dalbjerg 10 Anmeld indhold Skrevet July 23, 2006 Nogen der ved om sådan noget findes i Malmö ??? I mit flyttero, er jeg ved at ryge lidt op, og hvis andre kan bruge det nede syd/øst på, så vil jeg da ikke bare smide det ud :)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Desværre ved jeg ikke om der findes sådan nogle tøj containere i Malmø. Et stort plus skal du have, fordi du tænker lige som mange af os andre. "At man ikke bare smider ud, hvis andre kan bruge det" For det er der desværre alt for mange i denne verden der gør. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Det findes, har nemlig selv brugt den. Norra Vallgatan :-) Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Det findes, har nemlig selv brugt den. Norra Vallgatan :-) Mvh Dennis Nemlig, lige overfor Røde Kors's hus :th2: Det er nogle blå kasser der står ud til vejen, og jeg mener at der står "kläder skaber utvikling"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lingon 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Nogen der ved om sådan noget findes i Malmö ???.. Kort over Myrornas indsamlingsbeholdere findes på: http://www.myrorna.se/gavor/boxar.htm De tager vist også imod klæder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Der er omme bag ved tanken i Bunkeflostrand, men ved jo ikke lige hvor du bor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hec 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2006 Der er også en lige ved ön i Limhamn - overfor Cementa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2010 Ledte selv efter et sted at komme af med noget aflagt tøj, så strikkede lige hurtigt denne sammen som viser de steder Myrorna har deres "Klädboxar" i Malmö :) http://goo.gl/maps/KSX3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2010 Jeg afleverer til Emmaus. De har et loppemarked og man kan afleverer alt fra tøj til møbler. http://www.emmaus.se/ N Bulltoftavägen 65 D 212 43 MALMÖ Jeg har et barn på 6 år og hun har fra helt lille været vant til at hver 3. måneden rydder vi op i hendes legetøj. Det hun ikke længere leger med - giver vil til Emmaus og så kigger på sammen på deres plakater for at se hvilket land og projekt pengene går til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Jeg er begyndt at tænke mere end 2 gange over hvor tøjet går hen. Jeg hørte fra en kollega der er Afrikansk gift at herboende Afrikanere er med til at sortere tøjet når de er "hjemme" på ferie at de sorterer mærketøj fra og tager det tilbage til Sverige. Her bliver det så solgt på Tradera. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Hvad med Jägersro center? Ikke for længe siden har jeg afleveret masser af tøj og sko til børn i udlandet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2010 Nemlig, lige overfor Røde Kors's hus :th2: Det er nogle blå kasser der står ud til vejen, og jeg mener at der står "kläder skaber utvikling"... Hvem ejer de blå kasser eller spurgt på en anden måde, hvem donerer man tøjet til? Har en del liggende, der har ventet på at jeg fandt et sted at levere det til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MartinT 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2011 Har ledt efter sådan et stedlænge, godt med lidt info :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites