Jump to content
Madsen

Nogen der har erfaringer med boligforeninger og klagende naboer?

Recommended Posts

I kan jo glæde jer over' date=' at I nu i et eller andet omfang har fået et mere normalt og afspændt forhold til jeres medbo. Det er måske ikke perfekt, men et første skridt i den rigtige retning har jo også ret. Så til lykke! :)[/quote'] Jo tak, det er også ekstremt positivt i forhold til tidligere :) Der er i hvertfald lagt an til dialog og bedre kommunikation, hvilket jo er at foretrække i stedet for svensk P1 :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo tak, det er også ekstremt positivt i forhold til tidligere :) Der er i hvertfald lagt an til dialog og bedre kommunikation, hvilket jo er at foretrække i stedet for svensk P1
Æv altså, her havde jeg købt chips og cola og ventede på næste omgang :fight: og så er I begyndt at SNAKKE med hinanden :surprise: Vi må håbe hun blev flov over situationen og måske simpelthen selv var for kejtet til at kommunikere på en voksen måde. Det der larmer når man skruer op for P1 må jo være bassen fra folks stemmer ?? Bortset fra Studio 1 kl. 16.00 og måske Sommar kl. 13.05 så ved jeg ikke hvad P1 er til for. Det fungerer måske som arbejdsmarkedsprojekt for alle de mediemennesker der blive uddannet :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Æv altså, her havde jeg købt chips og cola og ventede på næste omgang :fight: og så er I begyndt at SNAKKE med hinanden :surprise: Vi må håbe hun blev flov over situationen og måske simpelthen selv var for kejtet til at kommunikere på en voksen måde. Det der larmer når man skruer op for P1 må jo være bassen fra folks stemmer ?? Bortset fra Studio 1 kl. 16.00 og måske Sommar kl. 13.05 så ved jeg ikke hvad P1 er til for. Det fungerer måske som arbejdsmarkedsprojekt for alle de mediemennesker der blive uddannet :confused:
hehe ja uretfærdigt som folk går i dialog i stedet for. Hvad skal der så blive af lidt krig og Supermule er åbenbart på ferie, så ham kan man heller ikke diskutere med og efter at have slæbt en 90 kilos sofa fra Første sal ned i kælderen, så gider jeg ikke meget andet end at kigge herinde og så sker der ingen ting.. skuffende siger jeg bare..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æv altså' date=' her havde jeg købt chips og cola og ventede på næste omgang :fight: og så er I begyndt at SNAKKE med hinanden :surprise:[/quote']Frøken P1 er nok bare en vendekåbe, som, udover at være ekstremt sensitiv, også er konfliktsky... Lad os se hvordan sagerne udvikler sig. Jeg håber på det bedste for Camilla og Pussåååår. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Frøken P1 er nok bare en vendekåbe, som, udover at være ekstremt sensitiv, også er konfliktsky... Lad os se hvordan sagerne udvikler sig. Jeg håber på det bedste for Camilla og Pussåååår. :)
Men på den anden side ... hvad skal vi så få tiden til at gå med?!?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hun går i kriger-mode igen, så skal i bare tage Sommarens one-hit-wonder "Boten Anna" på anlæget, så gør i hende sur, og åbentbart jxhab glad. En double whammy hvis man spørger Steve Buschemi! Gør som os hvis det fortsætter, flyt på landet! Dér er der friere forhold til skydevåben, sprængstoffer og piftning af naboens dæk i nattens mørke...;) Iøvrigt må man skyde alle katte uden halsbånd, og min kone undrer sig pt. meget over hvorfor naboerne har været hjemme hos os og spørge til om vi har set deres katte...:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hvis hun går i kriger-mode igen, så skal i bare tage Sommarens one-hit-wonder "Boten Anna" på anlæget, så gør i hende sur, og åbentbart jxhab glad. En double whammy hvis man spørger Steve Buschemi! Gør som os hvis det fortsætter, flyt på landet! Dér er der friere forhold til skydevåben, sprængstoffer og piftning af naboens dæk i nattens mørke...;) Iøvrigt må man skyde alle katte uden halsbånd, og min kone undrer sig pt. meget over hvorfor naboerne har været hjemme hos os og spørge til om vi har set deres katte...:fight:
haha ja du har en pointe.. hehe ja boten Anna er sjov, men det er også bare fordi den er super nørdet den sang =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm... har boet på landet, og det er også planen efter det her.. Dog kan jeg ikke se det som nogen fordel at man må skyde katte uden halsbånd!! :eek: De stakkels små pus!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Åh jo, det er bassen fra stemmerne! På vej hjem fra dyrlægen i går hørte vi nemlig P1 og det handlede om at mænd med manglende sexliv ofte havde hjerteproblemer da det åbenbart havde noget med de små blodårer rundt i kroppen at gøre... Led man af et manglende seksliv skulle man kontakte lægen som ville ordinere fornuftig mad og motion... Tror det er oplysning til borgerne... og "værterne" er noget af det kedeligste jeg til dato har hørt!! Er da lidt ked af at jeg nu har spoleret en potentiel popcornstråd, men jeg er desuden helt sikker på at det ikke er slut endnu... Kattene har nemlig lige taget en ordentlig tur henover gulvet, så hvis hun sov, så er hun vågnet nu :D Og så kan hun jo se frem til nyt køkken og bad der skal renoveres! Åh fryd! Faktisk sagde hun til kæresten at hun og andre havde undret sig over hvornår vi var færdige med at renovere... Ser du, vi har ikke gjort noget siden marts måned, og det burde hun da af alle vide siden det åbenbart er meget mere lydt mellem vores lejligheder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Åh jo, det er bassen fra stemmerne! På vej hjem fra dyrlægen i går hørte vi nemlig P1 og det handlede om at mænd med manglende sexliv ofte havde hjerteproblemer da det åbenbart havde noget med de små blodårer rundt i kroppen at gøre... Led man af et manglende seksliv skulle man kontakte lægen som ville ordinere fornuftig mad og motion... ...
Haha det er god humor, hvornår definere man om man har et manglende sexliv, det må vel komme an på ens behov og lyst eller ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm... har boet på landet, og det er også planen efter det her.. Dog kan jeg ikke se det som nogen fordel at man må skyde katte uden halsbånd!! :eek: De stakkels små pus!!
Det er da 'humanere' end at lade dem fryse / sulte ihjel (hvis de er forvildede), drukne dem eller hvad visse dyreplagere kan finde på. Du må ikke skyde en fremmed kat før du ved om den har et chip i nakken (kan kun opdages med stregkodelæser). En anekdote om naboer og husdyr: Min moster og hendes mand fik fat i en mår for et stykke tid siden, sådan en af de der djævle der rykker hele isoleringen op, de fik lukket garageporten, jaget den ind i et hjørne og smækkede til den med en spade. Efter et stykke tid kom de nye naboers 10-årige pige om hun måtte gå ind i deres have for at lede efter sin iller, der var sluppet ud af sit bur ..... Min moster blev helt ude af den og nåede i løbet af tre sekunder at tænke igennem hvad der ville ske med det nye naboforhold hvis hun fortalte / IKKE fortalte sandheden :scared: Moster krøb til korset og den stakkels pige var utrøstelig da hendes forældre fiskede illeren op ad skraldespanden, og den skulle selvfølgelig begraves på en ordentlig måde :rolleyes: Sådan kan det gå hvis man ikke kender sine naboer og deres vaner og husdyr. Boten Anna, ja det er en RÆDSELSFULD ''sang''. Den kan sikkert knække P1. Sørg bare for at I har et stærkere anlæg end naboen ;) Har I forresten tænkt på at svenske radiooplæsere tit er både meget dybe med bassen OG nasale ?? Det går lige gennem mur og gulv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du må ikke skyde en fremmed kat før du ved om den har et chip i nakken (kan kun opdages med stregkodelæser).
Du må heller ikke skyde katte på din ejendom før end du har annonceret det i pressen eller henvendt dig til myndighederne jf. dansk ret på området ( aner intet om svensk ) ... synes nu pænt meget om Boten Anna... :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... synes nu pænt meget om Boten Anna... :love:
Above & Beyond "Alone Tonight", pænt vendt 90 grader nedad i gulvbrædderne og max loudness...ville også gi´ hende spasmer dernede ;) Nå...back on topic :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Above & Beyond "Alone Tonight", pænt vendt 90 grader nedad i gulvbrædderne og max loudness...ville også gi´ hende spasmer dernede ;) Nå...back on topic :rolleyes:
Vi er jo blevet gode venner nu, så de tanker tænker jeg slet slet ikke... :laugh: ... og siden samtalen har hun ikke hørt høj radio... underligt nok...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Vi er jo blevet gode venner nu' date=' så de tanker tænker jeg slet slet ikke... :laugh: ... og siden samtalen har hun ikke hørt høj radio... underligt nok...[/quote'] Hehe ellers kan jeg sagtens kompilere en række numre til dig, som i kan bruge i de hårde tider =) ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe ellers kan jeg sagtens kompilere en række numre til dig' date=' som i kan bruge i de hårde tider =) ..[/quote'] Det kunne nu være rart, men jeg tror jeg må forsøge at være den søde overbo og ty til samtaler og voksen kommunikation... ... var for hurtig med at sige at hun ikke hører høj radio... hun er i gang igen nu... med svensk P1 :sick: ... sikkert fordi vi har lavet en misse-foder-kasse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... var for hurtig med at sige at hun ikke hører høj radio... hun er i gang igen nu... med svensk P1 :sick: ... sikkert fordi vi har lavet en misse-foder-kasse...
Hvad-ehh...har du tjekket om hun har høre-apparat, eller måske bare en defekt volumenknap på hendes radio!? :surprise: Nu kan du snart ikke gi´ hende ret mange chancer mere....én til - så er det den hårde måde. Vær´ sikker på at hun forstår dét, når Pussååårr går ned og snakker med hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad-ehh...har du tjekket om hun har høre-apparat, eller måske bare en defekt volumenknap på hendes radio!? :surprise: Nu kan du snart ikke gi´ hende ret mange chancer mere....én til - så er det den hårde måde. Vær´ sikker på at hun forstår dét, når Pussååårr går ned og snakker med hende igen.
Tror bare hun er defekt? :rolleyes: Til hendes forsvar var det ikke så længe, men det virker da lidt suspekt at det sker hver gang vi laver noget hun har klaget over... Måske er det ikke så meget Pussssåååår's tur næste gang... men min *GYYYYYSSSS!* :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites