Jump to content
abejoh

Homos søges....

Recommended Posts

Guest jxhab
Hej! Svensk/Dansk, gift frue/kone vil gerne allierere os med andre homoseksuelle som bor i Malmö. Vi har snart boet her i 2 år og kunne derfor godt tænke os at mødes med andre ligestillede. :fight:
Undskyld mig, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du skriver? Er det bare mig der er lidt søvning ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Er det virkelig så svært at tyde, hvad vi mener? Jeg skal forsøge at konkretisere det lidt nærmere... Min frue og Jeg søger andre homoseksuelle mennesker til dialog. Dette er hermed en åben invitation! Alt over styr og alt vel:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hej Er det virkelig så svært at tyde, hvad vi mener? Jeg skal forsøge at konkretisere det lidt nærmere... Min frue og Jeg søger andre homoseksuelle mennesker til dialog. Dette er hermed en åben invitation! Alt over styr og alt vel:)
Ah ja jeg bleklager jeg ikke lige fangede den første gang =) .. Jeg er ikke selv homoseksuel, men jeg mindes da at der er andre homoseksuelle herinde.. Edit: kan så se at der allerede er svaret =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pule Måsen?? :laugh: sorry, kunne ikke lade være...
Ja undskyld jeg blander mig med en totalt ligegyldig kommentar, men fuck det var humør det der, jeg var helt færdig tak skal du ha:lol: Og ja velkommen til:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja undskyld jeg blander mig med en totalt ligegyldig kommentar, men fuck det var humør det der, jeg var helt færdig tak skal du ha Og ja velkommen til:thumbup:
Min nabo kom ind og kiggede til mig for at høre om der var noget galt. Jeg skreg af grin da jeg læste den og var slet ikke forberedt på sådan en kommentar :laugh: :laugh: :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites