Gio 23 Anmeld indhold Skrevet August 6, 2006 En tråd med "tilfældige billeder fra hverdagen i Sverige"...post endelig, hvis du vil dele din hverdag i billeder med os andre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 http://debat.sunddebat.com/attachment.php?attachmentid=569&stc=1&d=1154855010*ahh*...Fyrtårnet ved Malmö´s "Petting Hill" - er du på arbejde dér? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 *ahh*...Fyrtårnet ved Malmö´s "Petting Hill" - er du på arbejde dér? haha ja jeg ligger og lurer i krattet.. Nej jeg troede bare du ville se billeder fra hverdage i Skåne.. Det var egentlig bare et billede jeg tog, da vi var dernede og gå tur =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Skånes Djurpark De ser så utroligt bløde ud - de gevirer.. Fra 1. august Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Og lidt at svale sig på i sommervarmen! Det var den 22. januar i år... Klart blå himmel - og koldt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Lidt blandet. Edit: Er det kun hvis jeg uploader et billede, at det fremgår så man ikke behøber klikke på det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Der var en maksgrænse på fem billeder pr. indlæg, så de kommer lige i to bidder. Tårnet er Hyllie Vattentorn i Malmö. Stenen med Elvis på stod på en gade i Lund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Der var ulve-stemning forleden dag.... *hooowwwllllll* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Mere "Moon Over Amiralsgatan" Det er dælme svært at undgå månen brænder ud.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Det er dælme svært at undgå månen brænder ud.... Superflot billed :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Jørn Ørn fra Skånes Djurpark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Certainly not cricket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Superflot billed :)Tak tak...det tog også en del knips, før det lykkedes. Din ørn er ret godt fanget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Wow.... ....de er ret seje de to månebilleder! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Det er dælme svært at undgå månen brænder ud.... Du kan jo starte med at bruge en mindre blænde f16 fx også holde et pol filter eller et ND filter foran. Det giver muligheden for en korrekt eksponeret himmel og måne der ikke brænder ud :th2: Men derudover er det sq et fedt billede alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Du kan jo starte med at bruge en mindre blænde f16 fx også holde et pol filter eller et ND filter foran. Det giver muligheden for en korrekt eksponeret himmel og måne der ikke brænder ud :th2: Men derudover er det sq et fedt billede alligevel.Hvis du kan finde f16 på mit kamera så er du dygtig! ;) Desuden ejer jeg hverken POL, UV, NV, O.S.V.-filter....:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Med Photoshop er man jo alligevel gud ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Hvis du kan finde f16 på mit kamera så er du dygtig! ;) Desuden ejer jeg hverken POL, UV, NV, O.S.V.-filter.... Siger det gerne igen. Skift til et Canon Dslr. Det er vejen frem :D Hvis du vil give 15K for mit 30D er det dit:D Så har jeg nemlig råd til et brugt 1D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Siger det gerne igen. Skift til et Canon Dslr. Det er vejen frem :D Hvis du vil give 15K for mit 30D er det dit:D Så har jeg nemlig råd til et brugt 1D :DHvis jeg havde 15k til DSLR, så brugte jeg nok ikke mit FZ20 stadig...:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Hvis jeg havde 15k til DSLR' date=' så brugte jeg nok ikke mit FZ20 stadig...:o[/quote'] Hvad så med 10k DKK ??? Så får du mit Nikon D100 med "the full monty" Nikon D100 hus 28-105mm 1:3.5 (med modlysblænde) Nikon 35-70mm 1:3.3 Nikon 50mm 1:1.8 (nice one) Nikon 28-210mm 1:3.5 Cosina 4 GB CF memory card (421 billeder i RAW format eller op til 4000 billeder i jpeg) Nikon MB-D100 batterigreb 2 x 1700mA batteri 1 x 1500mA batteri Nikon SB-28DX blitz Stativ Nikon taske Alt original udstyr, bl.a. rem, diverse software mm. Desuden diverse rense udstyr osv osv. Altså alt ialt en super pakke, og jeg ved prisen er ok. Alt er 100% i orden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Hvad så med 10k DKK ??? Så får du mit Nikon D100 med "the full monty"Som sagt: Zero Cash til sjov og ballade for tiden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2006 Gammelt kamera eller ej. Det er sgu et superflot månebillede, Gio. Gør ikke noget at den er lidt "fuzzy" - det giver stemning. Ville smide et par billeder op også, men surfer fra en latterlig arbejdets bærbar, så kan ikke engang lægge billeder over på den fra mit kamera (USB - nej det må du ikke ) AJ, et par af dine billeder er totalt grineren! :D Skid-verkstan... hehe... man ved jo godt hvad det betyder... men alligevel Og så den der skralder der er "spærret" af! Flot... svenskere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret September 18, 2006 lidt fra luften lidt fra luften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2006 lidt fra luften Total iorden billede! Flot mønster solen laver på jorden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites