Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2006 det lyder da som det vilde vesten sådan som de opererer i Västra Hamnen. og de kan blive ved så længe de ikke gør noget regelret kriminelt. jeg tror det er Länsstyrelsen der skal have check på det. så ja, lad os advare folk mod at bruge dem, problemet er vel bare at der strømmer nye danskere til, der lader sig dupere. og lad mig bare hviske dét en køn pige allerede ved; man kommer tredobbelt så langt med et godt udseende end med en genihjerne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2006 Nu er det jo ikke kriminelt at se godt ud og sådan set heller ikke at være en skovl. Varningen - eller hvad det hedder - skriver - eller har fået nogen til at gøre det for sig - at det skal være en lystfyldt oplevelse at handle bolig med dem. De henvender sig blot til det segment, der er parat til at betale et sekscicret beløb for at få deres lejlighed solgt af en (statsgodkendt og registreret) bimbo. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2006 Utroligt man kan sælge boliger på The Blonde/Boobie-effekten. Men de klarer sig vist meget godt, med deres model-bureau af et firma. Jeg vil, for fremtiden, kun vælge grimme mæglere...så er jeg da sikret...eller...:D Bjurfors, som solgte min lejlighed sidst, var også en kende hurtige til at få den skippet af. Men jeg tænkte først nærmere over det bagefter, da jeg gerne ville have den solgt lidt hurtigt. Derudover fik jeg, synes jeg selv, super god service og information fra min sidste mægler ved køb: Lind & Co. -> http://www.maklarelind.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2006 Er da egentlig glad for at "Varningen" (good one, Nils :D ) ikke sætter standarden for svenske mæglere. Det ærgrer mig stadig lidt at jeg ikke fik den lejlighed, for den passede godt til det jeg var ude efter. Men skidt pyt, der er jo masser af andre fede lejligheder! Vi skal jo nok heller ikke være stolte af vores ejendomsmægler standard, tænk bare på Nørrisgård/Norvig incorporated! Har selv haft en noget blandet fornøjelse med en mægler der skulle sælge min lejlighed. De lover og lover, men der sker ikke det store... Det skal lige siges til Jessicas forsvar, at hun var "hämsk ledsen" over at hun fuldstændig havde overset min interesse, og at hun selv ringede til mig. Så selv om man ikke er den skarpeste mægler kan man altså godt være menneskelig ...og se tæskegodt ud! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Tror man kan liste uheldige historier om alle mæglere. Jeg skal ikke forsvare nogle mæglere overhovedet, men jeg har både købt og solg gennem Villa & Vaningen nogle gange, og jeg har været fint tilfreds med dem. De har solg ret hurtigt og overfor mig som køber har de været meget informative. Det finder både mæglere som ikke ligner modelbereuer og påstår de kan sælge for højere priser, dem har jeg også oplevet nogle af, og kan godt give lignende eksempler om 4-5 mægler firmaer i Malmö. Der er mæglere som har gevaldig rod i deres papir, glemmer at møde op i banken på underskriftsdagen, skriver forkerte priser når de annoncerer ens bo, det er heller ikke helt i top. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Ok jeg ved det... den er løbet af sporet.. Jeg var lige inde og lure igen, og kunne simpelthen ikke lade være: Beskrivelsen af Malin: "Seriös och ordentlig med många järn i elden..." :D :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 ja, og Jessica som er en "frisk fläkt"... De er sgu for sjove... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 ja' date=' og Jessica som er en "frisk fläkt"... De er sgu for sjove... :D[/quote'] Heh heh heh :D Den havde jeg sgu' overset :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Mærkeligt at de kan slippe afsted med de kontaktannonceagtige småsexuelle undertoner. BR (Fætter) blev dømt for kønsdiskrimination af den svenske forbruger ombudsmand fordi der i deres katalog stod noget i retning af: Dukkekøkken kr. 179,75 Hvad en hver lille pige ønsker sig til jul Der BURDE have stået: Dukkekøkken kr. 179,75 Hvad en hver lille dreng og pige ønsker sig til jul eller Dukkekøkken kr. 179,75 Hvad et hvert lille barn ønsker sig til jul Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Xenius 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Ja, der er alltså noget tude-tosset lovgivning herovre til tider.. Tænk at bruge tid og ressourcer på sådan noget pjat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Vi købte faktisk vores bolig i Lund gennem Våningen, og det var Johan L. der var mægler. De er gode til at sælge "billige" boliger, det var ihvertfald det vi fik ud af det, måske fordi de er mere end almindeligt ivrige for at sælge hurtigt. Derfor var det ikke dem vi selv ville vælge til at sælge vores bolig, og det til trods for, at vi rent faktisk har sat vores bostadsrät tilsalg pga. køb af villa, men ikke med deres hjælp - nej tak! Med huskøbet fulgte der ellers en flot pakke med et gavekort der ville give 10% rabat på mæglersalæret, et par ubrugelige kuglepenne og 2 viskestykker med deres firmatryk på - vi har dem stadigvæk! Men nej tak! til at bruge dem selvom de er unge og smukke med en anderledes sælgende hjemmeside. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites