Jump to content
Gio

Hverdags-billeder fra Skåne

Recommended Posts

Surrealistiske himmelmotiver Solnedgang 16/11-2006 gav nogle ret surrealistiske himmelmotiver - hverken selve kameraet eller mine fotografiske evner er noget at prale af, men mine vinduer var da for en halv times tid omdannet til fed surrealistisk kunst :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nice... godt billede også! Da jeg var der (16. september) var de nok svømmet videre. Men jeg har læst mig frem til (www.fluepapiret.dk) at man også kan fange sølvtøj her lige under broen. Det ville være fedt!
Jeg har vel ikke læst det meste af Jens Ploug Hansen´s litteratur for ingenting ;) Ja - der er chance for de blanke ved brofæstet. Jeg har dog ikke fået begivet mig derned endnu, specifikt på jagt efter "dem med fedtfinner". Det må jeg have tilgode til næste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frakkel, prøv lige (hvis du altså har det) i Photoshop at tag dit månedbillede, konverter det i MODE til LAB. Gå i L (Lightness) kanalen og giv den kanal en gang USM (Unsharp Mask). Prøv dig lidt frem med hvor meget, men det vil gøre dit billede endnu skarpere :) Brug Mode igen for at komme tilbage til RGB, og gem så som TIF eller JPG afhængigt af hvad du bruger... Flot billede iøvrigt! Kigger selv på et EOS400 men det bliver vist først når chefen bestemmer!!!:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites