny bil den modsatte vej holde et par stykker mere og jeg er ret sikker på at den ene i al fald var dansk ejet .... eller hvad Christina ??? [ATTACH]1030[/ATTACH] Ja så er sneen væk og de gik igang igen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Ny blev det da lidt mere forårsagtigt http://www.landligt.dk/sverige/marts2007.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 ...loftet over stalden er ikke ligefrem vindtæt - såeeh: Har du nu swimmingpool i stalden!?...jeg mener, der var jo en del sne :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Gio, sticky? Der er mange gode billeder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Gio' date=' sticky? Der er mange gode billeder...[/quote']Sticky = Øresunds-relevant guld-info. Så bare fordi en tråd indeholder kønne billeder beretter det ikke til en sticky ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Har du nu swimmingpool i stalden!?...jeg mener' date=' der [i']var jo en del sne :D Hehe... Nej jeg var jo forudseende at det nok ville blive tøvejr igen - så jeg var igang med skraber og kost oppe på loftet efter billederne blev taget. Der er heldigvis en stor loftslem, så det var bare at feje sneen derned. Så ingen pool i stalden denne gang, desværre... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tykkedyr 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Fra Sundspromenaden mod Kastrup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Från helikopter över Bunkeflo Ganska nice view... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 DAMM !!!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 DAMM !!!:th2:Nej..."Øresund", såmænd. Ikke en dam. Eller, ok, Øresund er ikke så stor - men alligevel. Udover dét...TOP-lækkert billede! (selv-gjort eller...?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Nej..."Øresund", såmænd. Ikke en dam. Eller, ok, Øresund er ikke så stor - men alligevel. Udover dét...TOP-lækkert billede! (selv-gjort eller...?) Yes, med EOS 10D förra veckan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Nej..."Øresund", såmænd. Ikke en dam. Eller, ok, Øresund er ikke så stor - men alligevel. Udover dét...TOP-lækkert billede! (selv-gjort eller...?) Gio..... Den var lav ha ha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Yes, med EOS 10D förra veckan...R.e.s.p.e.k.t.! Gio..... Den var lav ha ha Yeps...det er jo snart weekend :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites