Jump to content
Gio

Hverdags-billeder fra Skåne

Recommended Posts

Guest Supermule

Er dette billede fake????? dimma_400_58723a.jpg Det virker som om at TT er højere end broen baseret på det skydække i baggrunden. Jeg kan ikke få det til at passe......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er dette billede fake????? dimma_400_58723a.jpg Det virker som om at TT er højere end broen baseret på det skydække i baggrunden. Jeg kan ikke få det til at passe......
TT ligger ofte med toppen fri, når det er tåget/skyerne ligger meget lavt. Men ja - det ser dog ud som om TT er MEGET højrer end broen, så tja... Men jeg læste den der artikel om vinduespudserne på TT, som ofte nød når bunden var dækket af dis og tåge - men på den øverste tredjedel skinnede solen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg kan desværre ikke trylle....Hentede det fra den sydsvinske....

Kom med det i en ordentlig størrelse så vi bedre kan vurdere det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Også lidt snebilleder fra os - på Lars Görans Marker [ATTACH]1032[/ATTACH] Det rød lyn var ikke så meget lyn men DAIM en gang sne under motorhjælmen og den var effektivt lyddæmpet :laugh: [ATTACH]1031[/ATTACH] Vores lille vej ... på toppen af bakken holde en spritny bil den modsatte vej holde et par stykker mere og jeg er ret sikker på at den ene i al fald var dansk ejet .... eller hvad Christina ??? [ATTACH]1030[/ATTACH] Ja så er sneen væk og de gik igang igen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio' date=' sticky? Der er mange gode billeder...[/quote']Sticky = Øresunds-relevant guld-info. Så bare fordi en tråd indeholder kønne billeder beretter det ikke til en sticky ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du nu swimmingpool i stalden!?...jeg mener' date=' der [i']var jo en del sne :D
Hehe... Nej jeg var jo forudseende at det nok ville blive tøvejr igen - så jeg var igang med skraber og kost oppe på loftet efter billederne blev taget. Der er heldigvis en stor loftslem, så det var bare at feje sneen derned. Så ingen pool i stalden denne gang, desværre... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites