Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 Total iorden billede! Flot mønster solen laver på jorden. Takker.. Utroligt hvad et lille Ixus 400 kan præstere =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2006 Total iorden billede! Flot mønster solen laver på jorden. Eller skyerne ;) Utroligt godt billede og så med et kompakt kamera. Er det taget fra en stor eller en lille flyver? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2006 Oj hvor er det flot - og så kan jeg næsten se mit hus :th2: er der flere billeder i den serie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2006 Vi var ude og se på efterår i Söderåsens Nationalpark i dag Så er her lidt billeder fra Kobberhatten m.fl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2006 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2006 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2006 Et par veludviklede CB'er på vej mod Annestad... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2006 Surrealistiske himmelmotiver Solnedgang 16/11-2006 gav nogle ret surrealistiske himmelmotiver - hverken selve kameraet eller mine fotografiske evner er noget at prale af, men mine vinduer var da for en halv times tid omdannet til fed surrealistisk kunst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2006 surreal kun 5 pics/post Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2006 Har I ikke flere billeder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2006 Fangede ikke noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2006 Fangede ikke noget......det gjorde jeg :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Zidane 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 ...det gjorde jeg :th2: Nice... godt billede også! Da jeg var der (16. september) var de nok svømmet videre. Men jeg har læst mig frem til (www.fluepapiret.dk) at man også kan fange sølvtøj her lige under broen. Det ville være fedt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2006 Nice... godt billede også! Da jeg var der (16. september) var de nok svømmet videre. Men jeg har læst mig frem til (www.fluepapiret.dk) at man også kan fange sølvtøj her lige under broen. Det ville være fedt!Jeg har vel ikke læst det meste af Jens Ploug Hansen´s litteratur for ingenting ;) Ja - der er chance for de blanke ved brofæstet. Jeg har dog ikke fået begivet mig derned endnu, specifikt på jagt efter "dem med fedtfinner". Det må jeg have tilgode til næste år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2006 Hejsa :) Jeg faldt over et fedt sted ude på det store net med masser af billeder fra hele verden - også Skåne. http://www.trekearth.com/gallery/Europe/Sweden/Gotaland/Scania/ Knipset af folk på gennemrejse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 hvordan uploader man billeder der er større end 19,5 kB? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 hvordan uploader man billeder der er større end 19' date='5 kB?[/quote'] Brug .jpg - der skulle du gerne have omkring 90kb at gøre godt med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Lindeborg by night Udsigt til Hylli Vattentarn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Aarrgh! Løb! Mens du kan! Det er en af dem der fra War of the Worlds! Nice billede... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2006 Godt billede :th2:. Den udsigt bliver kun endnu bedre når Malmø Tower står færdig i 2011. Den kommer til at blive ca. 3.2 gange højre end vandtårnet! Iøvrigt kan man se det hele på www.hyllievang.net Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Månen Ja, jeg har lige fået et stativ, så jeg står og leger lidt fra vinduet af ;) Og månen er jo altid smuk at se på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Hvilket kamera og hvilken linse er den fanget med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2006 Hvilket kamera og hvilken linse er den fanget med? Olympus E-500, kit objektiv 40-150. Så lige nu sidder jeg og kigger på objektiver.... Tror dog ikke konen giver lov, har som sagt lige fået stativ ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2006 Frakkel, prøv lige (hvis du altså har det) i Photoshop at tag dit månedbillede, konverter det i MODE til LAB. Gå i L (Lightness) kanalen og giv den kanal en gang USM (Unsharp Mask). Prøv dig lidt frem med hvor meget, men det vil gøre dit billede endnu skarpere :) Brug Mode igen for at komme tilbage til RGB, og gem så som TIF eller JPG afhængigt af hvad du bruger... Flot billede iøvrigt! Kigger selv på et EOS400 men det bliver vist først når chefen bestemmer!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites