MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet July 28, 2006 Og så er der også lige det, at jeg mest af alt flytter til SE for at opgradere i bilparken:rolleyes: Hvad skal du så ha' ? Skoda Fabia ? :D DET' GAS ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Intrepidus 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Hvad skal du så ha' ? Skoda Fabia ? :D DET' GAS ... Nej det bliver nok en Octavia he he......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Hvad skal du så ha' ? Skoda Fabia ? DET' GAS ... HOV HOV!!! RS'en er jo snart den bil der er solgt til flest brugere på Sunddebat!!!! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 RS'en er jo snart den bil der er solgt til flest brugere på Sunddebat! Man tager vel næppe til Sverige for at købe sig en Skoda... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Man tager vel næppe til Sverige for at købe sig en Skoda... Mig: Rækker hånden op! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Man tager vel næppe til Sverige for at købe sig en Skoda... Hvorfor ikke ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Man tager vel næppe til Sverige for at købe sig en Skoda... Den kommentar forstår jeg ikke. Det er vel ikke alle, som flytter til Sverige for at få en billig bil, heller ikke alle interesserer sig vildt for biler og derfor kan en Skoda Fabia da snildt opfylde behovene om at komme fra A til B. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 ^ Den kommentar forstår jeg ikke. Det er vel ikke alle, som flytter til Sverige for at få en billig bil, heller ikke alle interesserer sig vildt for biler og derfor kan en Skoda Fabia da snildt opfylde behovene om at komme fra A til B. Merprisen ift. "den ægte vare" er mindre, hvorfor det er nærliggende at købe den. Jeg kender ikke nogen Skoda-ejer, som ikke er træt af alle kommentarerne - og dem undgår man ved at vælge et andet VAG-produkt, hvis det nu absolut skal være det fabrikat. Jeg er med på, at min interesse for biler er på et andet niveau end de fleste... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Merprisen ift. "den ægte vare" er mindre, hvorfor det er nærliggende at købe den. Jeg kender ikke nogen Skoda-ejer, som ikke er træt af alle kommentarerne - og dem undgår man ved at vælge et andet VAG-produkt, hvis det nu absolut skal være det fabrikat. Jeg er med på, at min interesse for biler er på et andet niveau end de fleste... :D Jeg er sku enig Mogens. Det jeg syntes er underligt, er at man ikke kende nogle der snakker/har en Skoda i DK, men herover er folk "vilde" med dem ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Jeg er sku enig Mogens. Det jeg syntes er underligt' date=' er at man ikke kende nogle der snakker/har en Skoda i DK, men herover er folk "vilde" med dem ???[/quote'] Jeg kender da et par stykker i Danmark der kører Skoda, og må defineres som værende "vilde" med dem.. Men det kan jo være at folk generelt ikke snakker så højt om deres Skoda'er i Danmark, når den direkte sammenligning er en stor BMW ?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Men det kan jo være at folk generelt ikke snakker så højt om deres Skoda'er i Danmark' date=' når den direkte sammenligning er en stor BMW ?![/quote'] Hva har du fået solstik i dag til svømning ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Jeg er sku enig Mogens. Det jeg syntes er underligt' date=' er at man ikke kende nogle der snakker/har en Skoda i DK, men herover er folk "vilde" med dem ???[/quote'] Måske kender du bare ik de rigtige mennesker ;) Jeg kender mange med skoda'er, alle er fuldt ud tilfredse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Merprisen ift. "den ægte vare" er mindre, hvorfor det er nærliggende at købe den. Jeg kender ikke nogen Skoda-ejer, som ikke er træt af alle kommentarerne - og dem undgår man ved at vælge et andet VAG-produkt, hvis det nu absolut skal være det fabrikat. Jeg er med på, at min interesse for biler er på et andet niveau end de fleste... :D Jeg syntes da kun det er fedt at tale med en som kommer med en masse kommentare mod skoda. De er utrolig nemme at på pillet ned fra deres høje hest :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Jeg syntes da kun det er fedt at tale med en som kommer med en masse kommentare mod skoda. De er utrolig nemme at på pillet ned fra deres høje hest :) Jeg når aldrig at tale med Skoda-folket - er kørt inden de begynder at ævle... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Jeg når aldrig at tale med Skoda-folket - er kørt inden de begynder at ævle... Kommer vel an på hvor hurtig skoda'en er ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Kommer vel an på hvor hurtig skoda'en er ;) Tja, men har ikke mødt nogen der var hurtig nok.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Tja' date=' men har ikke mødt nogen der var hurtig nok..[/quote'] Haha. Og min far er større end din Jeg tror at alle føler at deres egen bil er den bedste på hele jorden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Haha. Og min far er større end din Jeg tror at alle føler at deres egen bil er den bedste på hele jorden. Tror jeg er en god pointe. Personligt har jeg kørt i en nyere skoda, men der er ikke nok i den, til at den tiltaler mig, men fred være med dem som er glade for deres Skoda. Jeg kan sagtens forstå Miriam og Mogens, når man nu har muligheden for at realisere sine drømme så er det bare med at gå efter det, om så det er en Skoda, BMW eller noget helt 3. Held og Lykke med Kleemann salget i øvrigt =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Ja, nu er vi jo kommet lidt væk fra trådens oprindelige emne.. men hva' pokker :) Jeg er ret glad for min Skoda Fabia.. det er en rar bil og den er tilmed også økonomisk at køre i. Der findes helt sikkert bedre biler og når jeg en dag får råd, så skal den da også udskiftes. Det er dog ikke noget der haster! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Ja, nu er vi jo kommet lidt væk fra trådens oprindelige emne.. men hva' pokker :) Jeg er ret glad for min Skoda Fabia.. det er en rar bil og den er tilmed også økonomisk at køre i. Der findes helt sikkert bedre biler og når jeg en dag får råd, så skal den da også udskiftes. Det er dog ikke noget der haster! Ja jeg håber heller ikke du misforstod mig. Hvis man gerne vil have en Skoda, så synes jeg det er helt fint, det må være lidt op til en selv hvad man vil have for en bil eller hvorfor man har en bil (økonomi, cruiser følelsen osv osv).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Ja jeg håber heller ikke du misforstod mig. Hvis man gerne vil have en Skoda' date=' så synes jeg det er helt fint, det må være lidt op til en selv hvad man vil have for en bil eller hvorfor man har en bil (økonomi, cruiser følelsen osv osv)..[/quote'] Nej, det var ikke lige henvendt til dig specifikt.. Nu har jeg aldrig kørt en BMW, Audi, Mercedes eller Porsche, så jeg ved jo så heller ikke hvad jeg går glip af.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Man tager vel næppe til Sverige for at købe sig en Skoda... Der findes jo nogen som ikke har behov for en stor bil for at få opmærksomhed........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Der findes jo nogen som ikke har behov for en stor bil for at få opmærksomhed........ Du mener, det hænger sammen? For mit vedkommende er du i så fald helt forkert på den - jeg er hamrende ligeglad med det. Jeg køber ikke bil for naboens skyld, men for min egen skyld ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Der findes jo nogen som ikke har behov for en stor bil for at få opmærksomhed........ Læs nu hvad manden skriver, inden I begynder at jamre!!! At man flytter til Sverige FOR at købe en Skoda (er uforståeligt, underforstået)!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Læs nu hvad manden skriver' date=' inden I begynder at jamre!!! At man flytter til Sverige FOR at købe en Skoda (er uforståeligt, underforstået)!!!![/quote'] Det kommer da helt an på folks kørebehov og ikke mindst økonomi.... De stakkels sælgere på Agnesfridsvägen skal jo også have noget at lave... Men nu er det ikke alle der er flyttet over pga bilen... Ergo er der ikke nogen til at nedgøre diverse mærker.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites