Jump to content
bozzen

Poker

Recommended Posts

Uhhh det lyder godt Kaw. Hvilket minder mig om at jeg skal ud og kigge efter et grønt klæde til bordet :) Morten du er velkommen fra 16 (hvor der er fodbold), 18 hvor der er pizza eller 19 hvor der er poker :) Damn Gio 4,293 indlæg og vi har stadig ikke spillet poker sammen, hvad skal der til? :) Den ene gut som skulle komme over og som ville have lidt party oven i hatten, kommer ikke. Så det er nu ikke nødvendigt at gå i byen ud på natten medmindre folk insisterer. Jeg får dog en anden kammarat over. Så vi er nu 7 + evt. Morten? Og til dem der kommer fra 16. Hvis der er sådan at I spiller Fifa eller Pro Evolution Soccer, så kom frisk med et joypad i hånden (PC).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Damn Gio 4' date='293 indlæg og vi har stadig ikke spillet poker sammen, hvad skal der til? :)[/quote']7,289 indlæg...eller kvalificeret kvindelig deltagelse omkring bordet ;) (just joking...i think :p)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
7,289 indlæg...eller kvalificeret kvindelig deltagelse omkring bordet ;) (just joking...i think :p)
7,289? Ok men jeg kan ikke næste uge ;) Og Morten tror ikke det gør noget hvis du ikke hiver kammeraten med over, ellers må folk begynde at tage stole med i hvert fald :) Oslo? Fuld en weekend? Lyder dyrt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan jeg ikke få en af jer til at tage et ekstra sæt jetoner osv med?
Jeg tager mine med - så ser vi om de dur :)
Ses om et par timer!
Jups - jeg fik vist aldrig meldt tilbage hvornår jeg kommer - men det bliver kl. 18:00 til pizza... Ses!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for sidst gutter! Hvis vi skal nå et spil inden julen sætter ind skal vi nok til at have gang i nogle datoer... 2. December f.eks? PS: Du er velkommen til at komme og hente dine jetoner Anders og ellers så kommer jeg med dem næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak for sidst gutter! Hvis vi skal nå et spil inden julen sætter ind skal vi nok til at have gang i nogle datoer... 2. December f.eks? PS: Du er velkommen til at komme og hente dine jetoner Anders og ellers så kommer jeg med dem næste gang.
Ja, tak for sidst! Fedt du gad ligge hytte til. Jeg er med på den 2. december. Men vi skulle overveje om vi skulle sige, at vi denne gang sætter deltagerantallet til maks otte? Først til mølle naturligvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2. December f.eks?
Jeg er på :th2: Hvis der bliver mange deltagere igen, kan det evt. løses ved at lave 2 borde. Når deltagerantallet falder til f.eks. 5 eller 6, laves et finalebord. Udgåede spillere kan evt. fordrive tiden med et limit money game.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er garanteret alt for mange der skal til julefrokost den 2 dec :rolleyes: så jeg synes helt klart vi skal finde en anden dag :) Jeg er ihverfald klar til at lægge hytte til, hvis det ikke bliver den 2 dec. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites