Jump to content
alex

Gas til terassevarmer ?

Recommended Posts

Hejsa, jeg skal ud og finde mig en flaske+gas til vores nyerhvervede terasse varmer ;o) Hvor gør man det nemmest og til fornuftig pris i Malmö (den skal jo nok fyldes op et par gange i løbet af sæson'en) ? Har umiddelbart tænkt Bauhaus, Benzinstationer, ? Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa, jeg skal ud og finde mig en flaske+gas til vores nyerhvervede terasse varmer ;o) Hvor gør man det nemmest og til fornuftig pris i Malmö (den skal jo nok fyldes op et par gange i løbet af sæson'en) ? Har umiddelbart tænkt Bauhaus, Benzinstationer, ? Mvh Alex
Prøv om du kan finde en brugt gasflaske. De koster KASSEN hvis du køber dem på en tankstation. Jeg gav 12-1300 SEK i "depositum" for min 5 liters flaske. De penge får man ikke retur hvis man vil sælge den. Til gengæld er det ikke så dyrt at genfylde den. Mener jeg gav 250 SEK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Bauhaus har dem, men som MC Manden skriver, så er de lidt dyre.. ren med 1200 - 1300 kroner og så 200-300 i refill.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ved ikke hvorfor det skal være så dyrt i SE.. Købte derfor min i Silvan i DK: 600 kr for en 13 liters. 150 for en "refill". Må da være til at bytte i SE, når det er tid til en refill (om 10-20 år, da det bruges til en gasgrill med lavasten.. :rolleyes: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja, ved ikke hvorfor det skal være så dyrt i SE.. Købte derfor min i Silvan i DK: 600 kr for en 13 liters. 150 for en "refill". Må da være til at bytte i SE, når det er tid til en refill (om 10-20 år, da det bruges til en gasgrill med lavasten.. :rolleyes: )
det tror jeg nok også jeg kommer til, der er væstenlig forskel på 600 kroner og de 1200 - 1300 kroner Bauhaus vil have .. =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites