Jump to content
Mc.Kinnell

Tandlæge ... garanti ?? ...

Recommended Posts

Nu har gemalen endnu engang været til tandlæge for en tand som vores lokale tandlæge "fixede" tilbage i 2002 ... det er nu 2. gang at en anden tandlæge vudere at det ikke er lavet godt nok og det er nu 2. gang at gemalen med bøjet hoved og tandpine må gå til den lokale tandlæge og få den fixet igen .... Mit spørgsmål er nu ... findes der nogen garanti for tandlæge arbejde ?? Er der et eller andet "tandläkareråd" man kan gå til og klage ?? Vi havde bestemt at vi ville ha en ny tandlæge da vi ikke er tilfredse med den nuværende pga. for meget sjusk, men med denne tand er han nød til at gå til hende igen ellers skal han betale det fulde beløb for at få det lavet hos en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke noget svar - men måske samme problem - i bogstavelig forstand. Ikke fordi vi skal udlevere nogen - men bor den omtalte tandlæge på Ramsbovägen?
;) Der findes kun en tandlæge i byen ... så ja ... det er vel ikke den samme du har problemer med ????????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
;) Der findes kun en tandlæge i byen ... så ja ... det er vel ikke den samme du har problemer med ????????
Vel ikke direkte problemer med tandlægen ;) - men et stykke arbejde som hun har præsteret - derfor har jeg også interesse i spørgsmålet om garanti.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites