Jump to content
dalbjerg

Tøj-container til genbrug (UFF, Røde Kors o.l.)

Recommended Posts

Desværre ved jeg ikke om der findes sådan nogle tøj containere i Malmø. Et stort plus skal du have, fordi du tænker lige som mange af os andre. "At man ikke bare smider ud, hvis andre kan bruge det" For det er der desværre alt for mange i denne verden der gør. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det findes, har nemlig selv brugt den. Norra Vallgatan :-) Mvh Dennis
Nemlig, lige overfor Røde Kors's hus :th2: Det er nogle blå kasser der står ud til vejen, og jeg mener at der står "kläder skaber utvikling"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg afleverer til Emmaus. De har et loppemarked og man kan afleverer alt fra tøj til møbler. http://www.emmaus.se/ N Bulltoftavägen 65 D 212 43 MALMÖ Jeg har et barn på 6 år og hun har fra helt lille været vant til at hver 3. måneden rydder vi op i hendes legetøj. Det hun ikke længere leger med - giver vil til Emmaus og så kigger på sammen på deres plakater for at se hvilket land og projekt pengene går til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er begyndt at tænke mere end 2 gange over hvor tøjet går hen. Jeg hørte fra en kollega der er Afrikansk gift at herboende Afrikanere er med til at sortere tøjet når de er "hjemme" på ferie at de sorterer mærketøj fra og tager det tilbage til Sverige. Her bliver det så solgt på Tradera.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nemlig, lige overfor Røde Kors's hus :th2: Det er nogle blå kasser der står ud til vejen, og jeg mener at der står "kläder skaber utvikling"...
Hvem ejer de blå kasser eller spurgt på en anden måde, hvem donerer man tøjet til? Har en del liggende, der har ventet på at jeg fandt et sted at levere det til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites