Jump to content
bozzen

Poker

Recommended Posts

Jeg foreslår 28-10 lige her på Södervärnsgatan. Jeg får en kammerat over så den står også på druk (senere) og fodbold (inden). I er velkomne fra 16 hvis i lige vil have en fodboldkamp med og så starter vi vel med pizza og poker fra en 18 stykker af. T
Damn endnu en dag jeg ikke kan, vi skal hente hund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg foreslår 28-10 lige her på Södervärnsgatan. Jeg får en kammerat over så den står også på druk (senere) og fodbold (inden). I er velkomne fra 16 hvis i lige vil have en fodboldkamp med og så starter vi vel med pizza og poker fra en 18 stykker af. T
Jeg er på :th2: ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wow det går sgu stærkt! Hvis det fortsætter på denne måde må vi vist hellere lave 2 hold :) Men for satan Lynge! Hund? Hele lørdag aften!? :)
Sådan en skal introduceres ordenligt til hjemmet, så må heller blive hjemme;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey Totter. Velkommen tilbage. Jeg er frisk! Nu får jeg endelig mulighed for at tilbagelevere dine small- og big blind jetonner. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey Totter. Velkommen tilbage. Jeg er frisk! Nu får jeg endelig mulighed for at tilbagelevere dine small- og big blind jetonner. :)
Hahahaha! Jeg har virkelig også savnet dem :) Og tak det har holdt hårdt uden poker i så lang tid ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cool...Godt jeg har to borde :) Som sagt får jeg en kammerat over og jeg tror godt han vil ud og kigge lidt på nogle svenske piger ved en 1 tiden eller i den stil, men nu kan vi se (bare lige så folk er med på der nok bliver drukket lidt)...Og folk er som sagt mere end velkommen til at komme fra en 16 tiden af og se lidt Premier League - jeg kan forestille mig de viser; Liverpool vs. Aston Villa og Arsenal vs. Everton den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cool...Godt jeg har to borde :) Som sagt får jeg en kammerat over og jeg tror godt han vil ud og kigge lidt på nogle svenske piger ved en 1 tiden eller i den stil, men nu kan vi se (bare lige så folk er med på der nok bliver drukket lidt)...Og folk er som sagt mere end velkommen til at komme fra en 16 tiden af og se lidt Premier League - jeg kan forestille mig de viser; Liverpool vs. Aston Villa og Arsenal vs. Everton den dag.
Hej! hvad bliver det til og hvor mange kommer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt du lige minder mig om det Michael! Hvor mange kommer fra klokken 16??? Og jeg er helt klart frisk på en Gunner´s kamp. Bare det ikke er mod CSKA går det nok :)
Hvem faen gider se Arabsanal:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt du lige minder mig om det Michael! Hvor mange kommer fra klokken 16??? Og jeg er helt klart frisk på en Gunner´s kamp. Bare det ikke er mod CSKA går det nok :)
Jeg kan først være der kl. 18. Men god fornøjelse med kampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er klar fra kl. 16:00 :th2: og jeg må indrømme at the Gunners ikke er alt for skarpe til russisk isbold. Folk ser jo syner i den kulde :) Men nu er det jo PL vi skal se, og der ved vi jo at de er urørelige ;) Hvad skal folk ellers medbringe, og hvor mange kontanter spiller vi om (danske eller svenske penge) ?????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad skal folk ellers medbringe' date=' og hvor mange kontanter spiller vi om (danske eller svenske penge) ?????[/quote'] Hey Michael Du skal medbringe det du vil drikke og du skal regne med at bruge 150 SEK. Hvert spil koster 25 sek at deltage i, og vi plejer at spille 6 spil. Vinderen får 100sek, 2'eren spiller gratis mens de 4 andre betaler 25 sek som jo så går til vinderen. Altså... Du skal regne med at du skal betale 6 x 25 sek :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg dykker også op, medbringer lige 25 kr så i kan se at jeg er klar til det første spil:-). Prøver at komme til kl 16, det skulle være dejligt at se Michael tude i sin Arsenaltrøje når hans amatørhold får tæsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pt. er vi 6 mand, evt. kommer der en ekstra. Indtil videre har jeg kun prøvet at spille hvor vi er 6 mand, og det har virket super, men det gør mig intet om vi bliver lidt flere. Og ja reglerne er som MC Manden fortæller. Adresse og mobilnummer er sendt som PM. Mht. mad så er der et ganske lækkert pizzaria (De to markiser) lige ved möllan som vi kan jogge over til på 5 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er totalt frisk på poker, kan desværre ikke den 28. da jeg først flytter over her d. 1. :( Men når jeg lige er kommet ordenligt på plads, kan jeg evt. godt lege vært på et tidspunkt. Med rigtigt pokerbord og hele pivtøjet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites