Gio 23 Anmeld indhold Skrevet July 17, 2006 Hvor mange af jer har oplevet problemer med manglende kontakter, eller slet ingen kontaktliste ved sign-in de sidste dage? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Har aldrig oplevet det problem. Heller ikke indlognings problemer eller noget andet i den stil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Strange... Nogle gange får jeg nogle på listen - andre gange er den tom som på billedet - og igen andre gange lidt flere/færre navne. Måske problemet er lokalt - jeg tygger lige lidt videre, og ser om jeg kan snøre geden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Ingen problemer her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Den er underlig...for at sige det mildt. I andre bruger også Live Messenger, og ikke 7.xx!? (Jeg er selv på 8.0.0792.00, engelsksproget) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Den er underlig...for at sige det mildt. I andre bruger også Live Messenger, og ikke 7.xx!? (Jeg er selv på 8.0.0792.00, engelsksproget) Jeg er på live messenger Dansksproget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Jeg bruger 7.xx og jeg kan godt se dig på min liste Gio. Venter lidt med at opgradere til Livemessenger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Hvor mange af jer har oplevet problemer med manglende kontakter' date=' eller slet ingen kontaktliste ved sign-in de sidste dage?[/quote'] Af alle computer-fjolser har jeg heldigvis ikke de problemer... :th2: men msn på den stationære virker stadig ikke :o til trods for mine mange spændende behandlinger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Jeg er også på LiveMessenger 8.0.0792.00, dk, uden problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Den funker også her.... Log dig af og slet din cache i lokale indstilinger->temp.... B Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
almir.dk 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Funker osse her Hilsen Almir Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Den funker også her.... Log dig af og slet din cache i lokale indstilinger->temp.... BLive Messenger store´r ikke noget i C:\Documents and Settings\%user%\Lokale indstillinger\Temp.... Derimod er der sager at hitte i C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger ...men det hjælper ikke at rydde op, desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Slet alt hvad du har i tmp, imens du er log'et på.... Kig derefter i temp mappen og luk live messenger....Så vil du se filer forsvinde.... Derefter sletter du det der er tilbage efter du er log'et af live messenger... Så skulle det virke igen. Live Messenger store´r ikke noget i C:\Documents and Settings\%user%\Lokale indstillinger\Temp.... Derimod er der sager at hitte i C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger ...men det hjælper ikke at rydde op, desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Live Messenger store´r ikke noget i C:\Documents and Settings\%user%\Lokale indstillinger\Temp.... Derimod er der sager at hitte i C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger ...men det hjælper ikke at rydde op, desværre. If you see an empty contact list after upgrading to Windows Live Messenger, follow the steps below: 1. Sign out of Messenger 2. Click Start and Run and type in %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\ and hit Enter 3. This will open a new Windows Explorer window 4. In the window that opens double click on your Messenger ID. 5. Double click on the Contacts folder. 6. Delete the two folders you see inside the Contacts folder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Alt gammelt temp-stuff er slettet rundt omkring....virker stadig ikke som det skal. Jeg må kigge nærmere på sagen når jeg er hjemme igen - og så tage grovfilen frem. Klart problemet kan og skal løses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2006 Alt gammelt temp-stuff er slettet rundt omkring....virker stadig ikke som det skal. Jeg må kigge nærmere på sagen når jeg er hjemme igen - og så tage grovfilen frem. Klart problemet kan og skal løses. Længe leve format c: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 If you see an empty contact list after upgrading to Windows Live Messenger, follow the steps below: 1. Sign out of Messenger 2. Click Start and Run and type in %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\ and hit Enter 3. This will open a new Windows Explorer window 4. In the window that opens double click on your Messenger ID. 5. Double click on the Contacts folder. 6. Delete the two folders you see inside the Contacts folder. Dén folder findes så ikke....derimod har jeg hittet en "Windows Live Contacts´"-folder, og cleanet den - still a no-go. Men jeg kan se at der er en del andre der har problemer også. Min Live Messenger virkede fint igår....så det undrer mig til stadighed. Jeg må rykke tilbage på 7.5 indtil jeg finder en løsning. Takker for tippet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Min Live Messenger virkede fint igår....så det undrer mig til stadighed. Jeg må rykke tilbage på 7.5 indtil jeg finder en løsning. Det vil jeg også anbefale. Jeg har også installeret Live, og syntes helt ærligt det er noget af et tilbageskridt. Det er helt umuligt at håndtere sine kontakter og sætte dem i den rækkefølge man vil ha' dem i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2006 Sjovt. Nu har jeg problemer med at komme på min messenger (Live) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2006 Hvor mange af jer har oplevet problemer med manglende kontakter' date=' eller slet ingen kontaktliste ved sign-in de sidste dage?[/quote'] Havde læst dit inlæg og tænkte "det er kun naboen" der får denne bug... Men så fik jeg den sku selv på min arbejdspc.. doh.. Der er ferie på jobbet så jeg har temmeligt travlt og havde derfor ikke tid til at tage mig af det med det samme.. Der gik 2 dage hvorefter mine kontakter bare kom frem af sig selv igen!!?? øhhhh... man undres! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites