bozzen 10 Anmeld indhold Skrevet July 31, 2006 Det var ju et tag siden det var pokeraften, så er det et arrangemang på indgang så er jeg intressered.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Du kunne jo selv lave indkaldelsen.. eller hur??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Det var ju et tag siden det var pokeraften' date=' så er det et arrangemang på indgang så er jeg intressered..[/quote'] Ja det må jeg da også sige, du kan jo selv arrangere en aften:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Yes.. Lad os få tid & sted på bordet... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 ...Og gerne efter d. 21. august... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg er også med. Jeg ville såmænd gerne lægge "hus" til, men der er ikke plads til 6 personer omkring mit bord (8-kantet, og meget upraktisk) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Alt efter tidspunktet kan jeg sikkert også overtales :) Jeg er dog ikke hjemme fra d. 18.-28. august. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Sponsor... Hej, Jeg vil gerne sponsere lidt præmier... bare i det små... lidt spillekort til aftenen og nogle T-shirts og sådan... Den der arrangerer kan smide mig en PM når i er ved at være på plads... så kan i evt. komme forbi og hente det. Jeg vil undlade at nævne firmaets navn her da jeg ikke ved om det er dårlig stil og vil gøre mig upopulær hos nogen... Vh Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg ligger gerne hytte til på lørdag den 5 august!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg vil undlade at nævne firmaets navn her da jeg ikke ved om det er dårlig stil og vil gøre mig upopulær hos nogen...T-Hansen.dk? Du kan da sagtens nævne navnet...kan jeg ikke se noget problem i. Nysgerrige er vi vel....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 T-Hansen.dk? Du kan da sagtens nævne navnet...kan jeg ikke se noget problem i. Nysgerrige er vi vel....:D Ja, og vi spiller selvfølgelig kun med PLASTICKORT i GOD KVALITET. Så hvis du kan sponsorere sådan et par sæt, er det helt okay.. Og en poker table top ... Og en... :D Jeg kan desværre ikke d. 5. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg ligger gerne hytte til på lørdag den 5 august!!! Jeg er på. Så er vi to. Andre? Jeg har jetonner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg er også med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Der er masser af plads endnu, så kom frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg har sikkert glemt hvordan man spiller det igen, men jeg er også frisk d. 5. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Jeg startede vist tråden,og borde vel have holdt i Pokeraftenen selv, men da jeg aldrig har været med på nogen af de tidligare aftener ville jeg holde lav profil. Til næste gang kan jeg arrangere. Jeg er med på poker den 5:e. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Jeg startede vist tråden' date='og borde vel have holdt i Pokeraftenen selv, men da jeg aldrig har været med på nogen af de tidligare aftener ville jeg holde lav profil. [/quote'] Skulle det nu være en grund til at holde lav profil ? Du var da med i påsken, på Lila Torget, ikk ?? Der var ikke meget lav profil (ikke at sammenligne med lavprofil, som er noget helt andet) over dig Vi ses på lørdag, husk penge :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Flot, så er vi jo pludselig fem. Jeg har en ven der også bor i Malmö, som sikkert godt vil med (mangler lige at høre tilbage), så hold lige en plads til ham. Nu hvor vi er en masse nye i forhold til de tildligere sunddebat-pokeraftener vi har haft, kan vi blive enige om, at vi spiller Hold 'em efter det format vi plejer at spille efter? Kort sagt går det ud på, at man ligger 25 danske kr. pr. spil. Vi plejer at nå en 5-6 spil på en god aften, hvilket betyder at der ikke er nogen der går derfra med sure miner, hvis nu man har tabt alle seks spil. Anden pladsen spiller gratis og vinderen får resten. Edit: Min kammerat kunne desværre ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Der er vist kun en ny ;) Bozzen ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Skal Lynge ikke også være med, så jeg kan få mine penge tilbage? :) (og spiller vi nu om danske penge i stedet for svenske?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Skal Lynge ikke også være med, så jeg kan få mine penge tilbage? :) (og spiller vi nu om danske penge i stedet for svenske?) Jeg kan desværre ikke, men så slipper du også for at jeg napper endnu flere penge fra dig, det ender jo med at jeg må med i dit budget:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Skulle det nu være en grund til at holde lav profil ? Du var da med i påsken, på Lila Torget, ikk ?? Der var ikke meget lav profil (ikke at sammenligne med lavprofil, som er noget helt andet) over dig Vi ses på lørdag, husk penge :th2: He he , ja men så er der jo flere som ikke holder lav profil :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Der er vist kun en ny ;) Bozzen ... Jeg har heller ikke været med før:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Jeg har heller ikke været med før:) Det er de andre nok glade for, easy money:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Ja, og vi spiller selvfølgelig kun med PLASTICKORT i GOD KVALITET. Så hvis du kan sponsorere sådan et par sæt, er det helt okay.. Og en poker table top ... Og en... :D Jeg kan desværre ikke d. 5. :( Ehhmmmm.... jeg er ikke selv den store Poker haj men forstår at mærket Carta Mundi er i den bedre ende? Og firmaet er www.betway.com - så bare smid mig en PM når i er klar... så samler jeg lidt til jer. - ha' det! Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites