Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Vil du låne en motorsav og en ishockey-maske? :D Jeg har lidt på fornemmelsen at vi bliver smidt ud af foreningen hvis jeg henvender mig til hende iklædt "Texas Chainsaw Massacre" udstyret? Just a feeling? Hun bor i stuen, så måske man skulle kaste stinkbomber ind af hendes vinduer? Eller tænde tørreskabet i kælderen om natten? For den larmer jo helt utroligt meget og holder hende vågen om natten... :p ------ Under"kællingen" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Hun bor i stuen, så måske man skulle kaste stinkbomber ind af hendes vinduer? Eller tænde tørreskabet i kælderen om natten? For den larmer jo helt utroligt meget og holder hende vågen om natten... :p Krig og terror kommer du ingen vegne med. Du skal være saglig og korrekt....og lade hende grave hendes egen grav, ved at lade hende om terroren. Det får kun jeres kort til at spille bedre, når i evt. går igang med klage-bureaukratiet i foreningen. Jeg synes i bare skal gøre som i plejer, og være ganske almindelige lejlighedsbenytter-beboere - og så lade hende gå i selvsving. Og så ellers bestemme jer for om i vil gå videre med sagen, udenom Fru Klappskalle nedenunder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Krig og terror kommer du ingen vegne med. Du skal være saglig og korrekt....og lade hende grave hendes egen grav, ved at lade hende om terroren. Det får kun jeres kort til at spille bedre, når i evt. går igang med klage-bureaukratiet i foreningen. Jeg synes i bare skal gøre som i plejer, og være ganske almindelige lejlighedsbenytter-beboere - og så lade hende gå i selvsving. Og så ellers bestemme jer for om i vil gå videre med sagen, udenom Fru Klappskalle nedenunder. Fru Klappskalle Ja, jeg vil også hellere opføre mig eksemplarisk så jeg ved at vi har vores på det rene hvis det her skulle udvikle sig... Jeg griner stadig over at hun ikke helt kunne forklare hvorfor hun sad i haven.. :p Kan mærke at vi slapper lidt mere af, for nu har vi været høflige og spurgt hende til hendes opfattelse af tingne og så følger vi de udmeldinger hun er kommet med... Måske jeg skulle være den søde nabo og høre hende om jeg skal komme med tips til at lydisolere hendes lejlighed ( ligesom nævnt tidligere ) Hun var meget hurtig til at sige at vi skulle isolere vores gulv, men det var inden vi var flyttet ind og der havde vi ingen anelse om hvordan tingene stod til her. Nu er jeg heller ikke den store handy-woman, men jeg vil da mene at det er lettere at isolere et loft end et gulv? Specielt når der er 4 meter til loftet at tage af... Hun må efterhånden have boet her så længe at der er penge i kassen til at få lavet sådan noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Nu er jeg heller ikke den store handy-woman' date=' men jeg vil da mene at det er lettere at isolere et loft end et gulv? Specielt når der er 4 meter til loftet at tage af...[/quote'] Det er da meget nemmere med gulvet. Du tager bare nogen 30cm tykke skumplader og lægger i hele lejligheden. Så kan man hverken hører når du går i høje hæle (eller Kim for den sags skyld ), kontorstole eller misse kasser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Måske jeg skulle være den søde nabo og høre hende om jeg skal komme med tips til at lydisolere hendes lejlighed ( ligesom nævnt tidligere ) Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg får den fornemmelse fra, men med "søde nabo" - går du så ikke slightly out of character. Tipsene til at lydisolere hendes lejlighed, øh, var det det med at fylde den med eksplosivt ekspanderende frigolit mens hun sidder i øreklapstolen og ind i det sidste lytter til sit yndlingsprogram (det med de mest irriterende mandsstemmer). :D vh Nils, 400 meter fra nærmeste "søde nabo" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Det er da meget nemmere med gulvet. Du tager bare nogen 30cm tykke skumplader og lægger i hele lejligheden. Så kan man hverken hører når du går i høje hæle (eller Kim for den sags skyld )' date=' kontorstole eller misse kasser [/quote'] Åh ja! Super idé! Så kan man vælte ud af sengen om morgenen uden at mærke et hårdt gulv! Det kunne blive lidt ligesom de legeland med små bolde der er i Ikea ( desværre kun for børn ) men bare med skumgummi! Måske også en god løsning på min kluntethed... så slår jeg mig ikke når jeg falder! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Jeg ved ikke rigtig' date=' hvor jeg får den fornemmelse fra, men med "søde nabo" - går du så ikke [i']slightly out of character. Tipsene til at lydisolere hendes lejlighed, øh, var det det med at fylde den med eksplosivt ekspanderende frigolit mens hun sidder i øreklapstolen og ind i det sidste lytter til sit yndlingsprogram (det med de mest irriterende mandsstemmer). :D vh Nils, 400 meter fra nærmeste "søde nabo" :) Okay, okay... det vil være påfaldende og yderst underligt hvis jeg pludseligt var den søde nabo ... Det er jo slet ikke i min natur! ... kan høre hun hoster, så jeg tror jeg går ned til hende i morgen med et dansk vidundermiddel mod hoste; RoundUp :D ... eller en adresse på en lokal ejendomsmægler! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 ... kan høre hun hoster' date=' så jeg tror jeg går ned til hende i morgen med et dansk vidundermiddel mod hoste; [b']RoundUp :D Nu kender vi díg igen. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 ... kan høre hun hoster' date=' så jeg tror jeg går ned til hende i morgen med et dansk vidundermiddel mod hoste; [b']RoundUp :D Se....dét er humor! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 vh Nils' date=' 400 meter fra nærmeste "søde nabo" :)[/quote']Larmer elge ikke heeeelt vildt!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Så er den desværre gal igen... Min mor er på besøg og i går aftes klokken 23.45 sad vi og så en film i sofaen da vores kattekilling hoppede ned af sofaen... Herefter blev vi virkelig udsat for P1! Hun spillede så højt at de glas vi havde stående på gulvet klirrede... Er på vej ned for at snakke med hende... Det kan bare ikke være rigtig at hun skal opføre sig på den måde! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Så er den desværre gal igen... Min mor er på besøg og i går aftes klokken 23.45 sad vi og så en film i sofaen da vores kattekilling hoppede ned af sofaen... Herefter blev vi virkelig udsat for P1! Hun spillede så højt at de glas vi havde stående på gulvet klirrede... Er på vej ned for at snakke med hende... Det kan bare ikke være rigtig at hun skal opføre sig på den måde! Hvorfor går du ikke ned med det samme, i situationen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Hvorfor går du ikke ned med det samme' date=' i situationen?[/quote'] Var dernede i går, hun åbnede ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Var dernede i går' date=' hun åbnede ikke...[/quote'] Ah ok, så er det jo svært... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Var dernede i går' date=' hun åbnede ikke...[/quote']Ok...er vi nu enige om at hun har fået de chancer hun skulle ha´!? Og hvad siger de andre naboer til at høre P1 kl 23:45? Klag...eller lev med det, og gør som i lyster i jeres lejlighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Ok...er vi nu enige om at hun har fået de chancer hun skulle ha´!? Og hvad siger de andre naboer til at høre P1 kl 23:45? Klag...eller lev med det, og gør som i lyster i jeres lejlighed. Var lige dernede for at snakke, men hun kiggede i dørspionen og lukkede ikke op... Damn, min tålmodighed er brugt... hun hører radio igen nu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Var lige dernede for at snakke, men hun kiggede i dørspionen og lukkede ikke op... Damn, min tålmodighed er brugt... hun hører radio igen nu... Altså hun virker lidt ude af kontrol... så en venskabelig samtale tror jeg sgu ikke hjælper. Bestyrelsen er mit bedste bud, du får nok ikke polisen til at tage dig seriøst hvis du ringer kl 11.24 og siger din nabo hører radio for højt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Altså hun virker lidt ude af kontrol... så en venskabelig samtale tror jeg sgu ikke hjælper. Bestyrelsen er mit bedste bud' date=' du får nok ikke polisen til at tage dig seriøst hvis du ringer kl 11.24 og siger din nabo hører radio for højt...[/quote'] Styrelsen er også min sidste mulighed nu, orker bare ikke mere af det her... Tror jeg vil gøre alt for at der kan komme nogle lydmålere op så vi kan få defineret at det ikke er os der er noget galt med... Tror jeg vil gå over og se om bestyrelsesformanden er hjemme... Det her kan bare ikke fortsætte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Altså hun virker lidt ude af kontrol... så en venskabelig samtale tror jeg sgu ikke hjælper. Bestyrelsen er mit bedste bud' date=' du får nok ikke polisen til at tage dig seriøst hvis du ringer kl 11.24 og siger din nabo hører radio for højt...[/quote'] Tror Trine har helt ret. Men hvis naboen spiller høj musik sent så ring til polisen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Tror Trine har helt ret. Men hvis naboen spiller høj musik sent så ring til polisen.. Tror ikke de kan gøre så meget når det kun er i 5 minutter eller lignende... det er også første gang hun gør det om aftenen/natten... Måske jeg skulle have tænkt så langt, så bliver det vel registreret et sted i deres journaler og så står jeg bedre i forbindelse med foreningen og en mulig klage over hende.. Jeg ved dog ikke om jeg direkte vil klage over hende, men måske mere høre foreningen om der er noget vi kan gøre for at løse det i fællesskab. Jeg gider ikke bo ovenpå en tikkende bombe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Styrelsen er også min sidste mulighed nu, orker bare ikke mere af det her... Tror jeg vil gøre alt for at der kan komme nogle lydmålere op så vi kan få defineret at det ikke er os der er noget galt med... Tror jeg vil gå over og se om bestyrelsesformanden er hjemme... Det her kan bare ikke fortsætte... Lydmåleren tror jeg ikke hjælper. Men når problemet står på, så gå over og snak med bestyrrelsesformanden for så kan personen jo høre det. Sørg for at dokumenter ting, har i et video kamera, så optag det osv .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Lydmåleren tror jeg ikke hjælper. Men når problemet står på' date=' så gå over og snak med bestyrrelsesformanden for så kan personen jo høre det. Sørg for at dokumenter ting, har i et video kamera, så optag det osv ..[/quote'] Problemet er jo bare at når hun gør det for at tyrannisere så varer det jo ikke længe... men vil forsøge mig med noget optager-værk... Damn, hvor tager det bare glæden ved at bo sådan en dejligt sted... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Er der ikke nogen af de andre naboer, som du kan rotte dig sammen med? De er vel heller ikke så glade for at høre P1 for fulde drøn omkring midnat. I en retfærdig verden ville man kunne lokke hende til at skrue så højt op at hun endte med at gøre sig selv tunghør - problem solved! :D Men så retfærdig er verden nok desværre ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2006 Er der ikke nogen af de andre naboer, som du kan rotte dig sammen med? De er vel heller ikke så glade for at høre P1 for fulde drøn omkring midnat. I en retfærdig verden ville man kunne lokke hende til at skrue så højt op at hun endte med at gøre sig selv tunghør - problem solved! :D Men så retfærdig er verden nok desværre ikke. Har lige snakket med vores overbo, hun har ingenting hørt omkring det tidspunkt da hun sov... Manden ved siden af os bor i USA... Lejligheden på hendes højre hånd er en flyskole hvor der ikke er nogen efter klokken 22 og dem på hendes venstre kan ikke høre hende... Jeg kontakter foreningen og tager den derfra... Det her må bare slutte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Hæng i, det skal nok lykkes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites