Jump to content
bozzen

Poker

Recommended Posts

Sponsor... Hej, Jeg vil gerne sponsere lidt præmier... bare i det små... lidt spillekort til aftenen og nogle T-shirts og sådan... Den der arrangerer kan smide mig en PM når i er ved at være på plads... så kan i evt. komme forbi og hente det. Jeg vil undlade at nævne firmaets navn her da jeg ikke ved om det er dårlig stil og vil gøre mig upopulær hos nogen... Vh Pelle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil undlade at nævne firmaets navn her da jeg ikke ved om det er dårlig stil og vil gøre mig upopulær hos nogen...
T-Hansen.dk? :lol: Du kan da sagtens nævne navnet...kan jeg ikke se noget problem i. Nysgerrige er vi vel....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T-Hansen.dk? :lol: Du kan da sagtens nævne navnet...kan jeg ikke se noget problem i. Nysgerrige er vi vel....:D
Ja, og vi spiller selvfølgelig kun med PLASTICKORT i GOD KVALITET. Så hvis du kan sponsorere sådan et par sæt, er det helt okay.. Og en poker table top ... Og en... :D Jeg kan desværre ikke d. 5. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg startede vist tråden,og borde vel have holdt i Pokeraftenen selv, men da jeg aldrig har været med på nogen af de tidligare aftener ville jeg holde lav profil. Til næste gang kan jeg arrangere. Jeg er med på poker den 5:e.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg startede vist tråden' date='og borde vel have holdt i Pokeraftenen selv, men da jeg aldrig har været med på nogen af de tidligare aftener ville jeg holde lav profil. [/quote'] Skulle det nu være en grund til at holde lav profil ? Du var da med i påsken, på Lila Torget, ikk ?? Der var ikke meget lav profil (ikke at sammenligne med lavprofil, som er noget helt andet) over dig :laugh: Vi ses på lørdag, husk penge :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flot, så er vi jo pludselig fem. Jeg har en ven der også bor i Malmö, som sikkert godt vil med (mangler lige at høre tilbage), så hold lige en plads til ham. Nu hvor vi er en masse nye i forhold til de tildligere sunddebat-pokeraftener vi har haft, kan vi blive enige om, at vi spiller Hold 'em efter det format vi plejer at spille efter? Kort sagt går det ud på, at man ligger 25 danske kr. pr. spil. Vi plejer at nå en 5-6 spil på en god aften, hvilket betyder at der ikke er nogen der går derfra med sure miner, hvis nu man har tabt alle seks spil. Anden pladsen spiller gratis og vinderen får resten. Edit: Min kammerat kunne desværre ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skal Lynge ikke også være med, så jeg kan få mine penge tilbage? :) (og spiller vi nu om danske penge i stedet for svenske?)
Jeg kan desværre ikke, men så slipper du også for at jeg napper endnu flere penge fra dig, det ender jo med at jeg må med i dit budget:tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skulle det nu være en grund til at holde lav profil ? Du var da med i påsken, på Lila Torget, ikk ?? Der var ikke meget lav profil (ikke at sammenligne med lavprofil, som er noget helt andet) over dig :laugh: Vi ses på lørdag, husk penge :th2:
He he , ja men så er der jo flere som ikke holder lav profil :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, og vi spiller selvfølgelig kun med PLASTICKORT i GOD KVALITET. Så hvis du kan sponsorere sådan et par sæt, er det helt okay.. Og en poker table top ... Og en... :D Jeg kan desværre ikke d. 5. :(
Ehhmmmm.... jeg er ikke selv den store Poker haj men forstår at mærket Carta Mundi er i den bedre ende? Og firmaet er www.betway.com - så bare smid mig en PM når i er klar... så samler jeg lidt til jer. - ha' det! Pelle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites