Jump to content
Gio

Live Messenger - kontaktliste

Recommended Posts

Strange... Nogle gange får jeg nogle på listen - andre gange er den tom som på billedet - og igen andre gange lidt flere/færre navne. Måske problemet er lokalt - jeg tygger lige lidt videre, og ser om jeg kan snøre geden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor mange af jer har oplevet problemer med manglende kontakter' date=' eller slet ingen kontaktliste ved sign-in de sidste dage?[/quote'] Af alle computer-fjolser har jeg heldigvis ikke de problemer... :th2: men msn på den stationære virker stadig ikke :o til trods for mine mange spændende behandlinger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den funker også her.... Log dig af og slet din cache i lokale indstilinger->temp.... B
Live Messenger store´r ikke noget i C:\Documents and Settings\%user%\Lokale indstillinger\Temp.... Derimod er der sager at hitte i C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger ...men det hjælper ikke at rydde op, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Slet alt hvad du har i tmp, imens du er log'et på.... Kig derefter i temp mappen og luk live messenger....Så vil du se filer forsvinde.... Derefter sletter du det der er tilbage efter du er log'et af live messenger... Så skulle det virke igen.

Live Messenger store´r ikke noget i C:\Documents and Settings\%user%\Lokale indstillinger\Temp.... Derimod er der sager at hitte i C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger ...men det hjælper ikke at rydde op, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt gammelt temp-stuff er slettet rundt omkring....virker stadig ikke som det skal. Jeg må kigge nærmere på sagen når jeg er hjemme igen - og så tage grovfilen frem. Klart problemet kan og skal løses.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alt gammelt temp-stuff er slettet rundt omkring....virker stadig ikke som det skal. Jeg må kigge nærmere på sagen når jeg er hjemme igen - og så tage grovfilen frem. Klart problemet kan og skal løses.
Længe leve format c: :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dén folder findes så ikke....derimod har jeg hittet en "Windows Live Contacts´"-folder, og cleanet den - still a no-go. Men jeg kan se at der er en del andre der har problemer også. Min Live Messenger virkede fint igår....så det undrer mig til stadighed. Jeg må rykke tilbage på 7.5 indtil jeg finder en løsning. Takker for tippet :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min Live Messenger virkede fint igår....så det undrer mig til stadighed. Jeg må rykke tilbage på 7.5 indtil jeg finder en løsning.
Det vil jeg også anbefale. Jeg har også installeret Live, og syntes helt ærligt det er noget af et tilbageskridt. Det er helt umuligt at håndtere sine kontakter og sætte dem i den rækkefølge man vil ha' dem i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor mange af jer har oplevet problemer med manglende kontakter' date=' eller slet ingen kontaktliste ved sign-in de sidste dage?[/quote'] Havde læst dit inlæg og tænkte "det er kun naboen" der får denne bug... Men så fik jeg den sku selv på min arbejdspc.. doh.. Der er ferie på jobbet så jeg har temmeligt travlt og havde derfor ikke tid til at tage mig af det med det samme.. Der gik 2 dage hvorefter mine kontakter bare kom frem af sig selv igen!!?? øhhhh... man undres!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites