Cliff 10 Anmeld indhold Skrevet July 30, 2006 So´m vi alle ved er sommeren over os, og vinteren lige for døren, så min kæreste og jeg har invisteret i et "varmepumpe/køleanlæg", men nu skal vi have det sat til og som sølgeren sagde: "Det kan man selv gøre", problemet er bare, at det er mere besværligt end som så.... Er der nogle herinde der kan hjælpe med det eller kender et firma, som gør til en fornuftig penge??? Hilsen De meget svedige fra Oxie....... -det er sved fra min pande :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cliff 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Aircon..... Hej allesammen...... Sommeren er virkelig over os i år, så jeg har været ude og invistere i et klimaanlæg til min overophedet stue!! Er der nogen herinde der har forstand på, eller kender nogen, som ved hvordan man sætter sådan noget op?? Har du,i eller hvem som helst lyst til at hjælpe med fif eller direkte kontakt til en privat eller et firma, der gør sig i sådan noget, og som i har gode erfaringer med, så ville det være Hilsen den forvildede fra Oxie...... (sved fra min pande...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Hvad er det for et anlæg du har købt? Er der rør osv med? Jeg havde et frygtelig hyr med at få monteret de to varmepumper jeg købte i Italien for et par år siden og endte med at gøre det selv - det kræver lidt fingerfærdighed. Problemet er at det åbenbart er meget svært at få en autoriseret kølemontor til at sætte noget op, som han ikke selv har solgt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cliff 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Det er et Andes fra Bilka.... De har en god hjemmeside i DK, hvor de henviser til at firma, som sætter dem op, men ikke noget i Sverige.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites