Jump to content
Gio

Hverdags-billeder fra Skåne

Recommended Posts

Guest jxhab
*ahh*...Fyrtårnet ved Malmö´s "Petting Hill" - er du på arbejde dér? :scared::laugh:
haha ja jeg ligger og lurer i krattet.. Nej jeg troede bare du ville se billeder fra hverdage i Skåne.. Det var egentlig bare et billede jeg tog, da vi var dernede og gå tur =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var en maksgrænse på fem billeder pr. indlæg, så de kommer lige i to bidder. Tårnet er Hyllie Vattentorn i Malmö. Stenen med Elvis på stod på en gade i Lund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er dælme svært at undgå månen brænder ud....
Du kan jo starte med at bruge en mindre blænde f16 fx også holde et pol filter eller et ND filter foran. Det giver muligheden for en korrekt eksponeret himmel og måne der ikke brænder ud :th2: Men derudover er det sq et fedt billede alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan jo starte med at bruge en mindre blænde f16 fx også holde et pol filter eller et ND filter foran. Det giver muligheden for en korrekt eksponeret himmel og måne der ikke brænder ud :th2: Men derudover er det sq et fedt billede alligevel.
Hvis du kan finde f16 på mit kamera så er du dygtig! ;) Desuden ejer jeg hverken POL, UV, NV, O.S.V.-filter....:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du kan finde f16 på mit kamera så er du dygtig! ;) Desuden ejer jeg hverken POL, UV, NV, O.S.V.-filter....
Siger det gerne igen. Skift til et Canon Dslr. Det er vejen frem :D Hvis du vil give 15K for mit 30D er det dit:D Så har jeg nemlig råd til et brugt 1D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Siger det gerne igen. Skift til et Canon Dslr. Det er vejen frem :D Hvis du vil give 15K for mit 30D er det dit:D Så har jeg nemlig råd til et brugt 1D :D
Hvis jeg havde 15k til DSLR, så brugte jeg nok ikke mit FZ20 stadig...:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis jeg havde 15k til DSLR' date=' så brugte jeg nok ikke mit FZ20 stadig...:o[/quote'] Hvad så med 10k DKK ??? Så får du mit Nikon D100 med "the full monty" Nikon D100 hus 28-105mm 1:3.5 (med modlysblænde) Nikon 35-70mm 1:3.3 Nikon 50mm 1:1.8 (nice one) Nikon 28-210mm 1:3.5 Cosina 4 GB CF memory card (421 billeder i RAW format eller op til 4000 billeder i jpeg) Nikon MB-D100 batterigreb 2 x 1700mA batteri 1 x 1500mA batteri Nikon SB-28DX blitz Stativ Nikon taske Alt original udstyr, bl.a. rem, diverse software mm. Desuden diverse rense udstyr osv osv. Altså alt ialt en super pakke, og jeg ved prisen er ok. Alt er 100% i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gammelt kamera eller ej. Det er sgu et superflot månebillede, Gio. Gør ikke noget at den er lidt "fuzzy" - det giver stemning. Ville smide et par billeder op også, men surfer fra en latterlig arbejdets bærbar, så kan ikke engang lægge billeder over på den fra mit kamera (USB - nej det må du ikke :sick: ) AJ, et par af dine billeder er totalt grineren! :D Skid-verkstan... hehe... man ved jo godt hvad det betyder... men alligevel Og så den der skralder der er "spærret" af! Flot... svenskere :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites