Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2008 Der er ingenting i verden så stille som sne. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Der er ingenting i verden så stille som sne. :) Fantastisk hvad man kan afstedkomme med et Ixus. Flotte billeder, Nils Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Ja, Nils' super flotte billeder viser da at den vigtigste del i et kamera, sidder mellem vores ører. Fede billeder Nils, det nederste kommer vel i glas og ramme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2008 Gårsdagens snevejr - og efterfølgende tidlig morgen Mit bidrag, sådan lidt hurtigt skudt i går under snevejret - og lidt fra i morges. ...lidt flere på Flickr! eller Picasa - hvad man nu måtte foretrække :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2008 Den er åbenbart et motiv jeg ikke er den eneste der kan lide Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2009 Var lige et smut ude i det gode vejr idag og skyde lidt på må og få :D Her er et enkelt af vores lokale kirke. Har rettet lidt levels i CS4 og WB i LR. Lidt Exif: 1/400 f8.0 ISO100 26mm PS. kan se der er røget lidt skarphed i komprimeringen. sådan er det bare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2009 blæsende kold januar morgen En kold morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2009 Valborgsaften Fik taget et par billeder i Pildamsparken på valborgsaften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Söderåsen Oktober 2009 Så var jeg på en lille tur ude i Söderåsen - der er jo ret så fint det meste af året rundt :) http://larscph.smugmug.com/Nature/Söderåsen-Oktober-2009/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Wow, det er nogle rigtigt flotte billeder! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Hvis du er heldig, ja. Herude er de almindelige, sammen med fiske og konge-ørne. Første gang jeg var herude, kiggede jeg tilfældigt ud ad sideruden i bilen på en mark - og kiggede en ekstra gang, da der stod tre storke og hyggede sig 50 meter borte. Den anden aften kom der en flok på otte(!) flyvende ind over huset... Vi kørte lige en tur op i Burlöv-centret, og netop som vi kører ud af Staffanstorp, står der fem storke på en mark. Jeg har aldrig før set så mange. På vej hjem igen spottede vi kun de tre af dem, og nu stod der samtidig et par lokale med den helt store linse fremme. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Vi kørte lige en tur op i Burlöv-centret' date=' og netop som vi kører ud af Staffanstorp, står der [b']fem storke på en mark. Jeg har aldrig før set så mange. På vej hjem igen spottede vi kun de tre af dem, og nu stod der samtidig et par lokale med den helt store linse fremme. :) Storkar siktade vid Staffanstorp 17:17 STAFFANSTORP Ett tiotal storkar siktades vid infarten till Staffanstorp på söndagseftermiddagen. Att man i Skåne stöter på storkar så här hör inte till vanligheterna. Skånskans reporter Leif Bredford noterade flocken och förevigade ögonblicket med sin mobilkamera. Fredrik Thunberg fredrik.thunberg@skd.se http://www.skd.se/article/20091011/NYHETER/910119979/0/*/*/STAFFANSTORP/storkar-siktade-vid-staffanstorp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Storkar siktade vid Staffanstorp 17:17 STAFFANSTORP Ett tiotal storkar siktades vid infarten till Staffanstorp på söndagseftermiddagen. Att man i Skåne stöter på storkar så här hör inte till vanligheterna. Skånskans reporter Leif Bredford noterade flocken och förevigade ögonblicket med sin mobilkamera. Fredrik Thunberg fredrik.thunberg@skd.se http://www.skd.se/article/20091011/NYHETER/910119979/0/*/*/STAFFANSTORP/storkar-siktade-vid-staffanstorpMy God....de burde tage et smut til Flyinge. Det er hverdagskost Pokkers byboere :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Eller Romelleåsen generelt. Man ser dem allevegne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 Lille tur ud i det frosne Det er stadig vinter derude :) http://larscph.smugmug.com/gallery/11037684 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 My God....de burde tage et smut til Flyinge. Det er hverdagskost Pokkers byboere :D haha ja jeg har flere gange set op mod 20-25 samlet på en mark ved brandstad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 Så er det vår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2010 Er det toppen af grässklipparen som titter frem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Morgenbillede fra bakkerne omkring Torup Taget klokken "lige efter solen gad kikke over bakken".... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Dejlig udsigt... giver en hel ro i sjælen. Jeg skal prøve at bidrage med nogen af samme slags Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2010 Ha ha - gik den kold mod hvad der ligner ret tykt græs foran - eller bor den bare ude i kulden ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2010 Ja altså, man går og slår græs. Så går man ind for at drikke lidt vand og bliver optaget af noget andet. Pludselig er plæneklipperen forsvundet, og først et halvt års tid senere dukker den frem igen. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites