aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Skal Lynge ikke også være med, så jeg kan få mine penge tilbage? :) (og spiller vi nu om danske penge i stedet for svenske?) Hov, der skulle have stået svenske. Var vist lidt for hurtig på tasterne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Ehhmmmm.... jeg er ikke selv den store Poker haj men forstår at mærket Carta Mundi er i den bedre ende? Og firmaet er www.betway.com - så bare smid mig en PM når i er klar... så samler jeg lidt til jer. - ha' det! Pelle Jamen det lyder da ganske fint;) Hvor bor du henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Så er der 5 til på lørdag kl. 19. på widells Väg 5. ring +4531715006 dørkoden er på lørdag 9118. Der er stadig en plads tilbage! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jamen det lyder da ganske fint;) Hvor bor du henne? Jeg bor i København... i fire uger endnu... derefter flytter vi til Klagshamn og vi glæder os som små Børn! Men til da må tingene hentes på Blågårds Plads hvor jeg bor... men jeg kommer til Malmö torsdag eller fredag - ligger ikke helt fast. Jeg sender dig en PM met mit mobilnummer så kan du lige ringe! Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jeg bor i København... i fire uger endnu... derefter flytter vi til Klagshamn og vi glæder os som små Børn! Men til da må tingene hentes på Blågårds Plads hvor jeg bor... men jeg kommer til Malmö torsdag eller fredag - ligger ikke helt fast. Jeg sender dig en PM met mit mobilnummer så kan du lige ringe! Pelle Elikofer - kan se at du ikke kan modtage PM'er??! Hmmm... slå mit navn op på www.dgs.dk Har sendt dig en sms! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Øhhhh... har ikke fået den?! Send en mail... du bør kunne finde mi adreese på min brugerprofil?! Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Øhhhh... har ikke fået den?! Send en mail... du bør kunne finde mi adreese på min brugerprofil?! Pelle Den står der ikke, men mit nummer er 31 71 50 06:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hvordan plejer det at være med drikkevarer som øl og single malt, har i cigar etc? Jakkeset, flue og manchettknapper? Dvs, er det bund seriøst? Jeg er seriøs, men ikke SÅÅ seriøs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hvordan plejer det at være med drikkevarer som øl og single malt, har i cigar etc? Jakkeset, flue og manchettknapper? Dvs, er det bund seriøst? Jeg er seriøs, men ikke SÅÅ seriøs. Øl og single malt = top nice .... Cigarer er måske ikke et hit, da vi ikke må ryge i thomas's lejlighed. Jakkesæt, flueknepperi og andet kommer jeg ihvertfald ikke i Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Øl og single malt = top nice .... Cigarer er måske ikke et hit, da vi ikke må ryge i thomas's lejlighed. Jakkesæt, flueknepperi og andet kommer jeg ihvertfald ikke i Ja, alt du behøver at medbringe er godt humør og hvad du nu har lyst til at indtage. Hvor bliver sjettemanden af? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ja, alt du behøver at medbringe er godt humør og hvad du nu har lyst til at indtage. Hvor bliver sjettemanden af? Mener det var dig der skrev du havde en "ven";) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ja, men han kunne desværre ikke. Det var tilføjet til mit tidligere indlæg. I bagklogskabens tegn burde jeg nok have oprettet et nyt indlæg hvor jeg lige meddelte det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Er der slet ikke nogen der vil have den sidste plads på lørdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stoney 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 pokeraften..uh? Min bror, kæreste og jeg har allerede gang i nogle pokeraftner med nogle venner her i Malmö... bliver da helt jubel agtig over der tydeligvis er mange flere der er med på den. Vi er helt sikkert med hvis datoen i sidste ende passer.... og ellers må jeg jo selv arrangere en dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 På Thomas' opfordring er jeg på som 6. mand - easy money, da jeg ikke har spillet før:scared: , men 5-6 spil á 25,- er da billige lærepenge ses imorgen WHAT? rygning forbudt:mad: , dvs. ingen joints? det' gaz! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2006 På Thomas' opfordring er jeg på som 6. mand - easy money, da jeg ikke har spillet før:scared: , men 5-6 spil á 25,- er da billige lærepenge ses imorgen WHAT? rygning forbudt:mad: , dvs. ingen joints? det' gaz! Så må du jo bare ryge dig skæv hjemmefra. Det gør vi andre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Tak for en hygelig aften... det gik som det plejer.... værten sov og jeg kom hjem med lidt mønt på lommen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Tak for en hygelig aften... det gik som det plejer.... værten sov og jeg kom hjem med lidt mønt på lommen :th2: Ja, tak til alle for en meget underholdende aften.. Palle, jeg kan se du ikke kom ud og spille golf kl. 7.30 :) Det var rart at gå hjem med lommen fyldt denne gang også selvom det var énkroner.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2006 Ja, tak til alle for en meget underholdende aften.. Palle, jeg kan se du ikke kom ud og spille golf kl. 7.30 :) Jeg kan så fortælle at en anden af aftenens deltagere slet ikke svarer telefonen... og det er nok ikke fordi han er på golfbanen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2006 ja, tak for sidst - det var sq hyggeligt selskab :th2: (og meget billige poker-lærepenge ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2006 Så er man tilbage i gammel god form igen efter en rigtigt sløv søndag. Takker for en hyggelig aften! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Så blev det vist tid til en ny omgang poker! Jeg foreslår 28-10 lige her på Södervärnsgatan. Jeg får en kammerat over så den står også på druk (senere) og fodbold (inden). I er velkomne fra 16 hvis i lige vil have en fodboldkamp med og så starter vi vel med pizza og poker fra en 18 stykker af. T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Jeg foreslår 28-10 lige her på Södervärnsgatan. Jeg får en kammerat over så den står også på druk (senere) og fodbold (inden). I er velkomne fra 16 hvis i lige vil have en fodboldkamp med og så starter vi vel med pizza og poker fra en 18 stykker af. T Yes! For en gang skyld en dag jeg kan :) Jeg er klar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Jeg foreslår 28-10 lige her på Södervärnsgatan. Jeg får en kammerat over så den står også på druk (senere) og fodbold (inden). I er velkomne fra 16 hvis i lige vil have en fodboldkamp med og så starter vi vel med pizza og poker fra en 18 stykker af. T Jeg er "desværre" i Oslo for at kigge på norske jenter, så det må blive en anden gang fra min side.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2006 Jeg foreslår 28-10 lige her på Södervärnsgatan. Jeg får en kammerat over så den står også på druk (senere) og fodbold (inden). I er velkomne fra 16 hvis i lige vil have en fodboldkamp med og så starter vi vel med pizza og poker fra en 18 stykker af. T Top Nice Totter... Jeg er med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites