Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Kigger selv på et EOS400 men det bliver vist først når chefen bestemmer!!!Lucky you! Jeg arbejder på at opgradere til stativ i nærmeste fremtid Hvof´ er der aldrig nogle der har et billigt og godt Manfrotto til salg....uden at de skal have ni koner og en sjæl for det!? *suk* Jeg kunne vel nøjes med et Velbon, men tjo tja.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Hvof´ er der aldrig nogle der har et billigt og godt Manfrotto til salg....uden at de skal have ni koner og en sjæl for det!? *suk* Fordi frotto er cremen af cremen når det gælder stativ. Kan varmt anbefale dette sammen med denne:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Fordi frotto er cremen af cremen når det gælder stativ. Kan varmt anbefale dette sammen med denne:DJa Tak! Tager du et sæt med til mig også!? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Ja Tak! Tager du et sæt med til mig også!? :th2: nej men du må gerne røre mit stativfra manfrott altså :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 nej men du må gerne røre mit stativfra manfrott altsåPas nu bare dine søstjerner og den der kuldsejlede 142... ;) Desuden har du ikke tid til at tage billeder og lege med tripod - så jeg afleverer gerne 2500,- for hele møgbunken :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 ...jeg afleverer gerne 2500' date='- for hele møgbunken :p[/quote'] Så har du da penge alligevel!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Der er en del på Ebay.... http://search.ebay.de/search/search.dll?cgiurl=http%3A%2F%2Fcgi.ebay.de%2Fws%2F&fkr=1&from=R8&satitle=manfrotto&category0= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Hvof´ er der aldrig nogle der har et billigt og godt Manfrotto til salg....uden at de skal have ni koner og en sjæl for det!? *suk* Jeg har lige købt et manfrotto stativ og hoved. Købte det i tyskland hos www.objektivo.de, de tager dog ikke med VISA så du skal lave en overførsel til deres bank, det er dog gratis hvis du gør det via netbank fra nordea.se. 1 Stück Manfrotto Stativ Mini Basic 190 DB für EUR 69,90 1 Stück Manfrotto 804 RC 2 für EUR 52,90 så kostede det vist omkring 10 euro i transport fra tyskland til DK, det koster 6 mere til SE. Jeg er 186 cm høj. Når stativet er i fuld højde passer det lige. Det er altså ikke for lavt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Pas nu bare dine søstjerner og den der kuldsejlede 142... ;) Desuden har du ikke tid til at tage billeder og lege med tripod - så jeg afleverer gerne 2500,- for hele møgbunken :p For de penge kan du købe det fra nyt så den handel er jeg da frisk på:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Frakkel, prøv lige (hvis du altså har det) i Photoshop at tag dit månedbillede, konverter det i MODE til LAB. Gå i L (Lightness) kanalen og giv den kanal en gang USM (Unsharp Mask). Prøv dig lidt frem med hvor meget, men det vil gøre dit billede endnu skarpere :) Brug Mode igen for at komme tilbage til RGB, og gem så som TIF eller JPG afhængigt af hvad du bruger... Jeg kan ikke få meget mere ud af det. Det er jo 100% crop. Men hvis du vil prøve kan jeg sende raw fil til dig, så kan du vise hvad man kan få ud af det, hvis man kan finde ud af at bruge PS. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 For de penge kan du købe det fra nyt så den handel er jeg da frisk på:DMøgbunken = das ganzes foto-moleviten :th2: Men dit tidligere forslag var klart lige i min boldgade - så jeg vil prøve at sigte efter det i nærmeste fremtid. Dog er jeg ikke vild med Frakkel-idéen om at overføre konto->konto for at købe via Nettet :-| Men det er måske bare mig der foretrækker VISA og sikkerheden deri. Nogle der kan sige mere godt om objektivo.de? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Tag et smut forbi www.scandinavianphoto.se Dem har jeg smidt på den anden side af 50K hos og har fået rigtig god service hos dem. Afsendelsen fra dem går også hurtigt. Deres priser er også ganske fornuftige. Har faktisk lige været et smut inde hos dem og det koster 1752 skr for det stativ og hoved jeg har. Det kan gøres lidt billigere hvis du vil have et kuglehoved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Tag et smut forbi www.scandinavianphoto.se Dem har jeg smidt på den anden side af 50K hos og har fået rigtig god service hos dem. Afsendelsen fra dem går også hurtigt. Deres priser er også ganske fornuftige. Har faktisk lige været et smut inde hos dem og det koster 1752 skr for det stativ og hoved jeg har. Det kan gøres lidt billigere hvis du vil have et kuglehoved.Jeg tager en kigger. Jeg kan nøjes med lidt mindre, da jeg ikke behøver skyde gråspurve med kanoner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2006 Tag et smut forbi www.scandinavianphoto.se Dem har jeg smidt på den anden side af 50K hos og har fået rigtig god service hos dem. Afsendelsen fra dem går også hurtigt. Deres priser er også ganske fornuftige. De dele jeg købte hos www.objektivo.de koster det samme som hos www.scandinavianphoto.se jeg fik dog lige et pol-filter med. Hoya pro1 digital ;) Ellers virker det som en billig butik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Jul Så kom julen til Hyllie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret December 3, 2006 Så kom julen til Hyllie Lad venligst være at fotografere ind ad vore vinduer ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daltoft 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2006 Her er et billede jeg tog d. 15-05-2005 som jeg tog.. Det er til dags dato stadigvæk det bedste billede jeg har taget...og det var endda med mit skod Olympus u-miniD,Stylus V... Hvis i spør pænt må i godt bruge det til baggrundsbillede :D Jeg kan desværre ikke indsætte det, så her er et link : http://i85.photobucket.com/albums/k57/swedenmark/P5150586.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2006 Det er til dags dato stadigvæk det bedste billede jeg har taget...og det var endda med mit skod Olympus u-miniD,Stylus V... Hvis i spør pænt må i godt bruge det til baggrundsbillede :D Jeg kan desværre ikke indsætte det, så her er et link : http://i85.photobucket.com/albums/k57/swedenmark/P5150586.jpg Det er nu heller ikke så ringe endda :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2006 Det er til dags dato stadigvæk det bedste billede jeg har taget...Ganske pænt, yes yes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 Ny tråd til snak om fotoudstyr??? Hey drenge... Et lille foreslag, ny tråd om fotoudstyr;) Ellers så må i sgu poste nogle flere billeder med jeres indlæg:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2006 Hey drenge... Et lille foreslag, ny tråd om fotoudstyr;) Ellers så må i sgu poste nogle flere billeder med jeres indlæg:DDet er taget til efterretning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2006 Ja sårn ser det så ud hos os HELT ENIG MED SØSSAN !!! For meget teknik Ja det er så udsigten fra mit sove værelse [ATTACH]847[/ATTACH] og det er så udsigten fra det der bliver gavlen af tilbygningen ( altså der hvor det stampede sand slutter!!) [ATTACH]848[/ATTACH] - så vi får plads her i huset til alle ungerne [ATTACH]849[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2006 Hey drenge... Et lille foreslag, ny tråd om fotoudstyr;) Ellers så må i sgu poste nogle flere billeder med jeres indlæg:D Helt enig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2006 Lidt mere surrealistisk himmel over Malmö.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2006 Årets mest ligegyldige familiefoto Nu er året så ved at være omme, men "årets mest ligegyldige familiefoto" er blevet kåret! Billedet er vist taget i Rosengård, Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites