Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2006 Så kan jeg bekræfte at bord er booket til kl 13.00' date=' det er i det andet værelse end det vi var i sidst, de 2 borde lige vid indgangen. har booket det sammen med en anden LFC fan ( fandens i er mange medløbere!)[/quote'] Det er sku super, glæder mig meget:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret September 8, 2006 Fuck de er sindsyge:) Den ultimative gave til FCK tilhængere!! Jeg er rystet:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 Hva fanden er det for noget spam at komme med i vores seriøse tråd her, Moerke?? Du kunne da i det mindste have postet et billede af f.eks tapet med Liverpool logo, lampeskærme med Liverpool logo, you name it, man kan få ALT ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 Måske prøver hun at invitere sig selv til idag, jeg ringer forresten til dig lidt senere efter kampen , så vi kan mødes til et par vaser..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2006 Måske prøver hun at invitere sig selv til idag' date=' jeg ringer forresten til dig lidt senere efter kampen , så vi kan mødes til et par vaser.....[/quote'] Du ringer bare, vi ses senere :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 3-0 skandale Agger må snart blive fast mand nede i det slidte forsvar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 Skandale Graham Poll Neverthons bedste mand:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2006 "For its a Grand Old Team to play for, For its a Grand Old team to support, And if you know the history, Its enough to make your heart go Woooooooaaaaaaarrrrrrr!!! We don't care what the REDSHITE say, What the hell do we care, For we all know, That there's going to be a show, When the Everton boys are there " Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Det lugter også lidt i engelsk fodbold: http://www.bt.dk/sport/intfodbold/artikel:aid=472510:fid=100300398/ Enig i (Lynge vil sikkert komme frem her), at det ikke drejer sig om fikserede kampe, men igen korruption, penge under bordet osv. Tænk, at det skulle ske i det højhellige England ;) Håber også de skyldige bliver straffet hårdt... Det beviser bare, at det ikke kun er i Italien, at det lugter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Det lugter også lidt i engelsk fodbold Så længe det kun lugter lidt, og ikke STINKER som i korrupte mafia serie A Tænk' date=' at det skulle ske i det højhellige England[/quote'] Hmm, er rønnebærerne stadig pisse sure der, Don Credde? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Det lugter også lidt i engelsk fodbold: http://www.bt.dk/sport/intfodbold/artikel:aid=472510:fid=100300398/ Enig i (Lynge vil sikkert komme frem her), at det ikke drejer sig om fikserede kampe, men igen korruption, penge under bordet osv. Tænk, at det skulle ske i det højhellige England ;) Håber også de skyldige bliver straffet hårdt... Hi hi ja man skal beskyldes for meget, tror aldrig jeg har kaldt England for højhellig:rolleyes: Dog kan jeg kun sige hvad jeg hele tiden har sagt, korruption skal straffes og det skal straffes hårdt, det er med til at ødeligge spillet der kun handler om penge for nogen mennesker og de skulle sparkes hen hvor pebret gror:fight: Men som Credde selv skriver så er der ikke tale om købte dommere, men kick backs til div. managers og agenter, det er så ikke så slemt som at aftale resultater, men slemt nok til at de implicered(Managers, Agenter og klubber) helt klart skal straffes og straffes hårdt. Syntes ikke jeg husker jer "Italienere" fordømme det der foregik i Italien så hårdt som i gør nu, man undres:laugh: Men jeg står ved det jeg hele tiden har sagt og vil på intet tidspunkt begynde at forsvare korruption. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Nej nej, rolig drenge... Det er ikke jer, som har kaldt England for højhellig, men englænderne selv, som synes dit og dat. Jeg har absolut intet imod den engelske liga, jeg kan skam godt lide den (pånær Arsenal og CSKA London - men der er vi vist enige). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Jeg har absolut intet imod den engelske liga' date=' jeg kan skam godt lide den [b'](pånær Arsenal og CSKA London - men der er vi vist enige). Ja du er god nok Don Credde :) Enhver stodder der har sympati for de to London klubber er ikke en mand, men er til mænd!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Nej nej' date=' rolig drenge... Det er ikke jer, som har kaldt England for højhellig, men englænderne selv, som synes dit og dat. Jeg har absolut intet imod den engelske liga, jeg kan skam godt lide den (pånær Arsenal og CSKA London - men der er vi vist enige).[/quote'] He he vi er helt rolige om end lidt glade:laugh: over dit udsagn omkring om CSKA og Arabsanal:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Det vidste i godt i forvejen :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Det vidste i godt i forvejen :p Jeps dig har jeg sku altid godt kunne li:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Jeps dig har jeg sku altid godt kunne li:th2: ...og her melder Toft sig ud af tråden, og overlader den til de to turtelduer :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 ...og her melder Toft sig ud af tråden' date=' og overlader den til de to turtelduer :p[/quote'] Ahh du er også helt pjattet med os, vi ved det:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Well Lynge, her meldte jeg mig også lige ud. Tror ikke vi skal fortælle Kira om dine lyster her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Well Lynge' date=' her meldte jeg mig også lige ud. Tror ikke vi skal fortælle Kira om dine lyster her [/quote'] Det var satans i er nogle forrædere:lol: Men Toft du skal få kærligheden af føle til fjederbold iaften:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Men Toft du skal få kærligheden af føle til fjederbold iaften:fight: Kærligheden og fjeder? Du tænker da heller ikke på andet Godt du ikke er min makker, heller ikke til badminton :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2006 Kærligheden og fjeder? Du tænker da heller ikke på andet Godt du ikke er min makker, heller ikke til badminton :D Jeg må helllere stoppe her inden jeg kommer i for store problemer:scared: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites