Jump to content
MC Manden

To Skoda...or not to Skoda

Recommended Posts

Men det stykke op mod betalingsanlægget har jo været diskuteret den del herinde. Det er ikke super-gennemtænkt. Men dét er off-topic i denne her tråd...så jeg knytter lige igen ;)
Øv.. Nå.. Hrm.. Ville ellers sige at de skal bare kaste et blik på Storebæltsbroen, det virker faktisk ret godt. Meget skoda-venligt (for nu at holde mig nogenlunde til trådens emne).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Men svær at stoppe igen? Imorges blev jeg lige før fartgrænsen ved betalingsanlægget (90 km/t) overhalet af en Fabia RS (URN xxx), som efterfølgende fortsatte med de 130 km/t indenom en række biler. Han løftede speederen ved 70 km/t begrænsningen, så der har sikkert været eet eller andet med speeder eller bremser... ;)
Er den Sort? Så tror jeg også min kæreste har mødt den nemlig.. Hun blev nød til at holde hornet i bund fordi bilen trak ud foran hende ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Øv.. Nå.. Hrm.. Ville ellers sige at de skal bare kaste et blik på Storebæltsbroen' date=' det virker faktisk ret godt. Meget skoda-venligt (for nu at holde mig nogenlunde til trådens emne).[/quote'] Ikke for at være lyseslukker, men er det ikke et aktivt valg at man vil have farten ned der? Der er en mindre forskel på Storebælt og Øresund.... TULLEN:) De er helt sikkert stærkt interesseret i man ikke kan passere betalingsanlægget med 80 km/t. At man så vælger samme løsning den anden vej er vel for at undgå idioter og andet godtfolk torpederer bommene i troen om at de "nok skal nå at gå op inden jeg når derhen". Disclaimer: det er ren spekulation, jeg har intet at underbygge min påstand med:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke for at være lyseslukker, men er det ikke et aktivt valg at man vil have farten ned der? Der er en mindre forskel på Storebælt og Øresund.... TULLEN:) De er helt sikkert stærkt interesseret i man ikke kan passere betalingsanlægget med 80 km/t. At man så vælger samme løsning den anden vej er vel for at undgå idioter og andet godtfolk torpederer bommene i troen om at de "nok skal nå at gå op inden jeg når derhen". Disclaimer: det er ren spekulation, jeg har intet at underbygge min påstand med:)
Jaja... Du har sikkert ret... De skulle da bare installere automatiske fartmålere koblet på sømmåtter der popper op at vejen over en forindstillet hastighed - vupti. :D Eller måske bare et par af de nye automatiske fartkameraer?! Så kunne det faktisk nok godt lade sig gøre at lave 30 km/t passage dernede. Nok om det, det kan bare ikke være sundt for bropersonalet med alt det bremsestøv....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jaja... Du har sikkert ret... De skulle da bare installere automatiske fartmålere koblet på sømmåtter der popper op at vejen over en forindstillet hastighed - vupti. :D Eller måske bare et par af de nye automatiske fartkameraer?! Så kunne det faktisk nok godt lade sig gøre at lave 30 km/t passage dernede. Nok om det, det kan bare ikke være sundt for bropersonalet med alt det bremsestøv....
Noget jeg ikke forstå er at der skal være 4 hastighedsgrænser når man kører fra broen til Tullen. Nu har jeg prøvet at overholde dem et par gange, men man får jo nærmest 3-4 biler næsten op i bagenden fordi man kører langsomere end 90 km/t.. Hvorfor den skal hedde 90, 70, 50 og 30 det forstår jeg ingen ting af. De 30km/t kan jeg forstå, men de resterende.. .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Noget jeg ikke forstå er at der skal være 4 hastighedsgrænser når man kører fra broen til Tullen. Nu har jeg prøvet at overholde dem et par gange' date=' men man får jo nærmest 3-4 biler næsten op i bagenden fordi man kører langsomere end 90 km/t.. Hvorfor den skal hedde 90, 70, 50 og 30 det forstår jeg ingen ting af. De 30km/t kan jeg forstå, men de resterende.. .[/quote'] Det' jo for dem med Skoda-bremser, så de ved hvornår det er ved at være sidste udkald mht. til opbremsning inden bommen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det' jo for dem med Skoda-bremser' date=' så de ved hvornår det er ved at være sidste udkald mht. til opbremsning inden bommen :D[/quote'] LOL :D Jeg vil da prøve at være en RS forgangsmand, og begynde nedbremsningen ved Svågertorp når jeg triller på arbejde om 2 timer... Og nej jeg er ikke :fight: URNXXX...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Lad os da få de manglende cifre i URNXXX - det plejer at være ganske morsomt... :laugh:
Hehe ja, ellers er det bare med at gå i gang, det er jo kun 3 cifre, der må være ngoen som gider lege med tal kombinationer =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe ja' date=' ellers er det bare med at gå i gang, det er jo kun 3 cifre, der må være ngoen som gider lege med tal kombinationer =)[/quote'] Nå, kedede mig lidt og kørte de første URN000-URN100 igennem.. der var ikke mange og det var kun Citröen'er.. Men det kan være fordi man skal vente 30 sekunder mellem hver søgning og det gjorde jeg ikke lige..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Prøv med 745...... Det har jeg en god fornemmelse for.....:D Det kunne jo godt tænkes den kørte undercover som en Toyota Avensis........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan være en dansker - men efternavnsmæssigt kunne det også være en "rigtig" svensker.....:surprise:
Kan også snyde. Har en amerikansk kollega med det svensk klingende efternavn, Magnusson. Men lover han ikke kører Skoda Fabia RS eller bor i Malmö:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil nok hælde mest til nr. 3 på listen - og minsandten om ikke bilen tidligere har været ejet af noget der hedder "Autohaus Sweden Peter Holst" i Hörby - lyder suspekt.... :laugh: Nå, lad heksejagten begynde!!! :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han er 29, IT-ansvarlig i et større ejendomsfirma i København, gift, piberyger... :cool: Har I prøvet noget, der hedder Google - det er noget man kan søge med. :surprise:
Google.. totalt overvurderet.. :) Jeg kan i hvert fald sige at det ikke er Keops han er ansat i. Så det må være en af vores konkurrenter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er de printere, han har ansvaret for. Toshibaen er lidt nede i toner. :cool: Kyocera KM-3035 Lexmark DesignJet 450C HP LaserJet 1320 Lexmark Optra T612 Lexmark Optra SC 1275 Canon LBP-1000 Lexmark T420 Kyocera KM-3035 Toshiba e-Studio3511 HP LaserJet 3392 Lexmark Optra T612 Lexmark Optra S 1650 HP LaserJet 1320 OKI B4300 HP LaserJet 1320 Lexmark T420 HP LaserJet 1320 Brother MFC-8820D Lexmark Optra T610 OKI B4300

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vil nok hælde mest til nr. 3 på listen - og minsandten om ikke bilen tidligere har været ejet af noget der hedder "Autohaus Sweden Peter Holst" i Hörby - lyder suspekt.... :laugh: Nå, lad heksejagten begynde!!! :scared:
Hvad har jeg nu gjort :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites