Jump to content
Gio

Kommentarer i salgs-tråde...

Recommended Posts

Affødt af kommentar i http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5761

Hvis den er sådan et vidunder hvorfor så sælge?
De har jo en del "vidundre". Både større og mindre modeller end den omtalte. Så måske der er blevet opgraderet til Større Vidunder fra Mindre Vidunder' date=' og måske endda, tidligere, helt nede fra Lettere Ikke-funktionel!? :rolleyes: Jeg undrer mig over at folk stiller spørgsmål om folks grunde til et salg, og ikke bare kigger på om de kan bruge varen - og så rykker videre (eller ikke) derfra. Ligesom med en anden ny salgstråd, hvor en lejlighed til salg i Kbh. sammenlignes med et hus i Skåne, og straks dømmes "ikke-interessant *næse-i-sky*"....*suk* Ja, undskyld mig...men jeg er lidt træt af at folk kommer med ikke-produkt-relevante kommentarer til salgs-annoncer. Ja...skyd bare løs.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kunne jeg jo se at det var min Logitech-remote der blev stillet spørgsmål til. BS> Vi kan ganske enkelt bare ikke rigtig forenes med Logitech's tankegang omkring aktiviteter - hvor andre syntes det er et rigtig fedt koncept. Kald mig bare gammeldags ;) Derfor er der ikke nogen grund til at den ligger på mit skrivebord og samler støv. I øvrigt er jeg så på udkig efter en anden god løsning, er der nogen gode bud? Den skal erstatte tre remotes (DVD, TV og satbox) og kunne bruges uden at man ser på den hele tiden (dvs det med display er altså ikke et hit). Jeg har kigget lidt på den her http://koz.dk/product.asp?product=1012⊂=101&page=1 er den noget værd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Vi er bag dig Gio... bare gå ind og ryd de skodkommentarer ad vejen. Der er rigeligt af dem rundt omkring. Også indlæg der er totalt malplacerede og trækker en tråd væk fra emnet, bare skyd det i sænk. Dette site er desværre snart så fragmenteret, at jeg godt kan forstå folk har problemer med at lede efter relevante ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi er bag dig Gio... bare gå ind og ryd de skodkommentarer ad vejen. Der er rigeligt af dem rundt omkring. Også indlæg der er totalt malplacerede og trækker en tråd væk fra emnet, bare skyd det i sænk. Dette site er desværre snart så fragmenteret, at jeg godt kan forstå folk har problemer med at lede efter relevante ting.
Jeg vil ikke slette råt for usødet, men hellere prøve at få brugerne til at se lyset, så at sige. Og når det er sagt, så synes jeg slet ikke det er så slemt som det kunne være. Jeg skal ikke blæse storm i et glas vand, men bare opfordre til at tænke sig lidt om. Og, hvis der er spørgsmål til et produkt til salg, så kunne man passende smide en PM afsted til sælger. Der skal være plads til sjov og flaf. Vi er en masse brugere der er herinde, fordi vi synes det er sjovt og informativt. Og vores forskelligartethed og personligheder skal afspejles i de indlæg vi forfatter. Det må ikke blive for tungt og sagligt, synes jeg. Men stadig, så skal vi ha´ lidt etik på rygraden :) ....og, desværre, så er det ofte at salgs-tråde ryger af sporet. Derfor mit oprindelige indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er enig i at en del salgstråde kører ad skinnerne men synes nu mit spørgsmål til Lars var ret reelt spørgsmål da han sælger et vidunder produkt. Det er jo lidt modsigende. Derfor ville jeg da vide hvad der gjorde det. Men slet du bare mit indlæg i hans oprindelige salgstråd da jeg jo har fået svar her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er enig i at en del salgstråde kører ad skinnerne men synes nu mit spørgsmål til Lars var ret reelt spørgsmål da han sælger et vidunder produkt. Det er jo lidt modsigende.
Det er da noget vrøvl?? Hvorfor skulle man ikke kunne sælge et vidunderprodukt?? Hvis du spørger enhver "professionel" sælger, sælger de jo netop kun vidunderprodukter!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er da noget vrøvl?? Hvorfor skulle man ikke kunne sælge et vidunderprodukt?? Hvis du spørger enhver "professionel" sælger' date=' sælger de jo netop kun vidunderprodukter!! :)[/quote'] Du ved vist godt hvad jeg mener. Tvivler på Lars tjener penge på det salg så det argument er vist udelukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... Ja, undskyld mig...men jeg er lidt træt af at folk kommer med ikke-produkt-relevante kommentarer til salgs-annoncer ... Ja...skyd bare løs.... ;)
Hvorfor begrænse sig til salgs-annoncer? Der er adskillige herinde som uhæmmet kommer med ikke-relevante kommentarer til hvad som helst! Dette indlæg kan med lidt ond vilje betragtes som sådan en ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er enig i at en del salgstråde kører ad skinnerne men synes nu mit spørgsmål til Lars var ret reelt spørgsmål da han sælger et vidunder produkt. Det er jo lidt modsigende. Derfor ville jeg da vide hvad der gjorde det.
Men læser man om Harmony remote'erne rundt omkring er der faktisk mange der er rigtig glade for dem... Så det må da være et vidunderprodukt! Så skynd dig nu ind og byd på den ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se hvor du vil hen og kan sagtens følge dig, og giver dig ret et godt stykke af vejen. Omvendt så er det et debat forum - og ikke den blå avis' køb/salgs website el. lign. Så vil man ikke vil have at der kommer kommentarer på sin salgs annonce, så er det sq nok ikke i et et debat forum at man skal sælge kamelen. Jeg tror heller ikke at der er særligt mange hellige sjæle herinde, som ikke er blevet grebet af den gale ånd, og kommet med et ikke relevant indlæg på en tråd, når bølgerne går højt. Det er vel også lidt af charmen herinde ? Gudfri mig - det kan jo også ret let blive til et koldt steriliseret forum uden de super ufaglige/faglige indlæg fra den lille skare af brugere som formår at stille lige det rigtige spørgsmål der reder dagen for hovedparten af brugerne (ingen navne nævnt).. Men hvis det er så stort problem med kommentarer i salgstråde - så lav dog en regel om at der ikke må skrives i de tråde. Er der kommentarer ellers spørgsmål - så kan de sendes til sælgeren, som så selv har til ansvar at opdatere sit indlæg med de informationer han har lyst til. Og hvis man har lyst til at kommentere åbenlyst, kan man jo som altid lave en tråd under ævl og bævl/diverse - hvor man henviser til den pågældende salgs tråd..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men læser man om Harmony remote'erne rundt omkring er der faktisk mange der er rigtig glade for dem... Så det må da være et vidunderprodukt! Så skynd dig nu ind og byd på den ;)
hmm.. er dette ikke out of topic i denne tråd :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er adskillige herinde som uhæmmet kommer med ikke-relevante kommentarer til hvad som helst!
Gio = 3.600+ indlæg, I know what you mean :D Når min ovenstående uhæmmede ikke-relevante kommentar så er sagt, så ville dette forum godt nok være røvsygt, hvis ikke man måtte kommentere lidt her og der, men kun måtte skrive noget relevant for at please de hellige :) :sick: Enig i at salgstråde kan holdes fri for "ligegyldige kommentarer"..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver så træt Jeg kan kun give Gio ret og det er en smule irriterende at finde en starttråd der omhandler noget man har interesse for og i løbet at 2 svar er tråden kørt helt af sporet. Det tager en evighed at komme igennem ligegyldighederne (hmmm hører denne tråd mon ind under dette) og søgefunktionen er ofte ubrugelig pga. ligegyldige kommentarer og man ikke orker at side at læse 20 tråde til ende. Der er visse personer herinde der har en mening om alt (nævner ingen navne) og de giver den gerne til kende.... men hva' f... gør vi ved det : ) Noget helt andet er, det til tider er ganske morsomt og bringer mere end et smil frem, f.eks tråden med et dårligt mæglerfirma, dog så de kvindelige sælgere søde ud på websitet, hvilket blev stærkt kommenteret af alle fyrene. Til larsCPH, så har jeg lige investeret i en Philips RU740 remote (købt i SIBA), den fungerer fint med mit TV (ikke fladskærm), Digital konverter (sammenlignelig med Satboks) og DVD, tilmed er den lille og pæn at se på (ja det er jo ikke en B&O, men det går).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og så kunne jeg jo se at det var min Logitech-remote der blev stillet spørgsmål til. BS> Vi kan ganske enkelt bare ikke rigtig forenes med Logitech's tankegang omkring aktiviteter - hvor andre syntes det er et rigtig fedt koncept. Kald mig bare gammeldags ;) Derfor er der ikke nogen grund til at den ligger på mit skrivebord og samler støv. I øvrigt er jeg så på udkig efter en anden god løsning, er der nogen gode bud? Den skal erstatte tre remotes (DVD, TV og satbox) og kunne bruges uden at man ser på den hele tiden (dvs det med display er altså ikke et hit). Jeg har kigget lidt på den her http://koz.dk/product.asp?product=1012⊂=101&page=1 er den noget værd?
F.eks. hører denne salgstale ikke til i denne tråd om at blande sig i alle mulige salgssider, VEL, Larscph;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
F.eks. hører denne salgstale ikke til i denne tråd om at blande sig i alle mulige salgssider' date=' [b']VEL, Larscph;)
Hehe.. Men nu var det jo en skjult en af slagsen (ja okay, måske dårligt skjult, og i forkert tråd) - da jeg samtidig spurgte om nogen havde kendskab til er mere "klassisk" produkt hvad fjernbetjeninger angår. Men jeg må bøje mig i støvet, erkende at indlægget du refererer til var aldeles malplaceret og jeg skal gøre mit yderste for at den slags for mit vedkommende ikke kommer til at foregå igen.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio = 3.600+ indlæg, I know what you mean :D Når min ovenstående uhæmmede ikke-relevante kommentar så er sagt, så ville dette forum godt nok være røvsygt, hvis ikke man måtte kommentere lidt her og der, men kun måtte skrive noget relevant for at please de hellige :) :sick: Enig i at salgstråde kan holdes fri for "ligegyldige kommentarer"..
Mit indlæg (blandt mange, eftersom jeg bruger forummet en del, og samtidig modererer herinde ;)) er ment som en opfordring til at tænke sig lidt om, inden man bare poster et "ja, du har ret", eller "Min cykel er lavet af gær". En almindelig lille bøn/genopfriskning til folks debat-etik. Der skal ikke være generelt "politi" herinde - men nogle gange er det, desværre, nødvendigt. Og den tjans har jeg så nydt i et stykke tid - både som skydeskive og takke-objekt - og faktisk primært som en behjælpelig vicevært, heldigvis. Vedr. macman´s problemer med at overskue indlæg fundet via søgefunktionen, så er den så smart indrettet at den fremhæver de ord der søges på. Og, som sådan, så er det personen der søger som selv skal lære at bruge den rigtigt og effektivt. At søge på Google efter Audi giver jo sjældent noget brugbart, når det straks kunne se anderledes ud med "Audi A4" +2003 +"Navi Plus". Vi hygger os...heldigvis. Debatten er en guldgrube af brugbare informationer og underholdende mennesker. Heldigvis, så er folks opfattelse af "underholdende" forskellig - og dette skaber netop debat. Nysgerrighed og meninger er guld værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites