Jump to content
Gio

Kattevideo

Recommended Posts

Guest Trine
Skulle din kat så hedde Pythagoras?...eller Hedge-Risk?...eller...eller.... ;)
Infinity.... men jeg kan nu ikke lide katte:flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Katte-ven Til mrode: Selvfølgelig skal du ikke have en kat - næ, 2 katte, så underholder de hinanden og laver dit sikkert nydelige hjem om til en cirkus forestilling mens du er væk :lol: Tommy PS: Har selv 2 katte......:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:love: :love: Åerh hvor er det nogle dejlige videoer... Næsten som en almindelig dag herhjemme... :lol: Du er velkommen anytime til at få en dosis katte!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til mrode: Selvfølgelig skal du ikke have en kat - næ, 2 katte, så underholder de hinanden og laver dit sikkert nydelige hjem om til en cirkus forestilling mens du er væk :lol: Tommy PS: Har selv 2 katte......:rolleye:
Det er bare alligevel noget synd at anskaffe sig to katte hvis man alligevel ikke har tid til dem, også selvom de er 2 og kan underholde/mule hinanden... De er jo meget selskabelige og når der kommer en lille killing eller to ind i familien skal man helst bruge min. 2 uger derhjemme - akkurat som ved hundehvalpe... Men jo, så er der cirkus hver evig eneste dag :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mere katte-ven Meget rigtigt hvad Madsen siger, i starten bruges der extra tid på dem - efterfølgende bruger man sikkert endnu mere tid, men så er de blevet en del af "familien" så tænker man jo ikke lige på det :p Vi er så heldige at have nogle gode granner som kan passe "guldet" når vi ikke er hjemme i kortere perioder og mange her i bebyggelsen er glade for at antallet af mus og kaniner til gengæld holdes nede.......:th2: Jo, når man en åle morgenstund åbner terassedøren og hankatten har slæbt resterne af en vel-gennemgnavet kanin med hjem som "betaling" for at bo her, så funderer man på :fight: Min egen personlige censur forbyder mig at fortælle hvad den udbredte delikatesse er....! Men, der ar så mange andre glæder ved dem! Tommy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til mrode: Selvfølgelig skal du ikke have en kat - næ, 2 katte, så underholder de hinanden og laver dit sikkert nydelige hjem om til en cirkus forestilling mens du er væk :lol:
Ja, selvfølgelig skal man have to.. men jeg vil stadig helst vente til jeg er lidt mere hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites