abejoh 10 Anmeld indhold Skrevet August 2, 2006 Hej! Svensk/Dansk, gift frue/kone vil gerne allierere os med andre homoseksuelle som bor i Malmö. Vi har snart boet her i 2 år og kunne derfor godt tænke os at mødes med andre ligestillede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hej! Svensk/Dansk, gift frue/kone vil gerne allierere os med andre homoseksuelle som bor i Malmö. Vi har snart boet her i 2 år og kunne derfor godt tænke os at mødes med andre ligestillede. Undskyld mig, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du skriver? Er det bare mig der er lidt søvning ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hej Er det virkelig så svært at tyde, hvad vi mener? Jeg skal forsøge at konkretisere det lidt nærmere... Min frue og Jeg søger andre homoseksuelle mennesker til dialog. Dette er hermed en åben invitation! Alt over styr og alt vel:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Den kategori passer vist os fint... Vi er et lesbisk par bosiddende i Malmø på 3. år... 2x26 år, universitetsstuderende - jeg PM'er dig. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hej Er det virkelig så svært at tyde, hvad vi mener? Jeg skal forsøge at konkretisere det lidt nærmere... Min frue og Jeg søger andre homoseksuelle mennesker til dialog. Dette er hermed en åben invitation! Alt over styr og alt vel:) Ah ja jeg bleklager jeg ikke lige fangede den første gang =) .. Jeg er ikke selv homoseksuel, men jeg mindes da at der er andre homoseksuelle herinde.. Edit: kan så se at der allerede er svaret =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Det var vel nok heldigt! Vi er henholdsvis 29 og 31 år. Færdige med vores studietid og er igang med fuldtidsjob. Debutant(er) på Øresundsdebatten, hvad betyder PM´er mig? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ixen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Pule Måsen?? sorry, kunne ikke lade være... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 PM - privat meddelelse Der er en funktion her på debatten, hvor man kan skrive privat til hinanden. Men anyways - her er min msn sannijohansen @ hotmail.com :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Privat meddelelse = PM Og velkommen til debatten :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Velkommen på debatten! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Tak tak. Jeg griner stadig over pulemåsen, den var sgu humor!:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Pule Måsen?? sorry, kunne ikke lade være... Ja undskyld jeg blander mig med en totalt ligegyldig kommentar, men fuck det var humør det der, jeg var helt færdig tak skal du ha:lol: Og ja velkommen til:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Ja undskyld jeg blander mig med en totalt ligegyldig kommentar, men fuck det var humør det der, jeg var helt færdig tak skal du ha Og ja velkommen til:thumbup: Min nabo kom ind og kiggede til mig for at høre om der var noget galt. Jeg skreg af grin da jeg læste den og var slet ikke forberedt på sådan en kommentar :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites