Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 8, 2006 Hvad har jeg nu gjort :):) Solgt en bil til en dansker..Shame on you.....når du ikke sælger er det ikke i orden og når sælger kører idioterne fandme i dem!! OVER BROEN!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Skal lige nævne at Skoda Octavia er LANGT mere fejlfri end dens "bror" Passat´en.... Ihvertfald i forrige model.... Såååååå.... Kigger også selv lidt efter sådan en Tjekker spand... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Skal lige nævne at Skoda Octavia er LANGT mere fejlfri end dens "bror" Passat´en.... Ihvertfald i forrige model.... Såååååå.... Måske de nye (2005.5+). Men bestemt ikke de gamle! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Melander 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Jo det skulle jeg mene ifølge FDM ihvertfald :) ... http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/22A447C2-0C0A-4ECF-B32D-984001F619BF/0/6467.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Jo det skulle jeg mene ifølge FDM ihvertfald :) ... http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/22A447C2-0C0A-4ECF-B32D-984001F619BF/0/6467.pdf nej nej nej ... du tager fejl :) Findes der en tilsvarende 'rapport' for Passat'en? Kunne godt tænke mig at læse den. -Selvom jeg selvfølgelig ikke forventer nogen fejl på min :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 nej nej nej ... du tager fejl :) Findes der en tilsvarende 'rapport' for Passat'en? Kunne godt tænke mig at læse den. -Selvom jeg selvfølgelig ikke forventer nogen fejl på min :) http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/8CD4AC57-D95C-4EF9-9310-A4D4C096A18B/0/5255.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/8CD4AC57-D95C-4EF9-9310-A4D4C096A18B/0/5255.pdf Takker... Ja, overskriften er jo ikke videre prangende - Og heller ikke 25% fejl på bremseskiver :) Men hva ... men tjener vel pengene for at bruge dem på et eller andet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 men tjener vel pengene for at bruge dem på et eller andet Køw en BMW istedet - E39, den rykker sgu på alle måder :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Køw en BMW istedet - E39' date=' den rykker sgu på alle måder :th2:[/quote'] *host* Ja hvis man ikke får fat i en af deres mandagsmodeller altså. Så er det en rigtig lækker bil med masser af køreglæde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 *host* Ja hvis man ikke får fat i en af deres mandagsmodeller altså. Så er det en rigtig lækker bil med masser af køreglæde. Jeg tror, hunden ligger begravet i, at din kone kørte bilen for hårdt Nuvel, jeg savner sgu min 530d Touring steptronic - dajli' bil i hverdagen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Køw en BMW istedet - E39' date=' den rykker sgu på alle måder :th2:[/quote'] Tjaeh, nu er det ikke sådan at jeg står og skal træffe et valg. Passat'en holder allerede i indkørslen - skulle bare se hvor ringe et køb man kunne risikere det var :) Det eneste (jeg lige kan huske, i hvertfald) jeg har været ramt af, er deres enkelt-tændspole, og så en defekt CD-afspiller, de gu'dødmer ikke har formået at få til at virke endnu. Nu har jeg droppet det, da jeg har fået andet musik i bilen, og hvis det endelig er jeg vil have det til at virke engang, kommer der en Phatbox i i stedet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Jeg tror' date=' hunden ligger begravet i, at din kone kørte bilen for hårdt [/quote'] Hehe... Pas nu på du ikke rager dig uklar med hende - hun er kommende sygeplejerske :p Det skal dog siges at hun morede sig ekstremt meget med at give "halvgamle mænd" i store Volvoer, 4WD'ere og andet på danske plader med lidt for små motorer grundigt baghjul når de lige skulle vise at de kunne rykke fra en tøs i en svensk BMW stationcar... Meeen sådan en 530d Touring Steptronic rykker altså fra en del! Så kan de lære det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 Alt den her snak om valg af biler og Skodaer fik mig lige til at tænke "gad vide hvordan min go'e gamle 530dA har det?". Søgte den lige på vv og den havde sgu byttet ejer hele 7 gange i alt - jeg var den første og det er 2 år siden jeg solgte den. Hm... Men det var nok godt jeg kom af med den... For den lidt slatne tendens den lagde for dagen fortsatte åbenbart - google reg-nr på den... Og så dukker der lidt gamle salgs annoncer op... "BMW 530 DA Touring DIESEL NAVIGATION - [ Oversæt denne side ]Motorn bytt (Motorn har rullat 19 000 mil!) (Bilen har rullat 28 000 mil). Går mycket bra! Bränslesnål (0 75 blandad körning.) Registreringsnummer: WHH337 ... www.blocket.se/vi/15957915.htm?ca=23_10_s - Lignende sider" av-av... Ny motor under 30.000 km efter jeg solgte den! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2008 av-av... Ny motor under 30.000 km efter jeg solgte den! Kunne måske bedre forstå, hvis turboen var blevet byttet - men hele motoren? 7-9-13... indtil videre har der ikke været de store udgifter forbundet med vores (bare alm. slid - bremser, filtre, væsker, etc). 180k and still going strong (109k da vi købte den i dec '05). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites