Ivan Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Der skal nu ikke meget til at regne den ud.... De kalder mig Sherlock :D Men, det ER en fin bil... Nu står jeg så desværre ikke lige med tankerne på indkøb.... tværtimod kan man sige.... Skal til at pendle små 250 km dagligt og da bliver den desværre for dyr i drift så det er med en del ærgrelse at jeg må afhænde den. Men den henvender sig jo til et smalt segment, så der sker jo nok ikke lige med det samme :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Hmmm, der er da ikke niveauregulering på nogle af 8´erne så vidt vides, "kun" EDC som option.. Det er jo ikke just en touring! :D Men tillykke med din 8´er Ivan, fantastisk smuk bil! Og btw, medlemsskab her gi´r 10% på originalforsikringer (såfremt du ikke vidste det allerede ;) ): BMW Club Schweden du må ikke spörge mig hvad den hedder men det er en pumpe der ligger i baggagerummet under reservehjulet .. en pumpe med en tank/reservoir som styrer bagakslen.. og bmw i malmö ville ha 80000 for at reparere skidtet ... på en bil som var 120 värd... han valgte så bare at skide på det og köre videre med lampen tändt hehe ... synd for ellers var bilen i topskick... med en special håndsyet läderkabine ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Ja' date=' men de er også 15-20% dyrer end andre selskaber hehe - i hvert fald hvis man har en nyere special model griner[/quote'] Strange, for min ½ forsikring faldt omkring 2000kr ved at skifte fra IF til Originalförsäkring! Men ok, min bil er jo heller ikke en af de nyeste modeller Og for sgu da hvorfor har jeg ikke lige pengene til din 8´er Ivan, nu sidder jeg jo og savler på min notebook! :th2: Prøv at lægge en salgsannonce ind her: http://www.autopower.se/powerborsen/nyannons.asp eller http://www.bmwcs.com/forum/viewforum.php?id=2 Alle entusiasterne kigger der! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Strange, for min ½ forsikring faldt omkring 2000kr ved at skifte fra IF til Originalförsäkring! Men ok, min bil er jo heller ikke en af de nyeste modeller Og for sgu da hvorfor har jeg ikke lige pengene til din 8´er Ivan, nu sidder jeg jo og savler på min notebook! :th2: Hvilket er sjovt, for det er IF der står bag Original BMW forsäkring hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Lol ja, det sagde jeg endda til hende jeg snakkede med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 har fået nogle sindsyge priser på den nye øse ind til videre - utrolig man blir dømt i samme gruppe som alle andre, bare pga det mærke man køber. De ser for lidt individuelt syns jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ivan Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2009 Strange, for min ½ forsikring faldt omkring 2000kr ved at skifte fra IF til Originalförsäkring! Men ok, min bil er jo heller ikke en af de nyeste modeller Og for sgu da hvorfor har jeg ikke lige pengene til din 8´er Ivan, nu sidder jeg jo og savler på min notebook! :th2: Prøv at lægge en salgsannonce ind her: http://www.autopower.se/powerborsen/nyannons.asp eller http://www.bmwcs.com/forum/viewforum.php?id=2 Alle entusiasterne kigger der! Tak for tippet - og håber ikke din notebook fik vandskade :) Du skal ikke være trist over det, jeg har nemlig besluttet at beholde vidunderet og købe en lille pendler bil i stedet - længe leve Sverige :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ivan Hansen 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2009 Bæstet med nye poter Lidt til øjet efter montering af 19" M5 fælge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2009 Enig. Lækker fælg. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2009 M fälge rules! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites