Madsen 10 Anmeld indhold Skrevet July 18, 2006 Udover badeværelset, så skal vi også have skiftet det gamle oldtidskøkken ud med et nyt køkken fra Ikea . Vi er blevet oplyst om at det koster mellem 12-15.000 SEK for at få det installeret, men vi kan ikke finde info om hvad disse penge inkluderer. Jeg kunne frygte at de 12-15k er for tømrerarbejdet og vi derfor skal ud og finde en vvs'er, en elektriker og en til at bøvle med vores gas... Er der nogen herinde der har købt et ikea køkken og derfor ved hvad disse penge inkluderer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Nu har vi inte köpt IKEA, men Vordingborg, men jag undrar om det inte är detsamma. Uppsättning innebär det. Uppsättning. Inget annat. Vi fick själv ordna allt annat.De drog ledningarna till spotlightsen, men de koplpade inte in någonting. Vi betalde 14.000 Sorry.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Nu har vi inte köpt IKEA, men Vordingborg, men jag undrar om det inte är detsamma. Uppsättning innebär det. Uppsättning. Inget annat. Vi fick själv ordna allt annat.De drog ledningarna till spotlightsen, men de koplpade inte in någonting. Vi betalde 14.000 Sorry.... Tak for svaret :th2: Det var mange mange penge for noget tømrerarbejde! Tror vist jeg skal have fat i mine tømrer-venner og se om der ikke er en der kan gøre det lidt billigere, for der skal jo betales for vvs, el og gas alligevel, og det er nok heller ikke helt billigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Ikke at jeg skal gøre mig klog på det, men er et ikea køk ikke saml selv?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Ikke at jeg skal gøre mig klog på det' date=' men er et ikea køk ikke saml selv??[/quote'] Jo, men det er som med andre køkkener muligt at hyre nogle til at samle det og sætte det op for en. Ikea anbefaler nogle bestemte håndværkere som kender til systemerne, men det er ikke svært og skulle være muligt for almindelige mennesker med lidt håndværkersnilde at samle.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Ok.. bare fordi jeg selv havde overvejet at købe ikea køk og selv sætte det hele op.. Det er alligevel mange penge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Ok.. bare fordi jeg selv havde overvejet at købe ikea køk og selv sætte det hele op.. Det er alligevel mange penge Ja det er mange penge, og tror også fint man kan spare en del penge ved at finde en tømrer-ven der vil hjælpe en lidt... På Ikeas hjemmeside er der et dejligt program som man kan hente, der kan man selv designe sit køkken og se hvor meget det kommer til at koste... ret fedt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Jeg har lavet et lille Ikea-projekt og det er uhyre nemt at have med at gøre. Også det lille program, hvor man kan flytte rundt på elementerne og få en liste ud med alle byggeklodserne på inkl. pris. De problemer, der er, kommer ikke fra Ikea, men fra de ting, der nu engang opstår undervejs - f.eks. rør og ledninger, der skal føres igennem. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Jeg overvejer også et Ikea køkken. Måske vi skulle slå os sammen, og så sætte dem op ved fælles hjælp ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Jeg overvejer også et Ikea køkken. Måske vi skulle slå os sammen' date=' og så sætte dem op ved fælles hjælp ?[/quote'] Lyder som en god idé, men vi har besluttet os for ikke selv at rode med det... resten af lejligheden har vi selv renoveret, så nu vil vi se andre gøre det... Men hvis vi finder en billig tømrer fra KBH kan vi måske høre om han er interesseret i at ordne flere køkkener? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 billig tømrer Good luck Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Good luck Good friends Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Jeg satte selv et IKEA køkken op i min gamle lejlighed... og lad mig sige jeg er ikke handyman... men det var faktisk lige til at gå til. Fik dog en tømmer til at lave bordpladen rigtigt, men det kan man få lavet for en rimelig pris hvis man kender en tømmer :) Og kvaliteten af IKEAs køkken er helt i top.. også efter fagfolks udtagelser.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Jeg satte selv et IKEA køkken op i min gamle lejlighed... og lad mig sige jeg er ikke handyman... men det var faktisk lige til at gå til. Fik dog en tømmer til at lave bordpladen rigtigt, men det kan man få lavet for en rimelig pris hvis man kender en tømmer :) Og kvaliteten af IKEAs køkken er helt i top.. også efter fagfolks udtagelser.. Det lyder betryggende :th2: Og det med kvaliteten; Kæresten arbejder selv for HTH-køkkener i KBH og rygtet siger at alle køkkener er ens, bortset fra låger, hængsler og diverse ekstraudstyr... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Ikea er bare så godt. Vi satte selv Ikea kökken op i vores gamle hus. Meget enkelt, alle delene var der o.s.v. Når vi en dag skal bytte her bliver helt klart Ikea igen, Vi har haft Vordingborg , men den kan slet ikke leve op til Ikea kvaliteten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Vi satte selv Ikea kökken op i vores gamle hus. Meget enkelt, alle delene var der o.s.v. Når vi en dag skal bytte her bliver helt klart Ikea igen, Vi har haft Vordingborg , men den kan slet ikke leve op til Ikea kvaliteten. Det lyder bare dejligt! :th2: Vi var ude at bestille køkkenet i går, og havde i mellemtiden undersøgt hvordan det var at samle... Er noget chokeret over hvor let det lader til at være! Vi har ihvertfald fået mod på at gøre det selv og spare de penge på at få monteringshjælp.. Servicen derude har også bare været helt fantastisk! Faktisk tror jeg at det oldgamle køkken vi har i forvejen er blevet fornyet med nogle ikea låger og hængsler for mange mange år siden, hvis det da ikke er et helt ikea-køkken, og på trods af slitage så virker det upåklageligt endnu ( vil skyde på at nogle af delene er fra 60-70'erne... specielt vores brune komfur :D ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mari06 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 mari Hvor meget måtte du betale for køkkenet? Vi overvejer også at købe et ikeakøkken.. vh. Marianne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Hvor meget måtte du betale for køkkenet? Vi overvejer også at købe et ikeakøkken.. vh. Marianne Hvis du går ind på deres hjemmeside, så er der et meget nemt program med mulighed for at planere hele ens køkken ned til den mindste detalje... og der er også en udførlig beskrivelse af priserne... Vi har bestilt alt; selve køkkenet i rødt, indbygget køle/fryseskab, ovn, microovn og opvaskemaskine, amaturer, lys osv osv.. I alt skal vi af med omkring 40k incl. speciallavet bordplade og levering til døren... Kan næsten ikke vente til det kommer!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites