ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2011 Hehe Korrekt, Men generalt erfaring med solid? Hvad siger i andre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2011 Jeg har netop fået ny bil (grin bare hehe, i er ikke de første) Lupo 3L :) Og jeg er går godt 2000 svenske ned fra min forrige identisk lupo hos sveland, til det tilbud jeg fik fra Insplanet idag. Den nye fors. er endda +hyrebil dækning som jeg manglede hos sveland. Så prisen er som alle nævner god, og nu tar jeg sq hoppet for 1 år, og så må jeg vende tilbage hvis der sker nogle ulykker. Men jeg kan mistænkeligt nok heller ikk finde mange hverken klager eller roser til Solid forsikring. /Party Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Har du tjekket om din selvrisiko er den samme som hos Svealand? Jeg spørger, da jeg selv fik tilbud fra Solid men de havde sat min selvrisiko på SEK 6.000 i stedet for de 3.000 jeg havde hos det andet selskab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Har du tjekket om din selvrisiko er den samme som hos Svealand? Jeg spørger' date=' da jeg selv fik tilbud fra Solid men de havde sat min selvrisiko på SEK 6.000 i stedet for de 3.000 jeg havde hos det andet selskab.[/quote'] Jeps, jeg havde 5.000 hos sveland, har 3.000 nu hos Solid ;) Så jeg føler mig ikke røvrendt endnu *hehe* /Party Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
chaospilot 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Jeg søgte insplanet om pris på min nye C-max, og fik tilbud der generelt var mellem 2 og 4 gange så dyrt som min nuværende forsikring hos LF. (Samme produkt, selvrisiko mv.) Jeg blev så ringet op af en sælger fra Solid, som forsøgte at bilde mig ind, at qua deres erfaring med forsikring af hjemmelektronik kunne de give 10% rabat på den dobbelt så dyre forsikring hvis jeg allerede havde en forsikring hos dem på f.eks. et tv - og havde jeg ikke det, kunne jeg jo bare købe et tv og forsikre det, for det kunne jo godt betale sig. Jeg forsøgte at forklare hende, at jeg ikke har et tv og er godt tilfreds med at have smidt lortet ud - og i øvrigt stadig ikke kan se hvorfor jeg skulle skifte forsikring for at betale dobbelt pris. Det havde hun da en forklaring på - alt det elektronik der sad i min bil - el.ruder, radio osv. - det dækkede de - og det gjorde min LF forsikring ikke - heller ikke selvom den har allrisk tillæg. Jeg fortalte hende at det nu ikke passede og så smækkede hun sgu på. Syntes det var højest uprofessionelt at forsøge fylde mig med løgn og så smække på fordi jeg ikke vil betale hende dobbelt pris for et produkt jeg allerede har. Men ellers kender jeg ikke noget til Solid - mener jeg har haft en nøgleforsikring hos dem, og der dækkede de fint og uden vrøvl da jeg tabte nøglen. \\Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Vi endte hos Solid og fik mere eller mindre de samme priser på bilerne. Solid var et par hundrede billigere men huset halverede de med samme vilkår. Derudover tilbyder de mdr betaling uden mer betaling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites