Jump to content
Guest Trine

2 uger gammel Se og Hør efterlyses!!

Recommended Posts

Guest Trine

Jeg skal bruge et gammelt Se og Hør. Det hvor Mary er på forsiden fra klitterne i Jylland med teksten "De troede de var alene" (or something like that). Det er fra juli måned engang. Laaaang historie men er der nogen der ligger inde med det??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Vi vil gerne høre den laaaaange historie :thumbup:
Du kan få den korte version:) En af mine kolleger er vist blevet kæreste med en kendis... derfor skal det selvfølgelig fejres på behørig vis på infotavlen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Du kan få den korte version:) En af mine kolleger er vist blevet kæreste med en kendis... derfor skal det selvfølgelig fejres på behørig vis på infotavlen:)
Det skulle du jo aldrig have skrevet jo..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Det skulle du jo aldrig have skrevet jo..
Du ville gerne have det var en kvinde/mand som 'Se og Hor pigen:lol: Ja jeg ved godt hvad I er tiltrukket af. Du har sikkert optaget hele docuserien om "That girl Miriam"... (ikke at forveksle med Mimse:eek:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Du ville gerne have det var en kvinde/mand som 'Se og Hor pigen:lol: Ja jeg ved godt hvad I er tiltrukket af. Du har sikkert optaget hele docuserien om "That girl Miriam"... (ikke at forveksle med Mimse:eek:)
jaja så trækker du Miriam ind i det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det bliver han/hun sikkert rigtig glad for :thumbdown: Jeg deler kontor med en pige der er kæreste med en særdeles kendt tv-person. Hun syntes bestemt ikke det er specielt sjovt at blive nævnt/hængt ud som hans kæreste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal bruge et gammelt Se og Hør. Det hvor Mary er på forsiden fra klitterne i Jylland med teksten "De troede de var alene" (or something like that). Det er fra juli måned engang. Laaaang historie men er der nogen der ligger inde med det??
Min mor er fast indkøber af Sex & Hor og vil gerne donere ovenstående ekspemplar til dig. Smid mig en PM, så knalder jeg det i en kuvert til dig... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Det bliver han/hun sikkert rigtig glad for :thumbdown: Jeg deler kontor med en pige der er kæreste med en særdeles kendt tv-person. Hun syntes bestemt ikke det er specielt sjovt at blive nævnt/hængt ud som hans kæreste.
Så må hun sku lade være med at stille op til kendte og fester i Se og Hør...sværere er det ikke. Det er jo ikke papparazzibilleder vi er ude efter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
hehe i det mindste er det jo så ikke nogen løgn at de nævner hun er hans kæreste... =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Utroligt.. Ham peter asschenfeldt er da også alle vegne..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe i det mindste er det jo så ikke nogen løgn at de nævner hun er hans kæreste... =)
Nej, men hun gider ikke blive mindet om hvor kendt han er, og hvor interessant deres forhold er for alle andre mennesker. Det forstår jeg sådan set godt. Hvad fa'en rager deres forhold dig og mig ? :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Nej' date=' men hun gider ikke blive mindet om hvor kendt han er, og hvor interessant deres forhold er for alle andre mennesker. Det forstår jeg sådan set godt. Hvad fa'en rager deres forhold dig og mig ? :sick:[/quote'] Det forstår jeg såmænd sagtens, men så lad være med at opsøge blade som Se og Hør. Billedet er jo ikke taget i deres baghave, men til et 'officielt kendis arrangement', der kommer man sgu da for at blive set!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det er klaret' date=' tak for hjælpen (og interessen, undskyld hvis jeg måtte skuffe nogen:))[/quote'] Jeg er skuffet i hvert fald!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er klaret' date=' tak for hjælpen (og interessen, undskyld hvis jeg måtte skuffe nogen:))[/quote'] Det er sq altid så kedeligt med dig og sladder. Sidste gang da du havde et forhold til en gift mand herinde fra så ville du heller ikke indrømme det og benægtede alt og nu kommer du med sådan en kedelig historie som ender i ingenting. Du må lige stramme dig lidt op:mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det er sq altid så kedeligt med dig og sladder. Sidste gang da du havde et forhold til en gift mand herinde fra så ville du heller ikke indrømme det og benægtede alt og nu kommer du med sådan en kedelig historie som ender i ingenting. Du må lige stramme dig lidt op:mad:
ja jeg kunne ikke have sagt det bedre.. Indrøm nu at det var dig der kyssede med Prins Joachim..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
ja jeg kunne ikke have sagt det bedre.. Indrøm nu at det var dig der kyssede med Prins Joachim..
:confused: Han SAGDE han var UGIFT!!! Jeg lover det!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej, nej, det var Marie fra mit hold på uni der gjorde det!! :D ( hendes eks er i Se og Hør i denne uge med en historie om hende...Utrolig spændende læsning kan jeg forestille mig!!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' nej, det var Marie fra mit hold på uni der gjorde det!! :D [/quote'] Jamen hedder moerke så i virkeligheden Marie og går på Uni i kbh? og er det overhovedet den rigtige ex? Det og meget mere i næste afsnit...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites