Jump to content
cbpwr

Hvad skete der lige med bensin priserne igår?

Recommended Posts

Hejsa Alle. Hvad skete der med benzin priserne i går (ja og idag). I går da jeg kørte på arbejde var de nede omkring de 11.40 og imorges var den 12.75, her til aften var den nede på 12.50. Sjovt nok ligger der en preem lige ved siden af de andre (eller inde for ca. 200m), de holder den på 11.40. Der er jo næsten ved at nærme sig danske tilstande, hvis vi skal til at tanke til ca. 13kr :( i Helsingør lå en L-92 på 10.65 på Jet. Mens synes det er vidt den kan stige over 1kr på under 8 timer. -Claus-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Alle. Hvad skete der med benzin priserne i går (ja og idag). I går da jeg kørte på arbejde var de nede omkring de 11.40 og imorges var den 12.75, her til aften var den nede på 12.50. Sjovt nok ligger der en preem lige ved siden af de andre (eller inde for ca. 200m), de holder den på 11.40. Der er jo næsten ved at nærme sig danske tilstande, hvis vi skal til at tanke til ca. 13kr :( i Helsingør lå en L-92 på 10.65 på Jet. Mens synes det er vidt den kan stige over 1kr på under 8 timer. -Claus-
Der sker vist nok et eller andet nede i mellemøsten lige nu og det kunne jo være derfor :) Der er mange der rasler med sablerne dernede og når de står for den største del af olieproduktionen i verdenen, så sker den slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tankede V-Power i lørdags til 13.49 SEK/liter :eek::rolleye: Men altså, man kan vælge at køre i en bil der kører langt på literen, og derfor er literprisen interessant. Eller også kan man vælge en bil der suger benzin som vi andre suger øl, og så kan det sgu være ligemeget med om prisen er 11 kr eller 13 kr :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tankede V-Power i lørdags til 13.49 SEK/liter :eek::rolleye: Men altså, man kan vælge at køre i en bil der kører langt på literen, og derfor er literprisen interessant. Eller også kan man vælge en bil der suger benzin som vi andre suger øl, og så kan det sgu være ligemeget med om prisen er 11 kr eller 13 kr :D
Du har så valgt både at suge øl og køre kort på literen ?? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har altså kun råd til en af delene, så jeg må nøjes med øllene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
De er godt pressede benzinselskaberne i Sverige altså. De ligger i desideret priskrig med hianden, men de er tæt på smertegræsen, så derfor ser man hyppigere en synergi i priserne, altså at de ligner hinanden på de forskellige tanke, nogle ville råbe priskartel men tjah..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja ALDRIG køre bil mens man drikker...sæt nu man spilder skidtet :laugh: :laugh: :laugh:
Langt sugerør ned i dåseøllen som står i kopholderen =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites