Jump to content
Raveie

Trådløs router

Recommended Posts

Der findes en løsning til det du ønsker der. Der var en test i det nyeste PC world mener jeg det var. Kigger lige når jeg kommer hjem.
Helt perfekt. Jeg vil nemlig helst have det hele samlet i en enhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helt perfekt. Jeg vil nemlig helst have det hele samlet i en enhed.
Så skal du have fat i noget der hedder NAS (Network Area Storage) En enhed, der har som du ønsker, har indbygget harddisk og er ikke afhængig af en tændt pc!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker gutter. Det er lige præcis dem her jeg har ledt efter. Har kigget lidt på dem, er det mon muligt at bestille en af dem her fra Eu. Da jeg ellers kommer til at betale minimum 1000.- i told.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker gutter. Det er lige præcis dem her jeg har ledt efter. Har kigget lidt på dem' date=' er det mon muligt at bestille en af dem her fra Eu. Da jeg ellers kommer til at betale minimum 1000.- i told.[/quote'] Det er da nogen dyre løsninger?? Jeg ville nok købe en alm. trådløs router og en alm netdisk.. Ok ikke samme enhed, men netdisken kan jo stå hvorsom helst. http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=130697

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Takker gutter. Det er lige præcis dem her jeg har ledt efter. Har kigget lidt på dem' date=' er det mon muligt at bestille en af dem her fra Eu. Da jeg ellers kommer til at betale minimum 1000.- i told.[/quote']Handler du indenfor EU, så slipper du for told, ja :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Handler du indenfor EU' date=' så slipper du for told, ja :th2:[/quote'] I know. Men de to links er fra sider udenfor Eu, jeg har prøvet at søge her i Danmark. Men der er der kun skrevet artikler om disse to :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm jeg kom for sent kan jeg se. SMCs EZ Connect SMCWAPS-G kan alt hvad du eftersøger. Et acces point med indbygget serversoftware, man kan bygge en 2½ HDD ind i den, og der er mulighed for tilslutning af flere gennem 2* USB. Nååå ja, og så koster den ikke engang 1/3 af den du fandt der... Har den herhjemme, men har været for doven til at lege med NAS delen endnu, men med 2 bærbare og en stationær vi aldrig bruger, er det klart vejen frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm jeg kom for sent kan jeg se. SMCs EZ Connect SMCWAPS-G kan alt hvad du eftersøger. Et acces point med indbygget serversoftware, man kan bygge en 2½ HDD ind i den, og der er mulighed for tilslutning af flere gennem 2* USB. Nååå ja, og så koster den ikke engang 1/3 af den du fandt der... Har den herhjemme, men har været for doven til at lege med NAS delen endnu, men med 2 bærbare og en stationær vi aldrig bruger, er det klart vejen frem.
Ærgeligt at du ik skrev tidligere :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm jeg kom for sent kan jeg se. SMCs EZ Connect SMCWAPS-G kan alt hvad du eftersøger. Et acces point med indbygget serversoftware, man kan bygge en 2½ HDD ind i den, og der er mulighed for tilslutning af flere gennem 2* USB. Nååå ja, og så koster den ikke engang 1/3 af den du fandt der...
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=193785

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites